Gördüklerimle hâlâ şok etkisindeydim.Aras sinirle bardağını yere fırlattı.Masadan kalktığımda üzerime gelmeye başladı."Bunu nasıl yaparsın?"Fotoğrafta Alaz ve ben öpüşüyorduk.Bu dünün fotoğrafıydı.Sanki dilim tutulmuştu.İtiraz edemiyordum."Öyle bir şey olmadı."
"Gözümle gördüğüm şeyi reddediyorsun.O benim çocukluk arkadaşım.Bir rol yapıyorsak bile herkes gerçek biliyor.Ben ne söyleyeceğim herkese?"Ben de aynı hızla konuştum."Senin başka kızlarla yattığını arkadaşın gelip söylüyordu bana.Ben yanlış bir şey yapmadım.O geldi beni zorla öptü."Alay ve sinir karışık bir şekilde güldü.Sırtını döndükten sonra tekrar bana doğru geldi."En azından arkadaşıma laf atmak yerine suçunu kabul et.Daha çirkin yerlere gidecek bu konuşma yoksa."Gözümlerim hafifçe doldu.Hemen dolan gözlerimi sildim."Sana beni zorla öptü diyorum.İnanmıyor musun?"Biraz sustuktan sonra cevap verdi."İnanmıyorum!"Kelimeyi bastıra bastıra söylemişti.Sonra bir mesaj daha geldi.Aras hızla telefonu açtığı gibi yeniden burnundan solumaya başladı."Peki buna ne diyeceksin? Söyle!"Bu sefer ise fotoğrafta bana içecek getirirken dibime girdiği andı.Gözüktüğü gibi değildi ki.Sonra hemen çekilmiştim.Bu fotoğrafların çekildiğini nasıl fark edememiştim."Aras sen her ne kadar anlaşmaya uymayıp gitsen de ben öyle bir şey yapmadım."
Hâlâ çok sinirliydi."Anlaşmaymış.Anlaşma mı kaldı? En yakın arkadaşımla evimde bir altına girmediğin kalmış.Tabi fotoğraf yok ama onu da yapmışsınızdır.Anlaşmayı unut.İptal ediyorum.Şimdi evimden DEFOL! Alya'yada bir şey olursa sorumlusu sensin.Yarın bir gün öğrendiklerinde o çocuğu sağ bırakacaklarını mı sanıyorsun?Ya da seni dışarıda ne kadar sağ bırakırlar?Daha fazla oyalanma.Çık evimden!"
Ellerim titriyordu.Apaçık bir tuzağa düşmüştüm.Ne yapacaktım böyle.Gözlerimden yaşlar süzülürken hemen sildim."Bütün bu dediklerine pişman olacaksın ama olduğunda sakın yanıma bile yaklaşma.Alya'yı gerekirse canım pahasına korurum."Evden çantam haricinde hiçbir şey almadan hızlıca kapıya doğru ilerledim ve kapıyı çarparak çıktım.Hava serindi.Üzerimde kazak ve pantolon vardı.Gözyaşlarımı tutamıyordum.Çantamda 250 TL vardı.Bu zamanda neye yeterdi ki? Tek çarem otobüsle anneannemin ve Alya'nın yanına dönmemdi.Bugün gidemezdim.
Biraz biletleri araştırmıştım.Sonra simit alıp bankta yemiş ve kuşlara atmıştım.İştahım olmadığı için yememiştim neredeyse.Yarın için otobüs bileti almıştım.Gideceğim yer bu şehirdeydi ancak buraya biraz uzaktaydı.Kasaba benzeri bir yerdi.Bilet 65 TL tutmuştu.Hava kararmaya başlamıştı.Ben ise sokaklarda geziyordum.Bu sırada sokağın başında bir kedi gördüm.Bitkin ve susamış gibi görünüyordu.Yanına ilerleyip elimdeki su şişesinin kapağını açtım.İçeceği bir kap yoktu.Suyu avcuma döktüm ve içmeye başladı.Çok tatlıydı.Suyunu bitirdikten sonra yine avucuma döktüm ve yine içti.Suyun bir çok kısmını içmişti.Kendini sevdiren bir kediydi hem de.Fazla büyük olmayan bu kediyi sevmeye başladım.Yakınlarda mini market vardı.Mama alabilirdim.Param sınırlıydı ama onu öylece bırakamazdım.Kediyi kucağıma aldım ve markete doğru gittim.
Marketten içeri girdiğimde kedi mamaları reyonuna ilerledim.Kuru mamaların küçük boyunu bulamamıştım.Bu nedenle iki tane yaş mama aldım.Bir de iki plastik kap aldığımda.Fiyatı 11 TL tutmuştu.Tekrar sokağa döndüğümde mamayı açmaya başladım.Kedi beni heyecanla bekliyordu.Kaba döküp kenara bıraktım ve iştahla yemeye başladı.Diğer mamayı biraz daha ileriye bıraktım ve artık kalacak güvenli bir yer bulmam gerekiyordu.Hava iyice kararmıştı.Ben ise üşümeye başlamıştım.Sokakları gezmeye devam ettim.
En sonunda kendimi deniz kenarında bir bankta bulmuştum.Saat iyice geç olurken hava daha da soğuyordu.Bugün olanlar aklıma gelince bir ağlama isteği gelse de bunu bastırabildim.Banka kıvrıldım.Gözlerimi kapadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
Teen FictionOnun bir suçu yoktu.Sadece o aileden olmanın bedelini ödeyecekti. Mafya Abisi ve babasının şiddetinden kaçarken çok yanlış bir kişiye sığındı.Yeraltının en karanlık mafyasına.. Ya intikam için ölecekti ya aşk için. Bu hikayede sürekli ezilen kızı o...