Yine günlük yapmamız gereken şeyler :Kendimizi geliştirmek, babam buna mecbur olduğumuzu söylerdi çünkü biz diğer insanlardan farklıydık. Yani annem ,babam ve Richard farklıydı .Biraz daha açık olmam gerekirse Dünya güvenilir bir yer değil onlar doğaüstünü saklamak ve bizleri korumak zorundalar yoksa dengeler değişir .Küçükken hep bununla ilgili masallar dinlerdik , tanrılar mitolojik canavarlar ,kurt adamlar ejderhalar bir sürü şey.
Annem ve babam yer altında bir laboratuvar da çalışıyorlar. Herkesin bildiği bir yer değil sadece doğaüstülerin yapay robotların olduğu bir laboratuvar.
Peki ikiz kardeşim Edward ile biz neden farklıyız ?
Çünkü bizi gerçek ailemiz bebekken kapılarının önüne koymuşlar tıpkı bir çöp gibi o yüzden onlardan nefret ediyorum hiçbir zaman da aramak için bir çaba sarf etmedik .
Dediğim gibi ailem farklı olduğu için diğer dünyayı ele geçirmek isteyen doğaüstü güçler için bir tehditler. Onların yanında olduğumuz için bizde öyle .Onların güçleri vardı bizim herhangi bir gücümüz olmadığı için babam bize çocukluğumuzdan beri en iyi şekilde dövüşmeyi öğretti. Kendimizi korumamız gerektiğini söylerdi hep. E bizde zaten çok iyi şekilde kendimizi korumayı öğrendik.
Richard bambaşka bir çocuk hem insanlar için hem doğaüstüler için .Karşıdaki kişinin neler düşündüğünü ne yapacağını biliyor bir nevi karşıdaki kişinin beynini ele geçirebiliyor. Bu gücünü annem ve babam , Richard küçükken bir sır gibi sakladılar ve hala öyle kimse bilmiyor ve uça da biliyor. Ben de uçmayı çok isterdim açıkçası .Her neyse konumuza dönelim.
Annem Lisa ,mükemmel bir anne kusursuz fiziği ile adeta 18 yaşında genç kız gibi .Lisa'nın gücü ise değişik ama gözünden alev çıkarıyor ve usta bir dövüşçü ,gerçi bizim ailede herkes öyle. Annem bu özeliğini kullanmayı öğrenene kadar çok uğraşmış ve başına gelmeyen kalmamış. Takdir edersiniz ki gözünüzden alev çıkması ve kullanmayı bilmemeniz başınıza büyük dert olabilir.
Ve son olarak babam ; Steven. Annemle adeta süper ikililere. Bu arada babamda kızların hala gözbebeği olabilecek bir karizmaya ve yakışıklılığa sahip .Babamın gücü çok yükseğe zıplaya bilmesi ve çok uzun yıllar önce ailesinin yaptığı özel bir kılıç.
Kılıca baktığınızda gözünüzü alabilecek bir ışığa sahip ve ufak bir sıyrık bile öldürücü oluyor .O yüzden babam hep bizden ayrı bir yere saklardı onu nereye koyduğunu bilmezdik. Ve babam o kılıcı Edward'a vereceğini söylerdi ama kullanmayı öğretmesi gerekiyordu .
Babam o gün yani son görevlerine gitmeden önce : Edward akşama hazır ol kılıç dersleri başlayacak.
Edward o kadar mutlu olmuştu ki anlatamam.
Birde evimizin en alt katında özel bir odamız var bir tür manyetik ışınlarla yeraltından haber alıyor, neler olduğu hakkında. Annemin yanına gittiğimde Doktor KEVİN mesaj göndermişti .
KEVİN : DONALD sizi çağırıyor ormana gitmeniz lazım bir an önce buraya gelin detayları gelince konuşacağız.
Bu arada DOKTOR KEVİN yer altının doğaüstü doktoru, doğaüstü dediğimse herhangi bir gücü yok bilgileri ve deneyleri dışında ama çok seviyorum çocukluğumdan beri hep bize karşı ayrı bir ilgisi vardı.
Donald ise oranın başkanı , profesörü gibi bir şey.
Annemler hazırlanmaya başladılar. Yer altı treni ile gideceklerdi ama bu normal bir tren değil sadece doğaüstülerinin yer altıyla bağlantılarının kesilmemesi için özel olarak yapılmış bir trendi. Özel yapılmış kıyafetler ile girilebiliyordu.
Bu kıyafet sıcağa dayanıklı bir madenden yapılmış parlak gri renkli kollardan bacaklara kadar olan bir tulum gibiydi .Eldivenleri ise beyaz ay taşından yapılmış eldivenler veaynı şekilde kafalarına taktıkları kask gibi bir şey .
Özel kıyafetlerini giymelerinin sebebi ise trene bindikten sonra çok fazla basınç ve sıcaklığın artması.
Babam giderken herhangi bir şey olursa alt kattaki manyetizmayı kullanabileceğimizi Doktor KEVİN 'e haber vermemiz gerektiğini söyledi. Ve gittiler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK YER ALTI TRENİ
Science FictionDünya onlar olmasa hiç kimse için güvenilir değil . İnsanları korumak ve doğa üstünü saklamak zorundalar. Lisa ,Steven ve çocukları Richard DOKTOR KEVİN 'ın yapacağı bir deney için doğaüstülerin olduğu tehlikeli bir ormana gitmeleri gerekir fakat...