Donald deniz altı gemisine bindi ve bizi de çağırdı gideceğiniz yere en kısa yol okyanustan hem giderken göstereceklerim var .Deniz altına bindik ilerlemeye başladık.
DONALD: DOKTOR KEVIN size gideceğiniz yerde çok yardımcı olacaktır onun bilgi ve deneyimine güvenin.
EDWARD: Zaten onun sayesinde bir çok şeyi öğreniyoruz .
DONALD: KEVIN çocuklara denizle ilgili bilmeleri gerekenleri anlat işlerimi halledip geliyorum .
DONALD aşağıya indi.
KEVIN : Hadi çocuklar beni takip edin .
Yukarıya çıktık deniz altı gerçekten çok büyüktü hem üst katı hem alt katı mükemmel bir koruma altındaydı .
KEVIN:
Gerçekten çok emek verilerek yapılmış her şey her ayrıntı önemli .Mesela şu kırmızı büyük düğme sadece en en en acil olunan durumda basılır şimdiye kadar hiç basılmadı basıldığında ne mi olur önce çok değerli ve dayanıklı taşlardan yapılmış bir topun içine alır ve olan gücüyle okyanusun en üstüne en uzak yere gönderir, sonra ise deniz altı patlar .Ama topun nereye göndereceğin bilemeyiz ve bu deniz altının patlaması bize çok büyük güç kaybettirir bu kadar güçlü bir deniz altımız bir daha yok ama yapılma aşamasında .
EDWARD: Peki şu turuncu düğme ne işe yarıyor?
KEVIN :
A o en alt kattaki deniz arabasını çıkarıyor sadece.
FALLON :
Deniz arabası mı ? KEVINN lütfen bizi ona bir kere bindir .
EDWARD: Lütfen KEVIN.
Tam konuşurken DONALD geldi ve ' Çocuklar ne istiyor KEVIN '
'Deniz arabasına binmek istiyorlar '
DONALD düğmeye bastı ve' Hadi o zaman bir tur yapın gelin .'
Deniz arabası gerçekten naif bir şeydi ve aynı zamanda çok da şıktı .Arabaya bindik ,herhangi bir durum karşısında boğularak ölmemek için birer maske aldık yanımıza .KEVIN sürmeye başladı ,aynı zamanda anlatmaya devam etti.
'Çocuklar insanların duygularını nasıl hissedersek hayvanların da aynı şekilde '
değişik türde balıkların yanlarından geçiyorduk ' FALLON hissetmeye çalış mesela şu kırmızı balık korkunç görünmesine rağmen neler hissediyor sence .'
FALLON: Nasıl hissedeceğim ama .
KEVIN :Ellerinle gözlerinle vücudunun herhangi bir yeriyle beyninle bağlantıya geçmeye çalış.
FALLON elini cama koydu gözlerini kapatarak sanki tüm nöronları onunla beraber balığın duygularını hissediyordu.
KEVIN: Evet FALLON ne hissetin .
FALLON :Korku ,endişe hissetim .
KEVIN :Bu doğru ,doğa üstü güçler kendi aralarında rekabete başladı ve büyük ihtimalle ordu kuruyorlar , büyük küçük herkesle beraber bu balık ise bu yüzden korku hissediyor .
ilerlemeye devam ettik ve gerçekten korkunç bir balık göründü .
KEVIN :
bu bir sivri diş balığı arabada olduğumuz için zarar veremeyeceğini biliyor çok zeki bir balıktır. Evet EDWARD sıra sende sivri diş ne hissediyor bak bakalım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK YER ALTI TRENİ
Science FictionDünya onlar olmasa hiç kimse için güvenilir değil . İnsanları korumak ve doğa üstünü saklamak zorundalar. Lisa ,Steven ve çocukları Richard DOKTOR KEVİN 'ın yapacağı bir deney için doğaüstülerin olduğu tehlikeli bir ormana gitmeleri gerekir fakat...