Annemleri 2 gün boyunca bekledik. Önceden de bazı aksaklıklar olduğu için geç gelmişlerdi ama Edward endişelenmeye başladı ve Doktor KEVİN ile bağlantı kurmamız gerektiğini söyledi.
Alt kata indik ve Doktor KEVİN 'A mesaj gönderdik Lisa ,Steven ve Richard 'dan haber alamadığımızı hala gelmediklerini ve endişelendiğimizi söyledik .
KEVİN da hemen geri dönüş sağladı . Onlardan hiç kimsenin haber alamadığını ve Donald'ın bizi oraya çağırdığını tren için elbiselerinin hazırlandığını ve Doktor KEVİN kendisi getireceğini söyledi.
Edward ile çok endişelendik onlara bir şey olduysa ? Aklımıza türlü türlü şeyler geliyordu. Böyle bir şeyin de olabileceğine imkan vermiyorduk çünkü onlar çok güçlülerdi.
Çok geçmeden Doktor KEVİN geldi biran önce hazırlanmamız gerektiğini söyledi.
EDWARD: Doktor KEVİN ,ailemden neden haber alınamıyor neler oluyor .
DOKTOR KEVİN: Çocuklar inan ki bende bilmiyorum sadece ışın gidiş gelişlerinin arasında aksaklık olduğunu teknik servisin düzeltmek için çalıştığını biliyorum .
FALLON: Peki Donald bizi neden çağırıyor .
DOKTOR KEVİN : Çocuklar ışınlama sistemi düzeldiğinde galiba sizi onları bulmak için gönderecek. Hadi gitme zamanı .
İlk kez yer altı trenine binecektin ,daha önce Steven hep bizi götürmek isterdi ama hep bir şey çıkardı .
Trene bindiğimizde gerçekten aşırı basınç ve sıcaklık vardı .Kıyafetler olmasa erirdik herhalde şimdi . Trenden indiğimizde DOKTOR KEVİN bize 'Her ne olursa olsun onun bizim yanımızda olacağını ve çok güçlü durmak zorunda olduğumuzu' söyledi.
O bunları söyledikçe bir şeylerin ters gittiğini anladık.
Sonunda yer altı laboratuvarına girmiştik inanılmaz bir mükemmellikte idi , yürüdüğümüz yerin altından sular akıyordu .Her yer de robotlar ışınlar her şey vardı . Kıyafetlerimizi bir robot gelerek çıkardı ve kıyafetlerin manyetizması bozulmaması için ismimize göre özel bir fanusun içine koydu .Buradaki şeyler gerçekten çok farklıydı. Tasarlamaya çalıştıkalrı her şey 3 boyutlu şekilde etraftaydı çok büyüktü Biraz ilerledik yapay güneş ışığının vuruduğu bir oda vardı içeride ise şeffaf kutuların içerisinde çok değişik canlılar vardı canlı mı bilmiyorum ama bir geyiğin boynuzuna benzer boynuzlar sarı vücudu uzun tırnakları mavi saçları ve kıpkırmızı parlayan gözleri .Bunlar bir nevi deney aşamasında olan süpergüç yapay robotlarmış.
DOKTOR KEVİN bizi ışın odasına Donald'ın yanına götürdü.
DONALD: Merhaba Edward ve FALLON .Eğer siz bize ulaşmasaydınız biz gelecektik, maalesef Steven, Lisa ve Richard'dan haber alamıyoruz sinyalleri kesildi. Teknik arıza onarılmasına rağmen hala sinyalleri gelmedi, bu yüzden çocuklar siz gitmelisiniz.
EDWARD: Tabi ki de gideriz eğer onların başında bir şey varsa ,onları kurtarmak zorundayız .
FALLON: Aynen Bay Donald bize biraz daha bilgi verir misin gideceğimiz yer hakkında ?
DONALD: Çocuklar gideceğiniz yer çok uzakta ama ışınlar ile göndereceğiz sizi, büyük Yağmur Ormanına . Orası çok tehlikeli bir yer ama şuanda olduğundan daha tehlikeli Kurt Adamların çok sinirli olduklarını ve buraya ulaşmaya çalıştığını biliyoruz . O yüzden sizin bir an önce ailenizi bulup ışınlarla geri gelmeniz gerekiyor .Çünkü onlara savaşacak güçte değilsiniz .Sizin için kılıçlar hazırlanıyor.
KEVİN: Bay Donald çocuklarla benim de gitmem iyi olur hiç bilmiyorlar ,daha önce böyle bir göreve çıkmadılar.
DONALD: Haklısın KEVIN sende git.
Daha sonra Donald KEVIN' a oraya gittiğimizde onlardan sinyal alabileceğimiz bir cihaz verdi. Ufak pusulaya benzer içerisinde bir dumanın olduğu minik bir şey.
Kılıçlar ve biz hazırdık çok endişeleniyorduk ama güçlü durmak ve onları kurtarmak zorundaydık . Işın odasına gittiğimizde Donald tekrardan görevimizin sadece ailemizi bulmak olduğunu söyledi ve yerde olan yuvarlak görünümlü taşın üzerine çıktık ve ışınlanma başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK YER ALTI TRENİ
Science FictionDünya onlar olmasa hiç kimse için güvenilir değil . İnsanları korumak ve doğa üstünü saklamak zorundalar. Lisa ,Steven ve çocukları Richard DOKTOR KEVİN 'ın yapacağı bir deney için doğaüstülerin olduğu tehlikeli bir ormana gitmeleri gerekir fakat...