TYLER

1.7K 67 13
                                    

,, Já nevím Michelle. Jo. Prostě se tu objevil jeho údajnej bratr a chce mě operovat. Neboj. Prej to zkusí udělat co nejlíp. " při mém rozhovoru se sestrou mě vyruší rána a zaklení. Nakouknu z obýváku a všimnu si, že váza co ležela na stole je roztříštěná na zemi.
,, Hele zavolám ti později. Jeden z těch dementů se nám právě snaží zničit dům."
Zavěsím mobil a popadnu své berle, zvednu se a pomalu dojdu do jídelny.
Tam je už na čtyřech Luca a snaží se zamaskovat všechny stopy. Odkašlu si a on okamžitě strne při pohybu. Pomalu zvedne hlavu a jeho pohled se zabodne přímo do mě.
,, Jestli máš náladu na rozbíjení mého nábytku, tak nahoře v patře můžeš zničit celej pokoj mého bratra."
,,Mayo-"
,, To je dobrý. Hlavně to ukliď. Jídlo radši objednáme. "
,, To asi bude nejlepší. Ještě jednou sorry." jen se nad tím zasměju. Nakonec vypadá docela vtipně.
,, Radši to tu pak vytři. Mop je v komoře v patře. "
A s tím se pomalu vrátím do obýváku a začnu koukat na nějaký akční film, který zrovna dávají.
Asi po hodině se ke mně přidá Luca a společně sledujeme akční situaci v televizi.

,, Kde je vlastně Pablo?" od rána jsem ho neviděla. Je skoro půl šestý večer a on nikde. Luca mlčí. Takže ví zase něco, co já ne.
,, Takže?"
,, Takže co? " stopnu televizi a svůj pohled přemístím na něj.
,, Kde je."
,, No víš, prej ti to nemám říkat. Že prej překvapení. "
,, Co ten debil plánuje? "
,, Mně se nesvěřuje. Řekl mi jen tohle."
Svůj pohled přemístím zpátky na televizi a po chvíli usnu.
Jenže po chvíli uslyším nějaký hlasy, a ty mě vzbudí.

,, Doprdele, co sis myslel Pablo?"
,, Nepřemýšlel jsem, jasný? "
,, Ale vzít ho sem? Zrovna když se bude dít něco zásadního?"
Dál čekám, a doufám že se dozvím něco víc.
,, Nehraj si na svatého Luco. Jsi stejnej grázl jako já, ne-li horší."
,, Mě do toho netahej. Já nebyl ten, kdo ji celou dobu lhal o její mámě."
,, Drž hubu Luco!"
,, Ty drž hubu! Maya spí. A jsem si jistej, že ji tvoje novinka velice potěší."

Tohle už nejde. Zvednu se a oba dva je probodnu pohledem.
,, Jaké překvapení?" ani jeden se nemá k odpovědi.
,, No? Bude jeden z vás mluvit? " Luca se podívá na Pabla, ale ten stále kouká na mě.
,, Pablo, stejně se to dozví, nemůžeš z něj udělat ducha. "
,, Drž hubu Luco."
,, Z koho? Jestli jste si sem pozvali nějakého blbého gangstera, tak si mě nepřejte a oba budete okamžitě pryč."
Pablo se podrbe na zátylku.
,, Mayo. To co jsem zařídil nebylo jednoduchý. A bude potřebovat tvou pomoc."
,, Ale kdo? "
Oba dva mlčí. A pak se podívají ke dveřím. Zvednu své berle a pomalu se postavím. S pocitem strachu dojdu ke dveřím.
A zastaví se mi srdce.

,, Tylere? " do očí mi vyhrknou slzy. Můj brácha je doma. Konečně. I přes všechno co udělal a jak vše posral, je to pořád můj brácha a já ho mám strašně ráda.
Odhodím berle stranou a po jedné noze k němu co nejrychleji doskáču.
Okamžitě mu skočím kolem krku.
,, Mayo tvoje noha pozor. "
,, Nech je Luco chvíli o samotě."
Konečně pustím Tylera a pořádně se mu podívám do očí. Nevypadá stejně. Zhubl a je bledší.
Zvedne mi berle a podá mi je. Odkašle si.
,, Můžeme si promluvit? "
Přikývnu a ukážu mu, že si sedneme do obýváku.
Sedneme si každej na jiný konec sedačky.

,, Co se stalo Tylere? Proč tohle všechno?"
Nechce se mi podívat do očí.
,, Ten chlap, Pablo, vy mezi sebou něco máte? " to nemyslí vážně.
,, Jako vážně? Několik měsíců o tobě nevím, a tohle je první, co mi řekneš? Nechceš spíš začít tím, že mi řekneš, co se doprdele stalo? "
,, To není tak jednoduchý. "
,, Neboj, já to pochopím."
,, Sakra Mayo. Prostě mě chytli! Co na tom nechápeš!?"
,, Tohle chápu, ale nechápu, proč jsi to přede mnou tajil! "
,, Bylo to pro tvoje dobro. Oba víme že bys to neunesla."
,, Pro moje dobro?! Takže je lepší, když se to dozvím z dopisu, kterej jsem ani původně neměla dostat? To chceš říct?"
,, Neměla jsi se to dozvědět vůbec. Josh to poslal."
,, Joshe do toho netahej. To ty sis to posral už ve chvíli, kdy jsi si to svinstvo dal! Co chceš jako teď dělat? "
,, Takže ho pořád miluješ. Směšný."
,, Tylere, Jseš můj bratr a já tě budu i přes všechno milovat, ale jestli se okamžitě neuklidníš, tak vypadni. "
,, Já se tvého kamarádíčka neprosil. Cos mu za to dala? Hlavně ho varuj, že občas kolem tebe někdo umře. Jak že se jmenoval? Kaden. Chudák. "
Začnou mě slzet oči. A já si ani neuvědomím, že brečím. Takhle se přece můj bratr nechová.
Vezmu si berle a zvednu se.
V chodbě si všimnu Pabla.

,, Vím že jsi to nemyslel zle, ale tohle už není ten Tyler, milující bratr, kterého jsem znala. Ať si zase sbalí věci a vypadne. A ty se nepokoušej ho sem ještě někdy vodit. Ne do doby, než bude zase normální. "

Všem vám moc děkuju za podporu. Jste skvělý a omlouvám se, že teď nevychází tak často další díl. Mějte se mnou trpělivost. Chystám další příběh a mám hodně věcí ve škole. ❤️❤️❤️

KDYŽ JSEM HO POTKALAKde žijí příběhy. Začni objevovat