,, Ještě jednou děkuju Mayo, byl to úplně skvělej víkend. Někdy musíš přespat u nás. "
,, Platí. Uvidíme se někdy asi v nemocnici."
,, Jako vždycky. "
Obejmem se a ona odejde. Byl to zároveň skvělej a zároveň otřesnej víkend. Naštěstí je neděle večer a já nic nemusím dělat.
Michell se rozhodla, že pojede za bráchou do Evropy, takže mám celej barák pro sebe. Jenže co tu mám sakra dělat? Auto mi, tu nechala. Jenže já nemůžu řídit. Nic. Zkusím zavolat Tylerovi. Strašně dlouho se mi neozval. Chybí mi.Ráno si pustím Netflix a strávím celej den v posteli. Tak zní můj plán. Jenže někdo najednou zazvoní. Dojdu dolů. Přede dveřmi stojí nějakej mladej kluk.
,, Hledáte někoho? "
Usměje se, ale takovým tím nebezpečným způsobem. Popojde dovnitř a já popojdu od něj.
,, Hledáte někoho?!"
,, Tak nějak mi letělo dřívější letadlo. Tak jsem tady. " a mě dojde kdo to sakra je.
,, Běž pryč. Nebudu mluvit s někým jiným než s mojí matkou. " popojde do obýváku a sedne si na gauč. Vezme do ruky časopis a začne ho pročítat.
,, Tak tu na ní počkáme spolu. "
,, Tak to ne. Okamžitě vypadni!"
Odfrkne si a zákroutí hlavou. Dál to nekomentuje....Ahoj Mayo, promiň. Neměl jsem ti to říkat. Prosím zavolej. Josh...
Skvělý ten mi tu ještě chyběl. Co mám teď sakra dělat.
...Mayo, tady Theo. Vadilo by ti kdybys přišla už tak za 15 minut?...
To se všichni tři dohodli že mě budou dneska otravovat!
Otočím se zpátky do obýváku. Je vážně hezkej. Jakože pardón, ale ty svaly? A ty oči?
Podívá se na mě jako na debil.
,, Takže. "
,, Takže." zopakuje.
,, V žádným případě tě tu nenechám samotného. Tím pádem mě odvezeš do nemocnice. "
,, Nemám auto. A proč bych to dělal princezno?" panebože. Proč od něj zní slovo princezna tak sexy. Sakra Mayo prober se! Vyhrožoval ti smrtí.
,, Tak poslouchej. Neříkej mi princezno. Vtrhl jsi mi do baráku. Jen tak. A v žádným případě tu nezůstaneš. Takže jedeme. Počkej tady. Jdu se převléct."
Než se dobelhám do schodů zabere to pár minut. A že bych se převlékala za sekundu se taky říct nedá.
Vezmu si na sebe džíny, tílko a na to košili. Vlasy stáhnu do culíku.
Pomalu sejdu dolů. A na posledním schodě mi to podklouzne. V hlavě si již říkám ať se se mnou bůh smiluje. Čekám ránu. Krev. Jenže nic. Někdo mě chytí. Kdo jinej než ten sexy trouba Pablo. Když mi pomůže se postavit, neodtáhne se. Zírá mi do očí. Sakra. To je ale pohled. Odtáhnu se jako první.
,, Dělej. Mám tam být za pár minut. " to ho ovšem výrazně zaskočí.
,, Tak takhle ne princezno." přestaň mluvit tak božsky Pablo. Sakra Mayo!
Začne se ke mně zase přibližovat.
,, Nemáš zač za záchranu tvé nádherné prdelky. " wow. Prdelky? To se ještě říká. No jo no, Španěl.
,, A já neřek že tě tam odvezu. Takže prej existují taxi. " to si dělá prdel?
Strčím mu do hrudi.
,, Tak poslouchej milej zlatej." fuj. To říká moje babička.
,, Nevím proč jsi tady. Vím jen to, že tě tu nechci. Momentálně musím k doktorovi a nemůžu řídit. Takže ty zvedneš tu svojí prdel a odvezeš mě tam. Je to jasné?" chvíli váha. Pak mě ovšem sjede pohledem od hlavy k patě.
,, Fajn." vydá se pryč. Počkat vážně řekl jen fajn?Sedí v autě. Díky za pomoc. Otevřu si kufr. Hodím tam berle. A doskáču k předním dveřím. S těma chvíli zápasím a vidím jak se mi směje. Debil.
Po usazení se na něj sladce usměju.
,, Kdybys mi pomohl tak už jsme na cestě. " zkousne si spodní ret. Přimhouří oči a já jen čekám co z něj vypadne.,, Jenže to bych se nemohl dívat na tu tvojí prdelku a na ty kozy. Protože -"
,, Dobrý stačí. Prase. "...
Ahoj všichni.
Moc se omlouvám že vydávám po delší době, ale nějak mě nenapadlo co psát. Snad se vám tahle část líbí. A moc bych vám chtěla poděkovat za ta čísla na Bráchy nejlepším kámoši.
14K přečtení a 500❤️ jste skvělí.
Mějte se hezky a kdyby jste měli nějaké otázky tak pište. ❤️❤️❤️
ČTEŠ
KDYŽ JSEM HO POTKALA
RomanceDruhý díl Bráchy nejlepší kámoš. Maya se začíná smiřovat s tím, že už nikdy nebude nejlepší v bruslení. Potká spoustu nových lidí. Zjistí pravdu o své rodině. Dokáže zachránit vztah mezi ní a Joshem? Maya bude ještě silnější než minule. Ovšem co se...