טרנסטייפ

288 25 14
                                    

מה זה טרנסטייפ?

טרנסטייפ זה דבק מיוחד לגוף שבעזרתו אפשר להטיח את החזה.

יתרונות - אפשר להישאר עד שלושה ימים עם זה, אפשר לשחות, להתרחץ ולהיות במים עם זה בלי שזה ירד או יתקלף, אפשר לישון עם זה ואפשר להסתובב בלי חולצה.

חסרונות - חד פעמי, צריך להיזהר לא להיפצע כשמורידים וצריך שמן מיוחד להוריד, מזהם את הסביבה, יחסית יקר מהחברה המקורית (שלדעתי כדאי לקנות ממנה) ולא משטיח כמו ביינדר (לפי מה שהיה כתוב, אין לי ביינדר אז אין לי מושג)

אני אוסיף על השורה הזו תגובה ובה קישור לאתר.

החוויה שלי עם טרנסטייפ בפעם הראשונה ועצות-

אוקיי, שמתי את הטרנסטייפ לפני כמה שעות.
מאוד נוח. לא משטיח לגמרי (מה שידוע מראש) אבל גם לא הדבקתי טוב אז עוד יותר (כי פעם ראשונה).

כמו שהם טוענים, עמיד במים. גם מים חמים וגם עם סבון. אין שום דבר על הכתפיים ואפשר להרים ידיים וכאלה מאוד בנוח (מה שגם נחשב יתרון- אמור להיות אפשר ונוח לעשות עם זה ספורט יותר מאשר ביינדר).

אני עכשיו הולך לישון עם זה עלי. עוד משהו טוב, אפשר לישון ולהיות עם זה עד שלושה ימים בערך (לא מומלץ יותר כי הגוף צריך לנשום) בלי שום נזק גופני.

בעיקרון, אם אתם שוקלים לקנות תכנסו לאתר של trantape ותקראו קצת ותראו את סרטוני ההדרכה, הם די מסבירים הכול.

שימו לב שלא כדאי לקנות כאלה זולים (אני רוצה לנסות), כי הם יכולים לעשות פצעים בעור. צריך להוריד אותם עם שמן ששמים על הטרנסטייפ ונותנים לו להיספג עשר דקות בערך (גם כאלה מהאתר הרשמי יכולים לעשות פצעים אם לא מורידים אותם טוב).

חסרונות- לא משטיח לגמרי גם אם עושים טוב, יותר מסובך לשים וצריך לנסות כמה פעמים כדי להצליח ויקר מהאתר הרשמי (המשלוח ממש יקר) למרות שיש הנחה של 15% לקניה הראשונה וללקוחות בין-לאומיים (אין כפל הנחות).

עוד משהו, ככל שזה יותר זמן על הגוף זה אמור להדבק יותר.

*אל תתלשו את זה בלי שמן*

זה יכאב ויהיה נורא.

!הכי חשוב!
חייבים לשים משהו על הפטמות כדי שלא יתלשו. זה יכאב ממש ואולי (אין לי מושג) יכול להיות מסוכן.
חוץ מזה שלמי שבארון זה יותר מסובך כי אם תפצעו מזה קשה תצטרכו להסביר להורים מה קרה ולמה בכלל עשיתם את זה.

הלכתי לישון והתעוררתי. לא הפריע לי לישון, לא כואב ולא כלום. הבעיה היחידה שזה מחמם את מה שזה עליו (שזה לא מפתיע).
קמתי לבדוק והדבק נשאר ממש אחלה. לא ירדו עוד קצוות (היו כמה חלקים בצדדים שלא הודבקו טוב בגלל שאני לא ממש יודע מה לעשות).

ההורדה לקחה לי כעשר דקות בערך. בעיקר מפחידה וטיפה כואבת (כי שיערות קטנות שזה קצת תלש) אבל חוץ מזה אחלה.

פעם שניה שלבשתי את הטרנסטייפ-

שמתי יותר טוב והשטיח יותר. שמתי את זה בערב ואז יום אחרי הלכתי עם זה לבית-הספר.

באמצע היום התחיל ממש לגרב לי בגב באחד הקצוות של הטרנסטייפ. אחרי שהגעתי הביתה הורדתי אותו. היה הרבה יותר כואב וגיליתי שהיו לי פריחות ממנו על העור. יש הרבה רגישויות ואלרגיות במשפחה שלי אז אני כנראה רגיש למשהו שם.

זה השאיר סימנים ועכשיו (יותר מחודשיים אחרי) עדיין יש אותם, אבל הם לא מגרדים. לא לבשתי מאז שוב כי זה מפחיד אותי בגלל שאני אולי אלרגי. (נכתב חודשיים לאחר מכן, אני עכשיו יותר משנה אחרי שלא ניביתי בעקבות הפחד)

פעם שלישית-
הבנתי שבפעם השניה לבשתי לא טוב ומשכתי יותר מדי. זה לא אמור להגיע לגב ולכן זה עשה לי פריחה.

זה לא השטיח מספיק טוב והיה קשה להוריד מדי, לטעמי.

ג׳נדרפלואיד וזהWhere stories live. Discover now