mrb
__arda*
elimdeki defteri ve fotoğrafı yatağımın yanındaki çekmecenin içine koyup hiç uyumamış olmama rağmen kalkıp mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başladım.
Saat 7 olduğu için adayı uyandırmam gerekiyordu, mutfakta kahvaltının neredeyse hepsini hazırlamış ken bir ses duymanın arkamı döndüm,
- ne yapıyorsun burada
- sen mi geldin Adnan abi kahvaltı hazırlıyordum Ada uyandı mı?
-bilmiyorum odasına bakayım bi ben
-tamamdır
Adnan mutfaktan çıkınca yukarıya çıkıp Üzerimi değiştirdim
Fotoğraftaki kişinin ben olduğumu düşünüyorum, Muhtemelen bu çok garip bir durum
Hafızamı nasıl geri geleceğini bilmiyorum ciddi anlamda eğer o defterde olanların hepsini ben yaşadıysam nasıl bunları hatırlamam bundan 2 yıl öncesine hatırlamak için elimden her gelen şey yapacağım..İçeriden gelen sesle adanın odasına ilerledim çoğu zaman kahvaltımı tek başıma yaptığım için ada bana, süt içerek eşlik eder.
Adnan abi ve annesi yemeğini bitirdikleri zaman masayı topladım Ada'yı okuluna götürmem gerekiyordu nerdeyse geç kalmıştık hemen içeriye seslendim
-Ada hadi abicim son otobüs gidecek
ana okuluna gittiği için gün içerisinde çok yorulmuyor dum hemen adaya ayakkabılarını giydirip çantasını sırtıma aldım Anaokuluna giden bir neden yanında çanta taşır ki..
Sırtıma taktığımı çanta ile beraber Ada'nın elini tutarak yola koyuldum.
adayı okula bıraktığımda Psikoloğa geçmek için tekrar otobüse bindim.
- Buyurun efendim sorununuz neydi
- şey Ben 2 yıl önce hafızamı kaybettim ve gerçekten hatırlamam gereken önemli şeyler var Ne yapmam lazım..
- beyefendi hafızanızı geçti mi yoksa kalıcı olarak mı gittiğini bilmiyorum Doktorunuz Eğer geçici olduğunu söylediyse ve bu kadar uzun zaman geçmesine rağmen gelmediyse yüksek ihtimal hafızanız geri gelmeyecektir.. Belki sizin Eskiden sevdiğiniz şeyleri tekrar denersiniz ya da Eskiden sevdiğiniz birisi ile tekrar birlikte yan yana olursanız hafızanızı hatırlamanız için gerekli kozları elinize almış olursunuz..
- Peki ya eskiden sevdiğim o kişi şu anda beni hatırlamıyorsa..
- eminim sevdiğiniz kişi size hatırlayacaktır ümidinizi kaybetmeyin.
psikoloğa içten olmayan bir gülümseme bırakıp odadan çıktım, gereksiz konuşmalardı Bunlar Sanki ben tahmin edemiyorum gibi söyledi..
Eve Geri döndüğümde evde sadece Adnanın olduğunu fark ettim.
- Merhaba Adnan abi ben geldim
- oh, merhaba adayı okula bıraktın mı, neden bu kadar uzun sürdü gelmen
- şey biraz işim vardı ondan dolayı oyalandım.
-peki Aytuğcum bende bi arkadaşımı görmeye gidiyorum görüşürüz şimdilik.
adnan salondan çıkıp gidince derin bir oh çektim içime.
_____________
adnan*
Aytuğ'a yalan söylemiştim kaç yıldır hapisteydim arkadaşım yoktu ki nereye gidecek niye gönderdim onu Arda'ya benzettiğim için evde daha fazla durmak istemedim Sahi 2 yıl önce ameliyat olduğunu söyledi ve 2 yıl önce bana Arda'nın ölüm haberi geldi.. Aytuğ Arda olabilir mi..
Bilemiyorum Bunlar çok kafamı karıştırıyor düşünmemek en iyisi.. dışarı çıkıp caddeye indim başımı yere eğik olduğu için ayaklarımın dibindeki ayaklardan çok sonra haberdar oldum.
Başımı kaldırdığımda gördüğüm kişiye Zor da olsa çıkardım O kişi Karşı koğuş ta kalan mertti..
-Şey sen Adnan olmalısın Ben de seni arıyordum
Söylediği şey ile ilk önce af almasam da sonra konuşmak için Ağzımı açtım
- Evet sorun mu var kardeşim
- Adnan abi bir kafeye gidip oturup konuşsak olur mu
dediği şeyle önemli birşeyler olduğunu düşündüm
kırmızı kapılı bir kafeye girip bir masaya oturunca konuşması için onu dinledim
- abi belki bilirsin Yaklaşık 3 yıl önce benim en yakın arkadaşım olan Ahmet ile Firar ettik
gözlerinin dolduğunu görünce baya şaşırmıştım.
- açık konuşacağım Arda senden bize bahsetmişti ben ve Ahmet sizin gibiydik yani Anlarsın ya işte de s-sizin gibiydik.
Kekeleyerek konuştuğunda neler olduğunu anlamaya çalıştım Ahmet ve Mert sevgiliydi Bunu herkes anlayabilir di..
- mert bak bilirsin seninle çok samimi değildim zaten Merhaba merhaba tanışmışlığımız var neler olduğunu anlayamıyorum Lütfen biraz daha açık anlatır mısın..
- abi birkaç aydır senin çıkmanı bekliyordum yaklaşık 2 yıl önce Ahmet ben ve Arda beraber ama Almanya'ya kaçmaya karar verdik ilk başlarda her şey çok güzeldi yaklaşık 1 hafta geçmiştik orada tanıdığımız bir abi bize yardım ediyordu orada bir hafta sorunsuz geçirdikten sonra beraber akşam dışarı çıkmak istedik çok özür dilerim arabayı ben kullanıyordum bir kaza oldu A-ahmet ve Arda'nın durumu ağırdı Ben sadece sıyrıklarla atlatmıştım..
- Her neyse hemen hastaneye kaldırıldığımız zaman Ahmet'in beyin ölümü gerçekleşti Arda'nın da kalp nakli olması gerekiyormuş Ahmetin beyin ölümü gerçekleştiği için onun kalbini Arda'ya naklettiler.
Gözler dolmuştu sanki ağlıyordu Merti az çok anlamıştım.
konuşmaya devam etti öncelikle arda yaşıyor olabilirdi..
-Ahmet'i çok seviyordum onun öldüğü söylendiğinde ne yapacağımı bilemediğim için hastaneden çıkıp kaçıp gittim, bikaç ay aldığımız küçük evden hiç çıkmadım sonrasında ise kimsenin mezarını bile bilmediği Ahmet'in mezarının yanına gittim gerçekten çok olmayacak bir zamanda tamamıyla Duygusal açıdan yıkılmıştım.
- İ-inanabiliyor musun Onu ormana gömmüşlerdi kimsesizler mezarlığına bile layık bulamamışlar bebeğimi.. sadece suçsuz olmamıza rağmen yattığımız hapishaneden kaçtığımız için bize bunu nasıl yaparlar.. Ahmet ve Ben aynı anda hapishaneye girdim bizim suçumuz Daha doğrusu benim suçum Ahmete Sadece benimle sevgili olduğu için zorbalık yapan kişiyi sinirlerime hakim olamayıp döverek istemsizce komaya sokmam dı
-H-herşey para mı cidden.. O çocuğun annesi (komaya giren çocuk) çok zengin bir aileden geldiği için ikimizi birlikte hapse attırdı
- Her neyse biraz fazla saçmaladım Arda şu an yaşıyor Ve 1 yıl önce Türkiye'ye geri geldim senin çıktığını duyduğum da evini araştırdım yaklaşık bir aydır buralarda yaşıyorum Arda'nın sizin evinizde çalıştığını ve şu an adının Aytuğ olduğunu öğrendim..
- sana bunları anlatmamın sebebi Arda'yı korumanı istemem lütfen o da Ahmet gibi bir sonu görmesin...
anlattığı herşeyle gözlerim dolmuştu onun zaten ağladığını fark etmem uzum sürmemişti
ve tahmin ettiğim gibi evimde kızıma bakıcılık yapan kişi benim Arda'm dı...
_____
AYAYAY ÇOK DUYGUSALIM ŞUAN BN MİNİK AHMETİM HÜĞĞĞĞĞĞ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hapishane (GAY) [TAMAMLANDI]
Teen FictionYan yana olan bir ıslah evi ve hapishane. Tüm koğuşlar dolu olduğu için ıslah evi yerine hapishaneye koyulan Arda..