öncelikle kitabımı okuyup destek verenler için çok teşekkür ederim çok kısa bir sürede 5k olmuş neredeyse...
ayrıca bölümleri çok kısa tuttuğumu fark ettim🙂🔫
o yüzdeeeeen en az 600 kelimelik bölümler yapıcağım yada eğer isterim derseniz 300 kelimelik falan bölümler yapıp günde iki bölüm yayınlarım💜
neyse okuyun hadi öbüom
_______________________________________
İçeriye geçen ahmetle beraber bende oturma odasına geçtim
"ahmet şey sizi görürse polisler bi sorun çıkmasın ya"
"yok ya zatem kısa bir sürede gideceğiz burdan"
"orda polisler yakalarsa"
"yok merak etme Almanya da tanıdığım biri var o bizi korur yani bırakmaz merak etme"
"şey tamam bu arada yanındaki kimdi bide siz burayı nerden biliyorsunuz?"
"ha o mu o benim bayadır yakın bi arkadaşım çok iyi biri aslında, tanışmamız çok garipti"
yüzünde hafif bi sırıtma olunca ona gülümsedim mert sanırım onun için değerli birisiydi
ona söyleyip içeriye geçtim, üzerimi değiştirmek için valizimi açtım ve içinden çıkan giysilerden bikaçını alıp elimle sirkeleyince boş olan dolabıma dizdim, odamı çok özlemiştim..
daha geleli 1 gün bile olmamışken şimdiden adnanı özlemiştim
kendi kendime konuştum
"salak salak ergence davranma bianlık bir şeydi o"
kalbim hızlı atmaya başlayınca elimi kalbime koyup sehpadaki sudan bir yudum aldım.
üzerime mavi bir sweathtshirt geçirdim ve altıma siyah eşofmanımı giydim aşağıya inip yorgan vs çıkardım
"ahmet şey sizin için koltukları açim isterseniz yatmak için"
"biz bi koltukta yatarız sen çok şey etme koy oraya elindekileri sorun yok"
"tamamdır"
mert üzerindeki tshirtü çıkarınca hemen hızla kendi odama çıktım
camı açarak odamı havalandırmayı amaçalyarak camı açtım ve yatağımın yorganlarını değiştirdim
özlemiştim odamı..
duvarımdaki asılı çizimlerimi görünce gözlerimin dolmasına engel olamadım..
yorganın içine girip yorganı hafama kadar çektim ve derin bir uyku için kafamı yatağa koydum..
_____
adnandan*
bugün arda gitmişti gece gizlice yanıma gelmesini bile özlemiştim şimdiden belki fark etmediğimi sanıyordu ama hep gizlice yanıma gelip koynuma giriyor yada saçlarımı sevip geri paytak paytak yerine geçiyordu..
üzerimdeki atleti değiştirmek için ortak dolaba yönelince içindeki ardanın fotoğrafını bulmamla şok olmuştum..
fotoğrafı elime alıp yatağıma doğru ilerledim atlet şuan aklımda bile değildi..
onun hasta olduğu gerçeği çok üzüyordu beni belki ben burdan yıllar sonra çıkacaktım hiç işlemediğim bir suçtan dolayı yatıyordum..
karım onu çok severdim bi gün işten döndüğümde evin içinde kanlar içinde buldum onu, bebeğimiz 2. yaş gününe basıcaktı o gece elindeki silahı görünce deli gibi ağmaya başlamıştım, hemen ambulansı aramıştım.
çok geçmeden polis ve başka kurumlardan kişiler gelince ifade için beni bir odaya sokmuştular
polis neler olduğunu sorunca düşünmeden cevap vermiştim
"bebeğimi kaçırıyordu sıktım kafasına"
evet böyle demiştim çünkü kızımın aklında annesinin intihar ettiği tramvasının olmasını istemezdim..
sonra zaten hapise aldılar yaklaşık 2. yılım dolmuştu burdayken gülümsememi sağlayan tek tük insanlar varken arda gelince her gece kendi kendime onu düşünüp sırıtmaya başlamıştım
neydim ben, sübyancı? pedofili bir orospu çocuğu?
daha reşit olmayan bi çocuğa yaptığım şeylerin iğrençliği peki..
bu yüzden ondan uzak durdum yanıma bile gelmesini istemiyordum belki istemeden olsun ondan gerçekten hoşlanırım diye..
sanırım en çok üzüldüğüm şey ise onu gerçekten arzulamış olmam.
şimdi ölümle mücadele ediyor muhtemelen hastalığını bilmiyor bile...
saçma düşüncelerimden sıyrılıp yatağın içinde kendimi topladım ve ardanın fotoğrafını yastığımın altına koydum
ışıklar kapalı olduğu için çok birşey görünmüyordu ama fıratın yatağına bakınca hasanla sarılmış olduklarını gördüm hasan hızlıca fıratın dudağına yaklaşıp öpünce şaşkınlıktan neye uğradığımı şaşırdım.
kendi kendime "saçmalama karanlık diye gözün seğirmiştir adnan" diyip durdum sonra herşeyin farkına vardım
hassiktir... burdaki tek gay biz değiliz.
sessizce yatakta duvar tarafa dönüp yatınca sessiz bi şekilde uykuya daldım..
_______
ay ay ay olmuşmu olmuşmu hııı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hapishane (GAY) [TAMAMLANDI]
Novela JuvenilYan yana olan bir ıslah evi ve hapishane. Tüm koğuşlar dolu olduğu için ıslah evi yerine hapishaneye koyulan Arda..