19. bölüm

5.1K 219 60
                                    

bikaç gündür yoktum telefonum bozuldu bölüm yazamadım özür dilerim 🤒
_____

adnan*

içeriye girdiğimde annem beni görmesiyle koltuktan fırlayıp yanıma geldi

"o-oğlum burda ne yapıyorsun"

"annem tahliye oldum sürpriz yapmak istedim"

annem bir anda ağlamaya başladı içeriden koşarak buraya gelen ada'yı görmemle gözlerim dolmuştu.

"baba şenmi geydin"

hemen kucağıma alıp sarıldığım bebekle beraber bize bakan çocuğa döndüm kollarını açıp bana doğru gelince neye uğradığımı şaşırdım.

"hadi gel adacım yemeğini yemedin daha"

kucağımdaki kızımı kendi kucağına alıp içeriye doğru ilerledi ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu..

annemle beraber ilerleyip koltuğa oturunca hemen konuşmaya başladım.

"annem kimdi o çocuk"

"geçen seneden beridir ada'ya bakıcılık yapıyor adı Aytuğ"

"nereli yaşı falan kaç"

"nereli olduğunu bilmiyorum ama sanırım 19yaşında."

"anladım annecim, ben şimdi bi ada'ya bakayım"

oturduğum koltuktan kalkıp ada ve adının aytuğ olduğunu öğrendiğim çocuğun girdiği odaya girdim.

çocuk adaya yemek yedirmeye çalışıyordu yanlarına gidip oturdum

"aaa adnan abiydin sanırım sen değilmi"

çocuk konuşunca cevap verdim.

"evet ada'nın babası oluyorum"

çocuk elindeki kaşığı küçük sehpanın üzerine bıraktı ada hemen benim oturduğum sandalyeye doğru gelip dizimin üzerine oturdu.

burası sanırım aytuğ'un odası olmalıydı ben hapise girdiğimde ev tek katlı ufak bir evdi ama anlaşılan benden sonra annemler yukarıya bir kat attırmıştı.

kucağımdaki ada' ya biberonun içindeki suyunu verdi karşımdaki çocuk..

adanın yemeği bitince odadan çıkmıştı karşımdaki çocukta ayaklanınca hemen konuştum.

"bakarmısın"

"efendim Adnan abi"

"seninle daha önceden karşılaşmış olabilirmiyiz"

"yani belki tanışıyoruzdur seni birine benzettimde.."

hızlıca konuşunca çocuk afallamıştı..

"şey aslında belki daha önceden tanışmıştırız bilmiyorum şundan 2 yıl öncesinden daha öncesini hatırlayamıyorum bi sebepten Almanya'da bir ameliyat geçirmişim sanırım trafik kazası olmuş ölümden zor kurtulmuşum hafızam gitmiş o sıra doktor zamanla geleceğini söylemişti ama tek hatırladığım şey adımın A harfi ile başlaması.. bu yüzden adımı aytuğ olarak kullanıyorum sanırım Almanya'ya kaçak gitmişim üzerimde kimlik vs yokmuş.. "

yanıma oturup konuşunca sessizce onu dinlemiştim, belki bir ihyimal arda olabilir diye geçirdim içimden ona baş selamı verip yukarıdaki odama çıktım valizizimdeki eşyaları rastgele dolaba atıp hemene yatağa girdim.

zaten yeterince olaylı bir gün geçirmiştim hızla gözlerimi kapatıp uykuya daldım.

Hapishane (GAY) [TAMAMLANDI] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin