şu aralar kitabı fazlasıyla adnanın ağzından okıyacaksınız :)
_____________
adnan*
Uyandığımda 2aydır hergün yaptığım gibi direk olarak arda'nın yatağına bakmıştım.
yoktu.. yatağı boştu tek bir yorgan bile yoktu..
koğuşa bakınca geri kalan herkes uyanıktı ayaklandığımda kahvaltı ettiklerini gördüm
"beni niye uyandırmadınız oğlum"
"abi uyuyorsun diye ellemedik çok konuştun rüyanda anlamadık dediğini ama yorgundursun diye ellemedik gel ye sende"
"yok ya midem istemiyor hiç"
hasan başıyla onaylayınca aklıma dün gece gördüğüm görüntüler geldi..
gerçekmiydi onlar yoksa arda gitti derken sapıttımmı?
sürekli ikisini izleyip drudum kahvaltılarını yaparlarken sürekli birbirlerine bakıp duruyorlardı artık kesinleşti onlar sevgili..
ayağa kalkıp tuvaletin olduğu yere doğru yürüdüm ilk önce mutfak kısmında durup su içtim ve düşünerek yürümeye devam ettim lavaboda elimi yüzümü yıkayıp geri yatağıma geçtim.
tekrar yattım uyumadım, yorganın altına girip yattım..
bikaç saat sadece o şekilde durduktan sonra gardiyan içeri gelip havalandırmaya çıkmamızı söyleyince ayaklanıp bi defter ve kalem alarak bahçeye indim.
ardanın sürekli oturduğu banka oturup düşünmeye başladım zamanımızın az kaldığını anlayınca elimdeki defterin ilk sayfasına yazmaya başladım, mektupmuydu bu kime gönderecektim?
-Arda gideli 2 gün oldu abartıyormuyum bilmiyorum ama sanırım şimdiden özledim sürekli koğuşta koşturması eğlenerek seslice kahkaha atması bunların yokluğunu şimdiden hissetmeye başladım..
Sahi burdan çıktı ameliyat olur değilmi?
olur ya...
umarım küçük kalplimin kalbine bişey olmaz belki burdan ihtiyar olup çıksam bile onun iyi olduğunu görmeden ölmek istemiyorum.
ahmet ve mert diye karşı koğuşta ki çocuklar kaçtı onun çıktığı gün, belkide fırsat olarak düşündüler arda'mı.. bu şekilde kaçtılar bu lanet yerden.
arda seninle konuşuyormuş gibi hissetmek için yazıyorum buraya çok özledim seni belki özlem duygusu değil bu pişmanlık
sana yakın olmadım diye kalbini - zaten hasta olan minik kalbini kırdım diye duyduğum bir pişmanlık..
ardam umarım burdan çıktığımda beni yine kahkaha atarak gözlerin görmeyecek dereceye gelene kadar kısılana dek gülümsemenle karşılarsın.. hergün yazacağım buraya meleğim bigün çıkarda buluşabilirsek olutacağım herşeyi sana.. -
yazdıklarımın tam bitmesiyle beraber gardiyanlar bağırmaya başlamıştı içeriye girme vaktimizdi defteri elimde sıkı sıkı tutarak yukarıya çıkmaya başladım
koğuşa girince defteri yastığımın altına koydum ve yastığın altındaki ardanın fotoğrafını elime aldım kimse görmeden biraz daha hasret giderdim o fotoğraf ile..
akşam olduğu zaman fıratı yanıma alarak tuvalete girdim.
"bişeymi oldu abi"
"fırat ben bişey gördüm"
"ne gördün"
"dün gece"
öksürerek sözüme devam ettim
"hasan ve seni gördüm"
"a-abi ne demeye çalışıyorsun"
"işte diyorum sizi gördüm aranızda nasıl bir ilişki var"
"abi seviyorum onu vallaha lütfen gardiyanlara haber verme faklı koğuşlara koyarlar şişlerler bizi"
"kardeşim sizi severim kaç yıldır beraberiz ama olmaz bu ikinizede zarar gelir, bak bana"
"sen ne alakasın abi"
"yok yani şey o anlamda değil işte anladın dediğimi oğlum zarar görürsünüz"
kırdığım potu fark edip konuyu değiştirmeye çalıştım
"abi iki yıldır çıkıyoruz sakladık bişey olmadı olmaz lütfen engel olma bize deme kimseye"
"yok Fırat ne diyeceğim ya herkesin kendi hayatı netice de"
"a-abi sana söylemedik özür dileriz s-sen çok iyi birisin buraya geldiğinden beridir hepimize abilik babalık yaptın şimdi de saklayacağını söylüyorsun teşekkür ederim"
"ben teşekkür ederim kardeşim ama gerçekten dikkatli olun lütfen herkes uyumadan aranızda bi olay geçmesin dikkat edin görmesin koğuştakiler"
başıyla onayladığında mahçup bi şekilde tuvaletten çıktı bende sanki tuvalete girmişim gibi ellerimi yıkayıp ordan çıktım.
___
fırattan*adnan abinin bizi gördüğünü öğrenince gerçekten kelimenin tam anlamıyla şok olmuştum gece hasana yanıma gelme görürler demiştim ama özledim diyerek zorla koynuma girmişti
bende özlemiştim..
içeriye geçtiğinizde hasanın yanına oturdum elindeki kitabı kenara koyup kafasını bana kaldırdı
"bişeymi oldu"
sessiz konuşmuştu ona cevap verdim
"adnan abi bizi görmüş dün gece"
"n-ne diyorsun f-fırat"
"birine bişey söylemeyeceğini söyledi yani umarım söylemez ama korkma bişey demedi öğüt falan verdi sinirli konuşmadı merak etme"
"fırat özür d-dilerim dün ben ısrar etmeseydim görmezdi"
etrafa bakıp kimsenin bakmadığından emin olunca onun elini avcuma aldım
"dileme güzelim sen kötü hiçbir şey yapmadın"
ellerimize bakınca minik bi gülücük gönderdi hemen sonra zaten ışıklar sönünce yatağıma geçip uyudum.
____
en uzun bölüm h.o neyse geçenlerde daddy hastaginde 1.ydik şuan 30lardayız ve şuan gayfic hastaginde 1. sıradayız bxb hastaginde de 30lardayız çok teşekkür ederim >3
(bu arada bu hastaglerde binlerce fic var çoook sağolunn)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hapishane (GAY) [TAMAMLANDI]
Dla nastolatkówYan yana olan bir ıslah evi ve hapishane. Tüm koğuşlar dolu olduğu için ıslah evi yerine hapishaneye koyulan Arda..