Selam..
_______
adnan*
Her ay sonu ne kadar beklersem bekleyeyim Arda beni ziyarete gelmedi..
Bugün yine bir ay sonu ve herkes heyecanla ailesini, yakınlarını görmeyi bekliyor.
Annem hasta olduğunu söylemişti son geldiğinde, küçük kızımı ve annemi epeydir görmüyorum.
Bugün yine belki bi umut gelmiştir diye üzerime güzel bulduğum bikaç şey giyip yatağımda isimlerin çağırılmasını bekledim.
O sırada yanıma hasan geldi.
"abi neden bekliyorsun annen söylemedimi gelemeyeceğim diye boşuna kendini yoruyorsun hazırlanarak"
söylediği şeyle şaşırmıştım herkes ardayı değilde annemi ve küçük kızımı beklediğimi sanıyordu..
"abi afedersin ama bişey sormak istiyorum"
daha da dibime girmişti
"sor tabiki"
"sen anneni değilde ardayımı bekliyorsun"
sessizce sorduğunda dibine eğildim ne diyeceğimi bilemiyordum..
"A-arda hastaydı"
çoğu kişi gitmişti şuan sadece Hasan, ben ve Fırat vardı koğuşta, bizm konuştuğumuzu gören Fıratta yanımıza geldi
"abi ne diyorsun neyi vardı onun"
"kalbi, kalbindeydi sorun bende tam bilmiyorum ameliyat olmassa öleceğini döylemişti hemşire."
"abi niye söylemedin bize"
Fırat konuşunca ona baktım hasanın elini tutuyordu, benim yanımda rahattı ikiside..
"bilemiyorum, iyidir değilmi gelirdi beni görmeye iyi olsaydı, son zamanlarda yakındık onunla sürekli sırnaşıyordu bana gelirdi illaki ziyarete i-iyidir değilmi"
soluksuz konuşunca Hasanın gözleri hafiften dolmaya başlamıştı Fırat ve Hasan izin alarak yanımdan ayrılıp mutfağın oraya doğru ilerlemiştiler
yine hergün yazdığım o defteri elime alıp yazmaya başladım.
/////
Ardam senden yavaşça ümidimi kesiyorum, neden gelmiyorsun yanıma bilmiyorum ama sanırım kötü düşünmemin zamanı geldi kaç ay oldu fakat gelmedin belkide ameliyatı olamadın..
seni çok özledim miniğim, küçük kalbinle mücadele ediyordun belkide kaldıramadı kalbin bu mücadeleyi.
umarım ne kadar zaman geçerse geçsin bi gün şu kapıdan benim adımı bağırır gardiyanlar.
aşağı indiğimde seni görürüm, iyi sapa sağlam karşımda dikilip yine yaramaz bi şekilde sırnaşırsın bana..
bugün tam 3. ay oldu meleğim bu kez dr gelmedin ziyarete, umarım şuan iyidirsin, belkide başka birini buldun onu çok seviyorsun beni unuttun.. buyüzden ziyaretlerime gelmedin.
bilmiyorum ama gün geçtikçe sana bağlandığımı biliyorum.
görüşürüz meleğim.
/////
yazmayı bitirdiğim an içeri gardiyan girdi, bu çocuğu yeni görmüştüm sanırım yeni bir gardiyandı.
"Adnan Çavuşlu benimle nezarethaneye geliyorsun"
neye uğradığımı şaşırmıştım hızla oturduğum yataktan kalkıp gardiyana doğru yürüdüm.
koluma o iğrenç kelepçeleri takıp aşağı doğru yürüttü.
demir kapıyı aralayıp benimle birlikte içeri girdi koridorda çok fazla kişi yoktu kapıyı kitleyip yanıma yaklaştı
."abi beni muhtemelen tanımazsın sana bir haber vermek için getirdim buraya, Ş-şey konu Arda"
dedikleriyle aşırı şaşırmıştım
"n-ne oldu arada ya"
"abi arda gönderdi beni onunla çocukluk arkadaşıydık biz normalde izmitte gardiyanlık yapıyordum buraya atanalı çok olmadı bi gün arda 'eğer bana ulaşamazsan ve ben evde yoksam bilki ameliyatım gerçekleşmedi kardeşim' dedi sizin aranızda da sanırım duygusal bi bağ varmış bana seni anlatıp durmuştu.. her neyse yaklaşık 1aydır ondan haber alamıyorum dün evine gittim ev boştu yani sanırım ameliyat olamadı"
duyduklarımla kan beynime fışkırmıştı, ardanın öldüğü gerçeğini kaldıramıyordum gözlerim dolunca kafamı geriye çevirdim.
gardiyan olan çocuktekrar koluma girdi ve beni ordan çıkartıp koğuşuma götürdü içeri girince hâlâ görüşün bitmediğini anladım Fırat veHasan şaşkınlıkla ayağa kalkıp yanıma geldiler.
"abi ne oldu neden götürdüler seni"
"a-arda"
Fırat hızla konuştu
"ne olmuş ardaya"
"arda ölmüş."
gözlerim iyice dolunca onlara bakmadan yatağıma girdim arkamda konuştuklarını duyuyordum hasan sanırım ağlıyordu..
sessizce yastığıma düşen göz yaşıyla ağldığımı fark ettim ve kafamı yastığa gömüp sessizce ağlayarak uykuya daldım.
/////
geliyor gelmekte olan ayols
neyse yorum ve oy unutmayın😩💅🏿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hapishane (GAY) [TAMAMLANDI]
Fiksi RemajaYan yana olan bir ıslah evi ve hapishane. Tüm koğuşlar dolu olduğu için ıslah evi yerine hapishaneye koyulan Arda..