Bölüm 8

252 5 3
                                    

Sabah beklemediğim bir şekilde uyandırıldım, kocaman papatyalar konulmuştu camımın önüne. Şaşırdım, çünkü papatyaları sevdiğimi kimse bilmezdi, herkes güllere aşık olduğumu sanardı. Kimdi bu kapımı çalıp kaçan davetsiz misafir. Bugünlerde çok değişik şeyler yaşıyordum, sonunda ben üzülmezdim umarım.
Çiçekleri alıp vazoya koydum, ama su koymadım. Çünkü papatyalar çabuk çürürdü, ama kuruması zaman alırdı.bende kurutmayı tercih edenlerdendim. Ilık bir duş aldıktan sonra aşağı indim, tam zamanında yetişmiştim. Esma abla hadi güzel kızım otur da getireyim kuşburnunu dedi. Sofrada sadece annem vardı. Annemin sol tarafına geçip oturdum. Tabağındaki salatalarla oynuyordu. Suratında daha önce görmediğim bir ifade vardı.
-Günaydın anne
-Günaydın kuzu
Kuzu... babam derdi hep az çok hatırlıyorum. Benim minik kuzum nerdeymiş diye dolanırdı odamda. Güya beni bulmaya çalışırdı. Oysa ki bilirdik ikimizde dolapta olduğumu. Ama bulmazdı babam beni, tamam bulamadım çık hadi minik kuzum derdi... o an gelen bir cesaretle;
-Anne, dün gece ki hikayen. Devamını dinleyebilir miyim ?
-Bende ne zaman soracaksın diye bekliyordum. Tabi ki dinleyebilirsin.
-Kuşburnun çok sıcak güzel kızım dikkat et de ağzını yakma.
-Tamam Esma abla, saol.
Nerede kalmıştık Deniz, hı, babana beni isteyeceklerini öğrenmiştim. Sonra, evi bir telaş saldı. Temizlik, ben hayatımda böyle temizlik yaptığımızı hatırlamıyorum ya her yeri iki defa temizletmişti annem. Çok yorulmuştuk. Ama değmişti, her yer pırıl pırıl olmuştu. İki gün sonra perşembeydi. Ve geleceklerdi. O zamanlarda hayırlı işler Perşembe günü yapılırdı. Babam başlarda söylenmişti, kardeş gibi büyüttüm ben sizi. Nasıl vereyim şimdi diye, ama gene de biliyordum verecekti. Biricik kızını Savaş'tan başkasına nasıl emanet edebilecekti ki, Savaş babamın yanında büyümüştü. İçini bilirdi babam onun.
O gece güzelce banyo yaptım, saçlarımı örmüştüm. Sabah açınca kıvır kıvır olacaktı. Tabi o zaman öyle kuaför falan nerde... o gece sabah olmak bilmedi, sen de üç gün ben deyim beş gün gibi geldi.
-Deniz böyle anlatıp sıktım seni kusura bakma, detaya geleyim ben hemen.
-Hayır anne sorun yok dinliyorum, hiç görmediğim annemi tanıma imkanı verdin bana. Devam et lütfen.
-Tamam, yıllar sonra ilk defa açıyorum sana içimi. Aslında sadece sana da değil, ilk defa birine...
Çok iyi bir kurgu var aklımda, fakat hikayenin devamı Nefes ve Deniz arasında değil daha çok Deniz'in anne ve babası arasında geçecek. Sonra bombayı patlatacağım. Çok çok çok kısa bir bölüm, içime sindiği de söylenemez ama paylaşmak paylaşmamaktan iyidir diye düşündüm. Sizi seviyorum
Not: ilk bölümler de Deniz'in abisi oldugundan bahsetmisim. Cok cok cok ozur dileyerek onu unutmanizi diliyorum. Kurgu değişti, deniz tek kardes.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

nefesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin