3

2.3K 79 15
                                    

Sabaha kadar uyuyamamıştım,uykum gelse de korkudan uyuyamıyordum.Dizi izlerken gözüm saate takıldı,03:00’e geliyordu.Annemleri tekrar arayacakken o numaradan mesaj geldi.

Gönderen:Bilinmeyen Numara
-Güzelim yorgunsundur,uyu artık.

Ne yapacağımı bilemeden hemen annemleri aradım. Bir kaç kere çaldıktan sonra açtı telefonu.”Anne nerede kaldınız?Kaç saat oldu.” ”Geldik kızım geldik.Sen uyusaydın ya beklemeseydin bizi.” nefes vererek ”Olsun anne ,neredesiniz tam olarak?” ”Sokağa giriş yaptık şimdi,aşağı in de yardımcı ol eşyalara kızım.” onaylayıp telefonu kapattım.

Üstüme bir hırka giyerek aşağı indim.O sırada gelmişlerdi.Annemle babam arabadan inince gerçekten onları özlediğimi fark ettim.Babamla sarıldıktan sonra ”Eda Hanım uyudu mu yine?” diye sordum gülerek.Başlarıyla onayladılar.Anneme anahtarı vermiştim yorulmaması için.
Babamda onun peşi sıra çıktığında 2 çanta kalmıştı sadece.Onları da alıp çıkmak üzereyken arkamı dönüp kontrol ettim her zamanki gibi. Evimin karşısında büyük bir park vardı,orada oturup sigara içen bir adam gördüm.Bu saatte pek normal olmasa da umursamayıp yukarı çıktım.

***************************
Sabah olduğunda annemin sesiyle uyandım.”Kahvaltı hazır kızım kalk artık.” dün gece eşyaları eve taşıdıktan sonra uyumuştuk hepimiz.”Kalktım anne.” diye seslenerek yataktan kalktım.Her zaman ki gibi telefonumu kontrol ettim.Bugün at binmeye gidecektim,uzun zamandır gitmiyordum.Okçuluk grubundan mesaj olduğunu görünce şaşırdım.Ders günleri dışında konuşulmazdı.

Anıl Hoca:Arkadaşlar merhaba,normalde bugün dersimiz yoktu ama artık yarışmalara kısa bir süre kaldı.Bu nedenle derslerimizi hafta içi 4 gün olarak yapacağız.Bugün gelin mutlaka.

Canım sıkılarak banyoya doğru gittim.Okçuluğu tabii ki seviyordum ama uzun süredir at binmemiştim.Ayrıyeten haftada 4 gün stres yapmama sebep olmuştu.

Kahvaltımı yaptıktan sonra evden çıkıp otobüs durağına yürümeye başladım.Durağa geldiğimde görmeyi hiç beklemediğim birini gördüm.Savaş’ı. Kaşlarımı çatarak ona doğru baktım.Henüz beni görmemişti.Görmemesi için dua ederken,” Şaka olmalı.” dedi.Bana demediğini umarak gelen otobüse bindim.Onun da bindiğini görünce pek şaşırmadım,sonuçta grupta o da vardı.

Kursa onunla birlikte yürüyordum,tabii aramızda bir iki adım fark vardı.Hiç konuşmadan içeri girmiştik.Kurstakilerin garip bakışlarını fark ettim.Ben olsam ben de garip garip bakardım.

Üstümü giydikten sonra soyunma odasından çıkmak üzereyken Azra’nın bana doğru geldiğini gördüm.”Savaş seni bir şey hakkında tehdit mi etti?Zorla mı geldiniz buraya birlikte?Bana anlatabilirsin gerçekten.” duyduklarım karşısında biraz şaşırdım çünkü neredeyse hiç arkadaşım yoktu ve burada beni fark eden birilerini görünce şaşırmıştım.”Yok hayır,yolda karşılaştık o yüzden.” derin bir nefes aldı,”Eğer bir şey yapmaya kalkışırsa beni hemen ara tamam mı?” başımla onayladığımda yanımdan gitmişti.Odadan çıkınca her zaman ki çalışmalarımızı yapmaya başlamıştık.

TAKINTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin