Medya:Asya Boran
************************************
"Bakın,gerçekten açıklaya-" Savaş sertçe eliyle ağzımı kapatıp sırtımı arabaya yasladı."Sessiz ol." Başımla onu onayladığımda adamın sesini duydum."Çık ortaya meleğim.Sana asla zarar vermem,biliyorsun."
"Ben sana vereceğim ama.Şerefsiz herif." Savaş'ın sessizce dediği şeyi duyduğumda elini ağzımdan çekmesini işaret ettim. Göz devirerek çektiğinde yine aynı şekilde konuşmaya devam etti.
" Ee Nilda Hanım?Planınız nedir acaba?" İğneleyici konuştuğunda omzumu silktim." Gelmeni isteyen olmadı yalnız." Savaş tek kaşını kaldırıp bana cevap vereceği sırada,Asya lafa girdi.
"Tartışmanın sırası değil.Olan oldu artık,önemli olan şimdi ne yapacağımız." Etrafa baktıktan sonda tekrar bize döndü. "Adam her yerde Nilda'yı arıyor,şu anlık tek görünse de yalnız gelmemiş olabilir."
Savaş'a baktıktan sonra "Aklımda bir plan var ama hoşunuza gitmeyebilir." Atlas "Anlat." dediğinde anlatmaya başladı.
" Nilda'yı yem olarak kullanacağız."
*****************************
Asya planı anlattığında başta Savaş çok karşı çıksa da kabul etmek zorunda kaldı. "İşaret verdiğimde başlayacağız." hepimiz Asya'yı onayladığımızda yerlerimize gittik.
Peşimdeki sapık buraya geldiğim arabayı görmemişti ama hala sesini duyabiliyordum.Beni çağırıyordu.Savaş yanıma geldiğinde kaşlarımı çattım.
"Niye sen geldin?" ters ters bakıp cevap verdi," Sana merakımdan gelmedim herhalde.Asya gönderdi." göz devirerek "Zahmet olacak." diyerek önüme döndüm.
Asya işaret verdiğinde saklandığım yerden çıktım. Pişman olmuş bir surat ifadesiyle adamın yanına gitmeye basladım.
Planımız onu arabanın oraya cekmekti.Tabii bu o kadar kolay olmayacaktı.Asyalar silahlıydı ama ben de kendimi koruyacak hiç bir şey yoktu.
Adamın arkasından yaklaşmaya başladığımda bana döndü.Hem şaşırmış hem sevinmiş bir ifadeyle "Meleğim." diyerek bana yaklaştı.Her ne kadar geri çekilmek istesem de yapamadım.
"Ah,bir an seni kaybettiğimi sandım." eliyle yüzümü okşadığında midem bulanmıştı."Sonunda doğru yolu buldun." derin bir nefes alarak konuşmaya başladım.
"Sanırım beni gerçekten seviyorsun.Bunca yaptığın şeyin başka açıklaması olamaz sonuçta."
Evet, bana takıntılıydı.Tek açıklaması buydu.
Omuz silkip konuşmay devam ettim ." Sana karşı çok sert tepkiler vermiş olabilirim üzgünüm." sesimi sakin tutmaya çalışıyordum. "Bugün buraya asıl gelme sebebim ise sana bir şans vermekti." gözlerine baktım."Ben de sevmeyi deneyebilirim."
Gözleri dolmuştu manyak herifin. "Bu anın hayalini o kadar uzun süredir kuruyordum ki." bana yaklaşmaya başladığında hafifçe geri çekilip elini tuttum.Kusmak üzereydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTI
Teen FictionHer şey 19 yaşındaki Nilda'nın takip edildiğini anlamasıyla başlar.Polisle,aileyle çözülebilecek bir olay değildir bu.Peki ya Nilda ne yapacak,kimden yardım isteyecek ya da peşindeki kişiden kurtulamayıp kaçırılacağını bile bile sessiz mi kalacak?