3

2K 106 14
                                    

"Dino dobro je provociraju te , idemo pijan si!"

"Čekam nju , doći će Hamza!"

"Koga bolan?"

"Nju , želim da me uhapsi ! Znam da me prati ! "

Svjestan sam svega iako sam pijan ko tena. Olešio sam se i momci iz susjednog separea su dobili po njušci jer sam jebi ga ispred nosa pokupio djevojke i doveo ih kod sebe.
Zašto se vratila? Nisam se napio dugo već i probudila me iz sna. Tu je , ali nije zbog mene. Udala se i pripada drugom, a ja sam je prevario i bila je tužna. Kad je to saznala samo je došla i pitala "šta meni fali , šta ti nedostaje kod mene da si odlučio pronaći u drugoj? Nisam ti se dala pa zbog toga ? "
Imala je sve što želim , ali ja sam se bojao svega što budi u meni. Budila je ono sve za što je bilo rano. Nisam imao opravdanje a izvinjenje poslije nije svakako dolazilo u obzir. Povrijedio sam je misleći da joj ne značim toliko i izrekao sam riječi za kojih se kajem.

"Lutko jednostavno nisi moj kalibar ? Shvataš? Pametna si dovoljno da shvatiš?"

"Kalibar? "

"Mhm!"

"Gade !"

Otišla je isto kao i danas. Nisam je tražio, toliko sam bar imao obraza. Toliko sam bio neozbiljan u tom periodu , da nisam mogao ni prepoznati išta jače od potrebe za sexom. Nismo dugo hodali svega dva mjeseca koliko se sjećam , ona nije imala odnose dok sam ja ludio. Njena navodna prijateljica koja se pravila fina je jednu noć došla u klub i stala sa nama za stol i pila. Sjećam se svega do trenutka kad smo stigli u moju sobu. Hana je zvala, ja se nisam javljao. Mia je bila droca i dvolična ljubomorna gadura. Drago mi je što nije dio.njenog života , ali mi je žao što ja više nisam bio.
Ustanem odlučan da večeras odahnem i da završim posao koji sam započeo.

"Idemo drug kući uništio sam se!"

Isteturamo nekako kroz zadnji izlaz i sjednem za volan.
Mogu voziti svjestan sam.

"Dino nek te Rale odveze, nisi dobar drug!"

"Idi mogu sam ne smaraj me !"

Već sam blizu kuće nekih dva kilometra iza mene idu dva auta i pretiču me parkirajući se na sred ceste. Dovoljno sam pribran da izvadim pištolj iz kasete i stavim za pojas. Neko me želi prepasti ili ubiti nije prvi put.
Dva lika od kojih je jedan kojeg sam udario u nos prije par sati,izlijeću i stižu do vrata vadeći pištolj pokazujući mi da izađem.

"Mali nemoj se ljutiti, ali da te htjela ne bi meni došla."

"Veji niko ne skida trebe, pa neće ni tatini sinčići kao ti! Malo ću te naučiti pameti!"

"Pazi šta radiš i završi započeto ako si odlučio jer ako me ostaviš živog naći ću te i ubiti. Tako da biraj ja ili ti!"

Neće se usuditi pucati , ali nadrogiran je sigurno i nikad se ne zna.
Jedan zatim drugi udarac u rebro, u glavu padam i osjetim beton. Nemam se priliku braniti , a ubit ću ih svakako.
Pička, nije se usudio pucati.
Ležim na betonu i savijam se jer jebeno boli kad ugledam bijelu peticu sa rotacijom koja koči i poznam crnu kosu mini suknjicu i bretele bijelu majicu . Nasmijem se jer evo je spašava me ona koja me želi vidjeti iza rešetaka. Zgodna je kao vrag ...

"Patrola ovdje inspektorica Gomez , imamo povrijeđenog u Alipašinoj ulici! Zovite hitnu ! Dino ,čuješ me ?"

Spušta pištolj i hvata me za ramena stavljajući na svoje noge. Jaka je jebote jer ja vagam skoro 98 kg. Visina plus mišići , ova žena me hladno podigne i stavlja glavu na noge.

"Čujem i jasno te vidim kao dan! Čekao sam te , htio sam pucati u klubu da dođeš da me uhapsiš!"

Još uvijek sam pijan nisam trebao ovo da joj kažem.

"Gade uhapsit ću te svakako, ali kad te uhvatim na djelu! Jesil ti to pijan?"

"Nisi u toku inspektorice Agović? Ne pratiš teren? Gdje si se to skockala za mene ,zavodiiš me ponovo? Već si jednom uspjela, ponovo želiš? "

"U toku sam , ali ja imam život privatni. Nije mi život pratiti tvoj tok . Za tebe sam inspektorica Gomez i prekinuo si mi večeru sa mužem! "

Zapahne me njen parfem koji je tako poznat. Kako sam je mogao prokockati ,ali kasno jer njen prsten para moje rame i "mùž" odzvanja mojim uhom. Uozbiljim se čekajući hitnu i duboko u sebi prihvatim da je udata.

"Dino tu si?"

"Mhm, nisi trebala prekidati večeru. Mogla si poslati nekog drugog!"

"Nisam bila daleko ,uredu je!"

Doktor me pregledao, a ona čekala u hodniku. Nisam insistirao na razgovoru iako nekad mora doći do njega.

"Šta kaže doktor?"

"Sve je uredu , previo mi rame i stavio okovratnik. Preporučuje mirovanje! Sranje standardno! "

Već je dva sata iza ponoći i umoran sam. Ne mogu ni pogled skrenuti s nje. Mami me sa svojom pojavom ,privukla me i prvi put svojom nekom mirnom aurom. Sad je sve samo ne to. Ona i dalje vjeruje u pravdu, vjeruje da život može teći bez zlih ljudi. Žao mi je lutko taj film nećeš gledati. Učinit ću glupost, bolje da idem kući.

"Prvo ideš na ispitivanje, da kažeš ko te napao!"

"Ispitaj me ovdje ili bolje negdje uz kafu!"

"Neću te ja ispitivati, ja idem kući ! Kolege će se pobrinuti za tebe!"

Da udata je , čeka je neko kući u postelji. Odlazi bez pozdrava. Samo se okrenula i rekla kolegama da me odvezu . Nije me pogledala, obavljala je svoj posao.

"Bašiću ,šta se desilo?"

"Ljubomorni momak , djevojka je željela provesti vrijeme sa mnom. On se želio osvetiti!"

"Advokat vam je stigao , iako nije bilo potrebe zaista !"
Bašiću nama prepusti slučaj , ne radi ništa na svoju ruku!"

Neću na svoju , ali na njegovu sigurno hoću. Policija me poznaje , pola od njih i radi za mene.

"Jeste li završili sa mnom kasno je? Svakako ću ga vama prepustiti kad ja završim s njim! Sumnjam da će ista ostati za vas!"

"Bašiću!!!!"

"Doviđenja komesare!"

Hamza me dovezao kući prije toga se pobrinuo za moj auto.
Legao sam , a silno mi je trebao tuš.

"Snadra neće me biti tri dana , pripremi sve neophodno za put i pošalji buket cvijeća inspektorici Gomez! Bijele ruže i daj mi karticu da napišem posvetu. "

Hvala Vam inspektorice Agović što ste mi spasili život. Da vam se odužim jednim ručkom ili večerom?

Dino B.

Spremim kofer i krećem na put sa kojeg nikad ne znaš da li ćeš se vratiti.

Dzanyna🙈🙈🙈

Tvoj KALIBAR? Where stories live. Discover now