14

1.5K 102 4
                                    

Jebat ću te prekosutra

To je sve o čemu razmišljam prethodna dva dana! Ko je ovaj čovjek kojeg tretiraju kao Boga u stanici i gdje god da se pojavi? Izaći će gad danas i u dnu mog stomaka težim za ispunjenim obećanjem. Znam luda sam. Prethodnih dana sam istraživala i našla sam Miu. Moju nekadašnju prijateljicu koja mi je priznala da nikad nije imala ništa sa Dinom i da je sve to uradila da bi mene napravila ljubomornom. Gadura mi se još i nasmijala. Bio je upravu
Ne mogu ni spavati odkako je Sani otišao nazad za Ameriku. Čudno je kako je otišao bez pozdrava iako mi je laknulo. Ne razmišljam o njemu, ali pustim mu poruku na koju ne dobijem odgovor.Stižem u stanicu i Hamza me čeka ispred.

"Šta je zgodni? "

Hamza je bogataško dijete , ali lijepo vaspitano. Oduvijek smo imali fer odnos. Obrijan sa dvije strane glave i sa repićem na vrhu glave nimalo ne dolikuje dobrom advokatu kakav jest, ali svi ti mišići se još negdje sigurno upotrebljavaju.

"Ćao zgodna! Oduvijek su me palile policajke znaš to?"

"Moja sestra nije policajka , ona je doktorica!"

"I doktorice također!"

Ludak.

"Nemoj me razočarati i reči da nisi do sad shvatila da nešto ne štima? Inteligentna si dovoljno!"

"Šta pričaš ti?

"Da negdje popijemo kafu?"

"Idemo ovdje prekoputa?"

"Može !"

Dan je prelijep i sjednemo u baštu!

"Čekaš drugara iz ćelije a?"

"Da , ponosan sam na njega jer je izdržao dva dana!"

"Pričaj Hamza! Nova sam tu i ne mogu sve pofatati! Koja je caka da ga spasiš doživotne robije? Toliko dobar advokat nisi?!"

"Šta misliš kako se Sani zna sa nama?"

"Prijatelji ste ,iz istog grada?"

"Samo?"

"Toliko mi je ispričao?"

"Jebemu Hana on ti je muž, koliko ste se zabavljali vi ?"

Ne želim otkrivat najboljem prijatelju mog neprijatelja tajne mog života.

"Dovoljno da se zaljubimo i da stupimo u brak. Šta ovo sve treba da znači? Pokušavaš opravdati njega u mojim očima? "

Skine naočale i sa svojim plavim me ismijava čini mi se.

"Dovoljno da ne znaš da je tvoj muž smjestio najboljem prijatelju da ga ti uhapsiš? Dovoljno da ne skontaš da je Dino glavni lik u tajnoj službi i dovoljno 
da ne shvatiš da je Sani htio da ga strpa u zatvor da bi bio bliže tebi?"

Nijema sam i u šoku . Jedva izustim!

"Sani ti i Dino? Svi ?"

"Mhm!"

Prekrijem oči rukama jer kako sam mogla biti tako glupa? Dino izlazi sa mojim kolegama iz stanice sa osmijehom na licu sve do trenutka u kojem uoči mene i Hamzu. Ljut je i prilazi stolu ignorišući moju pojavu u potpunosti.

"Šta je ovo Hamza jebemu , zar i ti prijatelju da je salijećeš dok ja jadan vehnem u zatvoru?"

"Objašnjavam joj ono što niko nije htio! Nisi kriv i ne želim da se patite više u ovom bunilu!"

Udostoji me pogleda odmjeravajući me kao i obično od glave do pete! Oblizuje usne , a ja i dalje kao riba na suhom otvorenih usta , ma ne dišem. On je najljepši muškarac na svijetu.
Poljubila sam ga u kombiju jer sam htjela da ga okusim zadnji put. Sad želim da ispuni obećanje koje je postavio. Sve ovo što sam saznala je kao šamar na moj život. Sve je bilo pogrešno, zar sam za đabe patila godinama? Zar sam ga za đabe proklinjala?

"Nisam ja kriv , ali ona je tuđa žena? Zamisli druže jedina žena koju sam ikada osjetio u ovom pokvarenom srcu dođe udata za mog druga!"

"Ti si policajac? Zašto nisi rekao to? Zašto si dopustio da te nazivam ubicom, kriminalcom?"

"Čekam te u autu Nodi! Ćao Hana!"

Hamza nas ostavlja i kreće i on za njim , ali ga hvatam za ruku. Želim da mi objasni!

"Stani!"

"Zašto bi ti se pravdao? Ženi mog prijatelja? Bivšeg i uskoro mrtvog! Bićeš udovica znaš li to?"

"Ok ja sam žena tvog bivšeg druga , ali zašto se nisi branio?"

"Ja sam u tajnoj službi, ne pričam sva zvona o tome zar ne? Logika?"

"Ispala sam glupa , ja se izvinjav....!"

Hvata me za bradu i podiže  glavu tako jako i u isto vrijeme nježno. Suzdržava se , a ja to ne želim. Nije me briga što privlačimo pažnju. Njegove oči šaraju mojim licem , usnama ...Dišem isprekidano, kao da trčim u mjestu.

"Ne izgovaraj takve riječi! Ti si prepametna i nisi mogla znati! On je kriv, iskoristio je tvoje ne znanje! TI- SI SAVRŠENA  I NAJLJEPŠA ŽENA KOJU ON NE ZASLUŽUJE!"

" Ko je taj koji me zaslužuje? Ti? Ni tebi nisam odgovarala, smetala sam ti? Nisam se uklapala u tvoje snove, nisi me imao? Po čemu se razlikujete? "

Izgovorim ni sama ne znam kako , ali on stisne oči i suzi čelo kao da riječi koje izgovaram prodiru direktno u srce.
Pusti me i odlazi od mene. Ne želim da ide ! Želim da se vrati, uhvati me za ruku ....odvede me odavde!

Ipak me ostavlja zbunjenu , željnu da mu se izvinem jer sam rekla o njemu sve najgore. Nije kasno zar ne?

Danas sam vam vrijedna pa vas očekuje još jedno poglavlje odmah poslije ovoga opet iz Haninog ugla 😉😉😉Došlo je prekosutra za sve vas koji pitate 😄😄😄😄

Dzanyna 😘😘😘😘

Tvoj KALIBAR? Where stories live. Discover now