Moj instikt me ne laže,kao ni oči. Između njih se definitivno nešto ne slaže. Hana je onu noć otišla sa svoje vlastite proslave nakon što je muž poljubio, doduše u obraz ali njoj je bilo jako neprijatno.
Hana kad voli daje cijelu sebe, takva je bila dok je bila zaljubljena u mene, prema Saniju je rezervisana i djeluje sve na silu. Savić mi je javio da ona tu noć nije imala obaveze na poslu ni bilo koju akciju. Ne mogu se kontrolisati i posao mi je mnogo značio ovih dana. Teško jer se sve misli svode na nju."E Sani otkud tebe drug?"
Bukvalno je uletio u ured.
"Šta radiš drug , treba mi pomoć. Niko ne smije da zna!"
"Šta je reč?"
"Imam neku akciju i želim da mi pomogneš!"
"O čemu se radi?"
"Tvoji kamioni nam trebaju da prevezemo robu i da uhvatimo dilere! Treba mi i nekih para , ja ne mogu podići keš ovdje u toj količini!"
Ja i Sani smo prijatelji u dobru i zlu. Nismo se godinama vidjeli , ali u našem slučaju prijatelj u službi i družbi.
Naravno da ću mu pomoći da obavi svoj zadatak.
Desi se da svi dobijemo po jedan zadatak i da tim stičemo povjerenje nadležnih."Kad planirate akciju? Koliko para?"
"Za dva dana! 20 hiljada eura!"
"Drug da li si siguran da možeš da izvedeš sve za dva dana? Gdje je centar?"
"Ti ćeš mi pomoći? Ja i ti kao u stara vremena? Sve se odvija u Laktašima! Ima još samo jedan uslov?!"
Nedostajao mi je adrenalin kojim on zrači!
"Koji?"
"Hamza ide van ovoga! Trojica nas je previše!"
"Uredu, da li zna Hana za ovo?"
"Ne nikako ne smije saznati.!"
Mrzim što je laže , kako joj je uspio sakriti ne razumijem!
Večeras smo ja i Hamza u lovu na žene. Odlučio sam izaći i pojebat šta poslije dugog vremena. Kafana je puna , ja i Hamza sa nekom ekipom koja je muziku dovela u naš separe. Samo što se krenulo piti , pozovem dame da nam se pridruže i jedna je voljna odmah da se mazi. Crna je sa dugom kosom, ni S od sličnosti nema sa onom zbog koje pijem.
"Šta je Sani htio danas kad je bio?"
"Treba mu neka pomoć?!"
"Vezano za šta?"
"Nemam pojma treba mu prevoz do Banja Luke !"
Ne otkrivam detalje ne želim da ga petljam.
"Interesantno je da Hana ne zna čime se bavi?"
"Znam ,nije fer!"
Dobrodošla moja bivša
Da mi svaku pokvariš
Sve na nulu se utiša kad se takva pojaviš
Kraljica si ovog grada
Zavide mi danas dan
A ja poslije nas za ljubav ostao
HendikepiranBacim sve čaše sa stola jer me pjevač ubo u svaki živac, najviše u srce.
Kajem se i žalim jer sam okasnio i što moram dalje.
Samo što završi jedna ide druga .Gledaš me ko bez duše dok snovi mi se ruše ...
.....Al nedam nikom ovu bol jer to je život moj .
Ma svedok mi je samo Bog da zauvijek sam tvoj .
Ja zauvijek sam tvoj.Sve bi na svetu dao da te jos jednom zagrlim.
Pjevam bolje rečeno derem se ko sivonja jer takt ubo nisam garant. Crnka do mene me dupetom dira po kurcu dok se uvija oko mene i ja je hvatam za struk i podižem dok me ona hvata i spaja nam usne. Hamza me cimne ramenom i pustim lujku sa sebe. Pijan sam pička mi materina.
YOU ARE READING
Tvoj KALIBAR?
Romance"Slučajnosti ne postoje, tu je sa ciljem. Uništiti mene , osvetiti se za prošlost koja joj je promijenila život po njenim riječima. Zaista je vidljiva promjena jer nekad od nježne djevojke gledam kako glavna inspektorica za kriminal baca svog kol...