7

1.5K 103 10
                                    

Samo što sam se istuširala i krenula da sjednem u auto stiže poziv.

"Gomez!"

"Inspektorice oružana pljačka BBI BANKE .. svaka pomoć je dobro došla!"

"Blizu sam!"

Koja pljačka u 9 ujutru? Mogla sam makar  doručkovat kako Bog zapovijeda.
Nemam vremena i palim rotaciju . Brzo stižem ,ali kolona je ogromna . Policija je opkolila cijelu ulicu i banka je udaljena oko 50-tak metara.  Okrenem se okolo i primjetim kako Dino nonšalantno naslonjen na svog ljubimca prati situaciju. Koliko već sve traje?
Repetiram pištolj i krenem da vidim šta se dešava.

"Bašiću uđite u automobil ne igra mečka!"

Iznenađen što sam brzo stigla,a on ne može izbjeći kolonu.

"Hoće li igrati kakva policajka , ja bi rado pogledao! Šta je ovo?"

Zaista Rejhana nije vrijeme da misliš o.tome , ali gad je u trenerci i bijeloj majici sa kačketom na glavi. Brada mu prekriva dobar dio lica sa usnama u prvom planu. Vrlo dobro znam koliko su ukusne i koju magiju prave.

"Oružana pljačka , vrati se u auto!"

"Ti sama nećeš tamo!"

"Da povedem i tebe strah te samog ostat ?"

Šta je s njim?

"Jako smiješno ! Ne možeš sama tamo ulazit. Čekaj pojačanje!"

Ignorišem ga krećući se naprijed kad čujem vrisak i nedugo zatim napadača sa fantomkom na glavi i velikom torbom u ruci . Lik drži   oslonjen pištolj na glavi radnice i kreće se prema autu. 

"Stop policija!"

Žena ne prestaje da vrišti , dok je on baca na pod i počinje da puca na sve okolo. Jedan hitac i pada na pod. U sekundama sam na podu prekrivena muškim tijelom i znam čijim. Tako dobro miriše .

"Jesi li dobro ?"

"Skloni se !"

Budaletina mene štiti.

"Da li si ti normalna?!"

"Znaš da ću te sad uhapsit jer si ubio napadača sprječavajući me da obavljam svoj posao?"

Toliko sam ljuta da bi vrištala. Zašto od svih ljudi na svijetu on? Zašto nisi nekog manje lijepog poslao? Jednim hitcem ga je sredio!

"Uhapsi Hana , bolje on nego ti! Opet ću to uraditi!"

Podigne me s poda kao pero i čeka pored policijskog auta.
Već su kolege na terenu kao i hitna pomoć. Izvadim lisice iz auta stavljajući mu ih oko ruku. On se smije dok me kolege gledaju kao da sam pala sa Marsa.

"Saviću vodite gospodina Bašića u policijsku stanicu !"

"Zar baš ja moram?"

"Molim?"

"Ništa , uredu inspektorice Gomez!"

Šta je ovo? Pa skim to ja radim? Boje se Dine? Realno izgleda opasno i upravo je ubio čovjeka jednim metkom . Ok dovoljno je!

"Sumnjam da ćete stići da me ispitate inspektorice ,dok dođete ja ću izaći!"

Provocira me gad dok sjeda u službeno auto.

"Nigdje ti ne ideš dok ja ne dođem!"

"Nazovi Hamzu da mi skloni auto , šteta da se ošteti!"

Završim uviđaj i stižem u stanicu.
Umorna sam , a nema ni 12 sati.
Volim svoju profesiju , ali nekad je zaista ludnica da čovjek ne povjeruje.
Gladna sam i želim da ispitam Dinu.
Otvaram vrata za ispitivanje i vidim ga kako časka sa mojom kolegicom. Nema promjene za njega.

"Nisi otišao Bašiću?"

"Čekao sam vas inspektorice, a  kolegica mi je pravila društvo!"

"Ko ti je skinuo lisice?"

Bijesna sam i imam nagon da ga prebijem.

'Savić!"

"Savićuuuuu!"

"Da inspektorice !"

"Javi se upravi i kaži da si dobio otkaz!"

Toliko me nervira sa ovim ponašanjem da donosim nenormalne odluke!

"Inspektorice zašto?"

"Zato što si skinuo lisice Bašiću!  Povjerila sam ti optuženog , a ti ga još oslobodio da se zabavlja po stanici!"

Uredu stepen ljubomore mi je na visokom nivou. Sramim se sama sebe , ali kasno je. Vratit ću Savića poslije!

"Uredu inspektorice!"

Sjednem preko puta njega , a on se ponaša kao da je 100puta bio uhapšen. Aposlutno mu je svejedno.

"Vidim nije ti loše ovdje?"

"Mnogo si nervozna ! Sani se slabo brine o tvojim živcima?"

"Prestani i pričaj!"

"Ne znam šta trebam da pričam? Zašto sam te zaštitio? Zato što si sama krenula    u pucnjavu? Zato što sam pucao?"

"Zašto si izabrao drugu stranu?"

Gleda me tim smeđim očima prisjećajući se nečega.

"Nisam na drugoj strani!"

"Dino pratim te i znam svaki pokret!"

"Lutko dobra si, zaista jesi! Nisam na drugoj strani! Ostavi malo želju za osvetom i budi realna! Nisi glupa!"

Ne razumijem ništa iako naslućujem! Nemoguće jer sve dokaze imam protiv njega.

"Radim svoj posao i osveta prema tebi ne postoji na poslovnoj strani!"

"Misliš da ako me staviš iza rešetaka da ćeš zaboraviti ? "

"Prestani da spominješ nešto što nije ni postojalo!"

"Itekako je postojalo, samo je trajalo prekratko! Sad je kasno da se priča o tome na moju žalost. "

"Hoćeš da kažeš da si htio duže provesti vrijeme sa mnom , još me duže praviti budalom! Nije ti se posrećilo! Sad da pređemo na posao!"

"Kažem da si udata za mog druga i iako mi se to ne dopada bit ću kulturan! Hajde da završimo ovu glupost!"

Zadržala sam ga još sat vremena , ali ništa saznala nisam. Mislim da se zeza sa mnom.

"Inspektorice Gomez dobili smo snimak kamera i Bašić je uradio sve po propisu. Nije nikom ugrozio život , zaštitio je vas tako da ne vidim.problem. Gospodin ima dozvolu za oružje. "

Shvatam da je sve korumpirano u državi i odlučim da budem mirna  prihvativši da ga neću moći tako lako strpat u zatvor. Zasad! Mobitel danas ne prestaje da zvoni.

"Kaži Sani!"

"Hanči dušo ti ideš do kraja zar ne?"

"Već si saznao?"

"Na vijestima je kako te Dino baca na pod i štiti svojim tijelom, a ti ga poslije ubacuješ u auto sa lisicama. !"

Ko je uspio se dokopat snimka pobogu?

"Kažu da si zgodna, ali nezahvalna!"

"Ko to kaže?"

"Pa muška i ženska nacija! Neke dame bi rado da ih Dino Bašić spasi i poklopi svojim tijelom."

Koje glupače! Vide samo njegovo tijelo! Pa i ja to prvo vidim jebem ti!

"Pusti to , gdje si ti?"

"Evo sa Hamzom i Dino... ho
...daaa! Hanaaa!"

Mrak , treperenje ... glad ...voda..
Sve mi na um pada dok padam...
Hladno sam pala u nesvijest od gladi i stresa.

Večeras ide još jedno  ako Bog da...

Dzanyna 😘😘😘




Tvoj KALIBAR? Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz