15

3.1K 133 24
                                    

Sjednem da se priberem i dan preguram tako što hvatam mobitel da ga pozovem, ali šta bi mu rekla?
Sani je ispao lažov! Da li sam mu ja bila igračka? Da li je slagao da sam mu trebala kao vjenčana da ostvari svoj naum i njemu napakosti! Jesam li ponovo izigrana? Jesi naivna glupačo!
Dino vjeruje u naš brak i želim da mu kažem da sa Sanijem nisam konzumirala brak. Sve to želim ! Ignorišem Sanijeve pozive !

"Seko kaži!"

"Dođi kod mene kupila sam nam slatkiše i puno sladoleda!"

"Završavam smjenu u 6 i dolazim! Kakve slatkiše jesi li alkohola kupovala? "

Ludača! Toliko smo različite , a tako se volimo iako smo bile razdvojene godinama. Mrzim sebe zbog toga.

"Ima nešto u komodi, može nam biti!"

"Lažeš, kupit ću nam ja!"

Istuširala sam se nakon što sam stigla sa posla i Sajra je ubrzo stigla pa sam joj ispričala sve vezano za današnji dan.

"Sani mi se nikad nije sviđao! Kako si uopste prihvatila da se vjenčate! Sad ćeš tražit razvod?"

"Sani je bio jedan period tu i zaista mi je pomogao! Družili smo se i jedan dan je došao sjeban sa riječima da mora da se vjenča inače nasljedstvo propada!"

"Pa si ti djevice Marijo  odlučila da pomogneš!"

"Ne pristaj mi na muku!"

'Šta Dino danas kaže?"

"Hamza mi je sve rekao , Dino je bio u stanici, poslije je došao ostavio svoj pečat na mom srcu i otišao!"

"Hamza kao njegov neki potrčko a?"

"Dobar je Hamza ne zezaj! Hoće broj , ali nisam mu bez tvog znanja dala!"

"Ostavi ga sebi , privij ga na ranu! Ne daji broj! "

"Kažeš sebi da ga ostavim? Pa neću zar sve tri.jarana isprobat?"

"Nisi ni jednog hahahaah!"

Pile smo i pričale! O mami i babi, našem djetinstvu ! Provele smo prelijepo večer , ona je brzo otišla jer ide ujutru u prvu smjenu. Ja sam uzela mobitel i listala društvene mreže!

Ukucam na tražilici Dino Bašić  i kliknem zaprati ! Koga jebe jedan je život! Odmah stiže obavijest da je zahtjev prihvaćen!Njegove slike oduzimaju dah !
Uredu alkohol me radi i lajkam njega i Hamzu negdje u Grčkoj na jahti goli do pasa. Zatim njega u odijelu na nekoj proslavi! Odmah ispod nje on u teretani  gdje i ja vježbam . U trenerci ponovo golog torza. Jebem ti sline mi idu sigurna sam! Krenem da lajkam još jednu kad stiže poruka! Srce mi lupa kao ludo, ali vino večeras i đek rade  umjesto lexiliuma!

Nisam znao da ti se sviđam u svim izdanjima? Usamljena si ?🤔🤔🤔😉😉😉

Gad gad gad ! Pustio me da uživam u njegovim slikama da vidi kako parim oči!

Bolje rečeno pijana sam dok mi se sviđaš u svim izdanjima policajče iako ne ispunjavaš obećanja🤫🤫🤫😉😉😉

Tako sam uzbuđena jer se dopisujemo, već me hvata i san, ali uzbuđenje me budi! Ne odgovara na poruku! Tužna sam ponovo! Da li me zaboravio? Neku drugu ljubi? Obućem piđamu i operem zube i čujem poruku! Mislim da sam pretrčala od kupatila do kuhinje gdje mi ostao mobitel!

Otvori mi !

Nikad , ali nikad se nisam ovako osjećala! Kao tinejđerka koja se sprema da pobjegne kroz prozor sa svojom simpatijom na izlazak. Već je prošla ponoć i ovo je suludo.
Pustim kapiju da se otvori i čujem tragove guma kako ulaze u baštu.  U trenerci i bijeloj majici sa kesom u ruci ! Opušteno kao da je tu svaki dan korača prema meni grizući usnu sakrivajući osmijeh.

Tvoj KALIBAR? Donde viven las historias. Descúbrelo ahora