10

1.8K 104 7
                                    

Nije mi do mene , a kamoli do zabave. Sani je insistirao na proslavi! Gluma mi je postala druga profesija , savršeno glumim da ne umirem dok moj bivši momak ulazi sa nekom plavušom koja ga drži ispod ruke i smije se vještački.
Prije par dana kaže da me nije prevario , djelovao je iskreno , a sad dovodi neku plastičnu na moju zabavu. Nagnem vino da makar večeras se opustim kao žensko, ipak sam mladenka. Trebam djelovati sretnoo i zadovoljno. Sve sam osim to, sve ovo ima svoju priču. Obukla sam dugu svilenu haljinu boju šampanjca sa tankim bretelicama koja ima veliki razrez s prednje strane. Potrudila.sam se da ostavim utisak. Volim da se dotjeram  iako je za to rijetko prilika. Nisam druželjubiva , ponekad sa Vanjom odem do Mrkve na ćevape.

"Hanči izgledaš božanstveno!"

Sani mi prilazi i utisne poljubac u rame . Sve je ovo predstava za goste , ja i Sani nismo pravi muž i žena mada to niko ne zna osim nas dvoje.
Dini ne promakne naš najviši stepen intime i djevojka koja je s njim mu se umiljava , ali on je hladan. Hvata čašu šampanjca i idu prema nama. Nisam obaviještena da provodi vrijeme sa ženom zato sam iznenađena, ali alkohol me već opušta tako da sam  i Saniju preblizu. Pozdravljamo goste koje veze nemam ko su , ali ljubazna sam. Kažem alkohol.

"Ćao mladenci!"

Rukuje se sa Sanijem dok mu mračni pogled klizi po mom tijelu i sva opuštenost  se spusti niz tijelo i zatreperi južnije. Šta je meni da li se to ložim na njega?

"Gdje si druže ? Dobro nam došli! Dama pored tebe je?"

"Dama pored mene je moja prijateljica Nejra! Nejra moj drug Sani i njegova... supruga ..!"

Djevojka do njega mi pruža ruku , poznata mi je od nekud , ali ne znam sad tačno odakle !?
Samo prijateljica? Nema taj prijateljica ,samo jebačica...

"Rejhana !"

"Znači Rejha lutko izgledaš ko grom! "

Sva vesela zacrvrkuće ne skidajući pogled sa mene, postane mi i neprijatno!

"Rejhana ! Hvala !"

Vjerovatno je očekivala i ti izgledaš lijepo također , ali iz mojih usta večeras samo može izaći otrov.
Bolje da šutim jer gad pored nje me cijelu noć jebe pogledom. Malo proćaskam i sa Hamzom jer se nije stvorila prilika do sad.

"Hana zašto sa mnom ne pričaš?"

"Pa pričam evo vidiš?"

"Znam da je ispao gad prema tebi, ali ja tome nisam kriv. Nekad si bila moja prijateljica , a sad okrećeš glavu od mene.

"Hamza ja sam zamrzila muški rod i ženski poslije njega! Nema to ljepoto veze s tobom. Do mene je!"

"Ti i Sani? Nikad nismo očekivali da bi mogla sa njim da se vjenčaš. Dino ludi odmah da znaš!"

"Ja i Dino smo prošlost! Nije mu loše vidiš i sam! Dobar si ti Hamza , ali ti ne valja društvo!"

Gledam ga kako zavodi svu žensku populaciju potajno želeći da je tu da meni posvećuje pažnju i trebam vazduh. Izađem na terasu da bi me hladan vjetar dozvao što prije. Moje misli idu u pogrešnom smijeru, ne bi trebala razmišljati toliko o njemu, ali tako je lijep.
Očekivala sam da ću ga zateći ružnijeg  , starijeg , debelog nemam pojma. Neko mi ogrne sako preko leđa i okrenem se kad primjetim ga kako se vraća unutra. Prija mi zaštita od svježeg  vazduha , ali mi ne prija tišina između nas. Šta ako on nije kriv? Šta ako sam pogriješila jer sam se udala za njegovog druga. Udahnem njegov parfem sa sakoa i lijepo mi je, milo duši koja traži spokoj. Voljela bi da je ostao!

Ulazi ponovo na vrata balkona sa dvije čaše u rukama. Prihvatim čašu koju mi nudi i zagleda se u svijetla grada.

"Prelijepa si večeras iako te ja obožavam vidjeti u uniformi!"

"Hvala!Šta radiš ovdje pored mene?"

"Da odem?"

"Tvoj izbor?"

"Nemam ja ljepoto izbora, moj izbor se svodi na dvije opcije! Tvoj razvod ili naša prevara?! Oba ne dolaze u obzir! Prvi i nekako, ali drugi nikako!"

"Nisam te prepoznala poštenjačino!"

"Ti si me jedina i upoznala! Tebi sam jedino pokazao dobru stranu! "

"Nemoj molim te ,poštedi me i daji tu svoju poštenu i dobru dušu djevojci sa kojom si došao!"

"Nisi se trebala udati za mog druga i ne bi trebala biti toliko ljubomorna na nju. Ona je samo elitna kurva koju sam doveo da bi tebe pravila ljubomornom! Kakav honorar će dobit večeras  jer je to uspjela!"

Sa osmijehom mi to kaže i zavitla čašu daleko na krov koja se raspadne padajući na tlo. Zašto je ljut ?

"Samo se tješi!"

"Ne tješim se jer da ti nije stalo, skinula bi sako koji miriše na mene iz poštovanja prema svom mužu. Da si moja to nikad ne bi dozvolio ,da jakna drugog muškarca grije moju ženu! "

Gad gad , skinem sako i bacim ga na njega koji se smije toliko da odzvanja. Pobjegnem shativši da ga moram strpati u zatvor što prije i pobjeći odavde.Ovo sve prijeti da mi se obije od glavu .Uđem i priđem Saniju da se javim da idem.

"Ej tu si ljubavi?"

 Večeras je previše opušten sa mnom , dodiruje me i smeta mi to.

"Sani ja bi išla! "

"Još malo dušo , pa bit će sumnjivo. Smeta ti Dino?Uznemirava te?"

 "Nije, on me ne može više povrijediti!"

Ruka mu je oko mog struka i sad već dodirujem njegovo tijelo, primjetim i da je pijan. Miris viskija me zapahne kad svoje usne nasloni na moj obraz. Stisnem ga jako za lakat dajući mu znak da je previše ovo. Ne pušta me iako se pokušavam izmaknuti iz zagrljaja i već me hvata panika , šta je s njim?

"Sani pusti me , ovo je previše!" 

Tiho mu pokušavam objasniti da mi ne odgovara njegovo ponašanje, ali njegov pogled je usmjeren iza mene i znam koga gleda. Ne usuđujem se ni okrenuti.

"Prelijepa si večeras Hana , ovo sve između nas mi se dopada. Želim te Hana, shvatio sam to kad sam došao ovdje, ali ti nisi preboljela njega zar ne?"

Znoj prolama mojim tijelom koje je izazvao strah i razočarenje. Nisam ovo očekivala hvata me panika. Nekako kroz vještački osmijeh promucam.

"Sani pijan si druže , sutra ćemo razgovarati ! Sad bi išla ako nije problem. 

"Nisam toliko pijan , ali biće kako želiš!"

Ne želim s njim kući večeras, jer nisam više ni u njega sigurna. 

"Ja ću do Sajre večeras , ti ćeš s drugovima sigurno?"

"Vidimo se sutra Hana ! Ja Dino i Hamza idemo u provod."

Ponovo sam povrijeđena, ponovo sam izgubila jedinog muškarca kojem sam vjerovala.

"Doviđenja Sani!"

Pokupim torbu i  bez pozdrava odlazim iako moj odlazak je besmislen. Slagat će Sani da sam otišla na posao. Pristala sam na ovaj brak da bi njemu pomogla. Deda mu je ostavio nasljedstvo samo pod uslovom da se oženi. Pričao mi je o prijateljima koje ima u Bosni , tako da sam povezivala o kome se radi. Shvatili smo da bi i za moj i njegov posao bilo dobro da se vjenčamo. Nikad mi nije izjavio nešto slično ovome. Cijelu moju priču zna. Na brak sam pristala sa uslovima koje obvezno ne smijemo prekršiti. Ničega nema među nama samo papir i prsten. Sad ne znam ni kako da se ponašam ...sve je izgubilo smisao. Naravno da ga nisam preboljela , ali to nikom ne bi priznala ni za živu glavu!

Hana nam se malo pogubila između ljubavi i mržnje?

Dzanyna😘😘😘😘

Tvoj KALIBAR? Where stories live. Discover now