IV.

58 3 0
                                    

,,Kurva, nééé.“ fňukal Marco, ktorý zas prehral.

          Stav po hodine: Federico má ponožky, trenky; Romeo má tričko, slipy (:D); Dominico má tielko a trenky s vláčikmi, vraj od mamičky (:D); Marco má už len trenky; a ja som si dala dole len nohavičky. Našťastie je to tričko dostatočne dlhé. Keď som si gaťky- tangá- dala dole, do jedného zadržali dych. Oni všetci majú krásne telá, tehličky a opálenie.

          ,,Bereš si 16 karát, pusa.“ cmukol na mňa Marco, ktorý bol presvedčení o tom, že toto kolo vyhrá.

          Potiahla som si a aj keď som vedela, že víťazstvo je moje, tvárila som sa ako porazená.

          Marco si potiahol kartu. Na ruke mal dve, zatiaľ čo ja som ich mala 22. Keď som ich všetky vyhodila naraz, Marcovi len vypadli oči a začal kontrolovať- štyri spálené, tri stojáky, čo znamená, že idem ja, a tri osmy.

          Marco si chytil hlavu do dlaní a nevedno ako, rýchlo sa postavil a rozbehol kade ľahšie. Všetci sme vyštartovali za ním. Teda, oni za ním, ja cez plno izieb a čoskoro som stála pred ním, Federico za ním. Obkľúčili sme ho.

          ,,Prehral si. Pusa.“ cmukla som pre zmenu ja.

          ,,Chcel som vidieť tvoje prsia!“ fňukal.

          ,,Ja som tvojho kamoša vidieť nechcela, ani nechcem, no boli to vaše pravidlá a ja som ich rešpektovala, takže...“ ukazovákom som ukázala na jeho trenky a čakala.

          ,,Fajn, ale nieže sa na mňa vrhneš!“ upozorňoval ma. Uchechtla som sa. ,,Neboj, to sa nestane.“ oprela som sa o stenu. Vzdychol si a stiahol si trenky po kolená, no v sekunde ich mal znovu na bedrách.

          Páni... Pfú... Nedokážem to ani opísať. ,,Fajn, poďme sa radšej obliecť.“ vyzvala som ich a pobrala som sa preč od tých namakaných tiel.

          Do obývačky som došla skôr a hľadala som svoje spodná prádlo. Bolo na podlahe pri stole. Povzdychla som si a zohla som sa poň.

          Zrazu sa mi za chrbtom ozvalo... ani to neviem identifikovať. Otočila som sa a tam som uvidela chalanov, ktorí zrejme uvideli moje pozadie. Kus som sa začervenala a začala som si obliekať tangá. ,,Čo?! Nikdy ste nevideli taký chutný zadok?“ zdvihla som obočie a navliekla som sa do gatiek.

          Zhypnotizovane na mňa pozerali. ,,Budem v kúpeľni.“ ozval sa Marco. :D Zasmiala som sa. Skôr ako stihol odísť, Fede ho zdrapil za tričko (už boli oblečení) a vrátil ho späť do miestnosti. ,,Marco, minulo sa pitie. Choďte dačo kúpiť a ty Nico máš ísť za šéfom. Len na chvíľu.“ dával rozkazy. ,,Čo? Tomu chujovi jeblo? Načo ma potrebuje o pol jedenástej?“ fňukal Nico a spolu s Romeom a Marcom sa šuchtali do výťahu.

          Chcela som za nimi zakričať, nech ma nenechávajú s Federicom samú, lenže nestihla som.

          Ten už dravo cúval smerom ku mne a ja som cúvala od neho. Oční kontakt, ktorí sme nadviazali bol priveľmi pevný, nedal sa prerušiť. Vďaka tomu ma nejakou magickou silou navigoval... Ani som nevedela kam, kým som v zrkadle oproti nezbadala posteľ.

          Vtedy som kontakt prerušila. A keď som ho chcela obnoviť, Federica som mala prilepeného na perách. Od prekvapenia som otvorila ústa a on túto moju chybu využil a do úst mi strčil jazyk.

          S jednou rukou v mojich vlasoch a druhou na páse  ma pomaly, no tiež nedočkavo tlačil k veci uprostred izby.

          Opatrne ma položil na posteľ tak, že som sedela, no ani na sekundu sa odomňa neodtiahol. Sadol si oproti mne a ruku z pásu mi presunul na stehno. Zalapala som po dychu, no keď tou rukou nehýbal, upokojila som sa.

Mafia in the Blood (JBFF) SKKde žijí příběhy. Začni objevovat