VIII.

17 2 0
                                    

          ,,Kurva, Kat. Ty si už aká pecka?! Si ho pekelne dobre vyrábala. Som ja ale dobrý učiteľ." chválil Marco seba a zároveň aj ju.

,,Ďakujem, Marco, ale myslím, že tuto spol má zaujímavejšie veci na jazyku, mám pravdu?" založila si ruky na hrudi a pohľadom preletela po každom v miestnosti.

,,Ani nie. Len jedna." začal Dominico. Kat mu naznačila, aby pokračoval. ,,Prečo?" vyslovil Nico.

Tak toto zaujíma aj mňa. Kathleen sa posadila na gauč. ,,Čo chceš počuť?" mykla plecami.

Mario pokrčil ramenami. ,,Hlavný dôvod a zámer, Kathleen."

Kat si položila ruky na brucho. Nadýchla sa. Zamyslela sa. ,,Chcem, túžim vidieť jeho tvár. Chcem vedieť aký ksicht by sa dal prirovnať k činom toho hajzla." povedala s neprítomným pohľadom. Potom sa jej na tvári objavil mierny úsmev. ,,A chcem ho pripraviť o tú zbraň, ktorú si tak veľkodušne kúpil." zdvihla pohľad k Mariovi.

Bolo ticho. Myslím, že rozmýšľali nad tým, čím ja- mať aj zbraň aj peniaze za ňu a k tomu nasratého buzeranta. Je to tak lákavá predstava ako aj strašne nebezpečná.

Moje zmýšľanie preruší nejasný Corin mrmlot. ,,Má to, čo chceme my. Vie o nej, že je cieľavedomá, drsná, sebavedomá. A my máme to, čo chce on. Vždy dostane, čo chce..." keď si uvedomí, že ju všetci nechápavo sledujeme, pokračuje nahlas. ,,On chce ju. Chce ju dostať. Je to pasca."

Chvíľu sa zamýšľame nad tým, čo povedala. Má pravdu. Chce ju. A nie len do party, ako povedal.

Mario prikyvoval ako postihnutý. ,,Kedy ste sa dohodli?" Ten ma začína teda poriadne udivovať. Ako ju tam môže chcieť pustiť?!

,,O tri dni." povedala Kat rozhodne s výherným úsmevom. Fajn, jej rozhodnutie už nezmení nik. ,,A Cora ide so mnou." zahlásila.

Cora sa hystericky zasmiala. V tom istom momente sa jej tvár zmenila na vážnu. Natiahla ruku za chrbát. A vytiahla z tade zbraň, ktorou namierila naším smerom. ,,Von!" zavelila až nami trhlo.

Nechápal som, čo sa dialo. Načo tá zbraň a vyháňanie?!

Marco sa tak prchko od strachu postavil, že zakopol o koberec, no dáko sa pozviechal.

Všetci sme z toho boli v nemalom šoku. ,,Cornelia. Upokoj sa, jasné? Majiteľovi hotela som sa zaručil, že tu nik nezomrie." bľabotal Mario.

Cora sa nechápavo pozrela a ruku zo zbraňou spustila vedľa tela. ,,Jebe vám?" premerala si naše zasrané tváre. ,,Ja nejdem nikoho odstreliť. Len vás vyháňam."

Tváre sa uvoľnili. ,,Tak prečo ma nás, do piče, mieriš?"

,,Úprimne, Nico. Keby som vám to povedala normálne, tak neodídete." ozrejmila a zas zdvihla ruku so zbraňou.

,,Fajn, fajn. Už ideme. Ale pohnite si." ustúpil Mario. Neviem, čo sa s ním deje, ale dáko priveľmi zmäkol. Nestojí si tak za slovom. A keď ho dokázala ovplyvniť Cornelia, zvládne to hocikto.

,,To nemyslíš vážne, že ideš toto robiť ako decko." napomenul Romeo Marca, ktorý mal ucho natlačené na dverách zvonku. ,,Čo, veď chcem vedieť, či ju neodbachne." hájil sa.

Dominico sa zasmial. ,,Nie, ty chceš vedieť podrobnosti sexu Drewa a Cori, o ktorých sa práve teraz bavia."

Marco privrel oči, zhlboka sa nadýchol. ,,Nico?! Ak nechceš mať k tej narazenej ruke a zlomenej nohe rozjebaný nos, tak drž piču!" precedil zubami.

Mafia in the Blood (JBFF) SKKde žijí příběhy. Začni objevovat