III.

49 1 0
                                    

Kathleen:

Teraz to môže pôsobiť, že som štetka. Nie som! Som len rada stredobodom pozornosti, rada sa bavím a zvádzam.

Na rande... No zišiel by sa iný názov, pretože ja nerandím! Von s Federicom idem len preto, lebo sa chcem zabaviť a poprechádzať.

Na prechádzku s Federicom som si obliekla niečo menej zvodné, fáza zaujatia je za mnou. S výberom mi pomohla Leena.

,,Boha! Vo všetkom vyzeráš... dokonalo.“ smútila, keď som sa jej ukázala v tom, čo mi vybrala- čierne štekle na dvadsať centimetrovom opätku, ktoré boli na päte vybíjané; čiernu mini volánovú sukňu; čierny korzet, ktorý mal vybíjané košíky; na to som dala rozopnutú koženú, čiernu, vybíjanú bundu po pás. Leene sa páčia vybíjané veci...

,,Hej, viem.“ samoľúbo som na ňu žmurkla zelenými očami. Nechala som si zelené - majú svoje čaro. ;) :3

,,Ako dlho budeš?“ opýtala sa starostlivo. Zamrazilo ma. Nikto si o mňa nikdy nerobil starosti. Bolo to milé. No aj tak som sa rozhodla, že to nebudem tak dramatizovať. ,,Neviem presne... Dobre, neviem to vôbec. Možno až ráno, možno o hodinu, ale rozhodne ma nečakaj!“ a odišla som.

Vošla som do toho baru, ktorého názov som mala úplne v piči. Hlavne, že za barom som uvidela jeho. Zamierila som priamo k nemu. Bol mi otočený chrbtom, preto som dokráčala pred bar, kde som sa posadila na barovú stoličku a čakala som, kým sa otočí.

°°°°

Federico:

Bol som zmierený s tým, že ju už neuvidím. Nechodila a bolo už 20:45. Unavený a tiež sklamaný som doutieral riad a otočil som sa, aby som zistil, či sa niečo v tomto jebnutom bare zmenilo.

,,Kurva! Čo ti jebe? Si mala povedať, že si mám napísať nekrológ. Piče.“ zhúkol som. Totálne ma vystrašila.

,,Ts...“ odfrkla si, pričom si z očí odhrnula hnedú ofinu. ,,To vyzerám ako smrť?“ opýtala sa a zdvihla obočie, no na tvári mala úsmev.

Usmial som sa, rád, že sa neurazila.Vedel som, že je iná. Iná by mi už vlepila facku. ,,Bože. Nie, čosi. Len chodíš ako duch. Zrazu sa tu objavíš...“ stále som lapal po dychu. ,,Ale keby takto vyzerala smrť, tak umieram dobrovoľne každý deň.“ usmial som sa na ňu. Komplimenty má radá každá! ,,Meškáš.“ rypol som do nej a už som pripravoval moju špecialitu.

,,Vieš, rada si dávam na čas.“ uškrnula sa.

Nahol som sa cez bar a keď som na nej uvidel tie vybíjané vecičky... Vzrušujúce. ,,Hej. Snažila si si vymyslieť oblečenie, ktoré ma udrží od teba v bezpečnej vzdialenosti?!“ hlavou som kývol na jej podprsenku a zasmial som sa.

Pozrela sa na svoje prsia, aby zistila, načo narážam. Chytila si ich do rúk, kam sa jej samozrejme celé nezmestili, a tým postavila do pozoru celé moje telo. ,,To jop. A upozorňujem, že to sakramensky pichá.“ usmiala sa a zložila si ruky späť na bar. Ešte chvíľu a neovládol by som sa.

,,To aj ja.“ zdvihol som kútik úst do úsmevu a oneskorene som si uvedomil, čo som vypustil z úst.

°°°°

Kathleen:

Nepochybne so mnou flirtoval. Tá zmienka, že sakramensky pichá sa netýkala žiadnych vybíjancov.

Aby sme predišli trápnemu okamihu, položil predo mňa už hotový drink, ktorý začal robiť, hneď potom ako som ho vystrašila. ,,Čo to je?“ ukázala som na to ukazovákom.

Mafia in the Blood (JBFF) SKKde žijí příběhy. Začni objevovat