Federico:
Ležím na pohovke v klubovni čakajúc na Maria, ktorý by nám mal zadať dáke nové kšefty.
,,Boha, a tá má čo krámy?" počul som za chrbtom hlas, ktorý nepatril Mariovi, ale Nicovi. Prešiel predo mňa, sadol si do kresla a paličku si položil na stôl. ,,Vravím o Kathleen, kámo."
Hneď ako povedal jej meno som si sadol a spozornel. Dominico sa zasmial. ,,Takáto reakcia, pfúú..."
,,Prestaň. Čo je s ňou?" vyzvedal som. Mal som tušenie, že Mario ma ojebal a poslal Kat za Drewom neplánovane.
,,Tak chápeš? Trieska tu dverami, všetko sa trasie spolu s jej obsahom plaviek, a ešte mi vynadá, že sa starám."
,,Plavky? A kam išla?" spýtal som sa zaujato.
Rozhodil rukami, no teda len tou jednou zdravou. ,,Veď ti vravím, že mi povedala, aby som sa nestaral. Ale zrejme na pláž, keďže mala plavky a len pár metrov z tadeto je more." vysvetľoval logicky.
Tresk! Za nami zas tresli dvere. Prudko som sa otočil. ,,Jej je zas čo?!" nadával Mario. S Nicom sme si vymenili pohľady. Mohli sme si domyslieť, o kom hovorí.
,,Čo ti povedala?" opýtal sa Nico.
,,No keby povedala, ale ona sa vyrútila zo schodiska, sotila do mňa, potkla čašníka a ani sa nezasmiala, keď mu riad z tácky popadal, a vchodové dvere otvorila tak prudko, že takmer vyleteli z pántov." rozčuľoval sa šéfko.
S Kathleen sa niečo deje, no v takomto stave by mi asi neodpovedala. ,,No, takže, o čo ide?"
Mario si vzdychol. ,,Týkalo sa to Kathleen, ale keď tu nieje..." posadil sa.
,,Kriste, len mi nevrav, že s ňou ideš celé tri dni do stretka s Drewom riešiť, ako ho obrať." modlil som sa.
Len mykol plecami. ,,Treba sa pripraviť."
,,Myslím, že Kathleen ťa počúvať nebude a prípravu jej netreba." ozval sa Marco. ,,Stačí ju len kus nasrať a Drew bude bez peňazí, bez zbrane, aj bez gulí." uchechtol sa.
,,Stretol si ju? Kokos... Čo jej Cora povedala?"
,,Neviem, Nico, ale zistíme to." chlapsky si tľapli na znak spolupráce.
,,Marco, byť tebou neriešim ju. Vie to." oznámila Cornelia, keď prešla dverami. Marcova tvár sa z podlého úškľabku pomaly zmenila na vážnu, a prešla do nazlosteného. ,,To si jej načo povedala? Čo keď to povie? Si ty normálna? Na čo si myslela?" chrlil na ňu a my sme sa len prizerali, keďže sme nemali šajn o čom sa zas hádajú.
,,Stalo sa. Mrzí ma to." ľutovala. Ona vážne niečo ľutuje?! ,,Tak, o čo ide?" Previnilosť sa zmenila na zaujatosť.
Mario začal vysvetľovať plán získania dákych zbraní, zatiaľ, čo bude Cora a Kat s Drewom. Počúval som len aby to tak vypadalo. Čo sa deje s Kat? Ako jej zabrániť, aby išla k Drewovi? Nemožné...
°°°°
Kathleen:
No čo... Nasrala som najmenej polovicu hotela. Žalujte ma! Potrebovala som sa rozptýliť.
Namierila som si to k pláži. Keď už som v Taliansku bol by hriech neokúsiť more. A keď už som pri mori bol by hriech nenaučiť sa surfovať. ;) :3
ČTEŠ
Mafia in the Blood (JBFF) SK
FanficMôžete okolo mňa postaviť múry do nebies, ale ja nájdem spôsob ako ich zdolať a pomstím sa. Môžete ma držať pri zemi stovkami rúk, no ja nájdem spôsob ako sa im vzoprieť a pomstím sa. Môžete mi prekaziť zábavu desaťročia, no ja zorganizujem zábavu s...