VII.

15 2 0
                                    

Lásočky moje... :3 Zajtra cestujem do Talianska. Áno, znova idem na to isté miesto, teda do Bibione. Ja viem, že vám to niečo vraví. :D ;) Skúsim pohľadať Federica a ostatných aj tento rok, ak sa už neodsťahovali, alebo niečo. :( Nakoľko nebudem dlhšie pri nete, pridávam vám tri časti... Takže užívajte. Aj časti, aj posledné dni prázdnin. ;) :*

____________________________________________________________________________________

Drew:

Kurva!

Hneď ako odišla v aute s Mickey Mouse, som začal bezhlavo do všetkého naokolo kopať a udierať. Všetci sa mi pratali z cesty.

Až neskôr ma boss sotil do auta, čím ma aspoň navonok upokojil.

,,Ako si to mohol dopustiť, do piče?!" húkal po mne, keď sme vošli do domu. Ja som ho mal v piči. Ignoroval som ho a kráčal som po schodoch do svojej izby. ,,Kurva, počúvaj! Uvedomuješ si, že nás o prachy pripravila baba?"

Zastal som uprostred schodiska. Uvedomujem si to až sakramensky dobre. Stále nechápem ako je to možné. Kurva! Už to, že nás porazili MM je veľa, no a ešte k tomu ženská, ktorá patrila k nim...

Nemohla patriť k nim! S MM sme mali už dočinenia a ju som s nimi ešte nevidel. Len Coru, či ako sa to volá tá ich sexica. Nooo, táto nová je ešte viac sexy. A to je už čo povedať.

To, že to nie je Nico som zistil podľa kriviek. Neskôr už podľa vecí ako napríklad, že Nico nikdy nestrieľal. Nikdy, ani keď bola prestrelka. A ona strelila do Lila ako do handrovej bábiky. Dokonca neskôr aj namierila na bossa, čo ma ohromilo. Jeho sa bojím aj ja, dakedy, a ona... nič.

No najviac ma sere... všetko. V prvom rade, to, že ma obralo o pekný balík peňazí. Potom to, že ju majú MM v gangu a nie my. A že je tak kurevsky sexy a ja neviem, kto je.

,,Vieš čo?" otočil som sa k nemu čelom. ,,Áno, viem. A ani ja to nechápem. Povedal si, že tu zbraň potrebujeme. Tak som o ňu bojoval, nevidel si? Ale ona... bola iná. Vybabrala so mnou!" rozčuľoval som sa.

,,Drew, upokoj sa." upokojoval ma. Jebal som naňho. Pobral som sa do izby. Zastavil ma jeho hlas. ,,Chcem, aby si ju našiel, doniesol mi ju, a zabil." oznámil potichu. Na chvíľu som zastal, no pohol som sa ďalej.

,,Daela?" ozval som sa do telefónu. ,,Áno, som to ja." uistil som ju. ,,Potrebujem od teba dáke minimálne dve dievčatá... Nie, nič sa nestalo, len si potrebujem vybiť hnev, a slová tentoraz nepomôžu. Ďakujem. A rýchlo!" zložil som a zúfalo som si ľahol na posteľ.

,,Ju..." niekto mi otvoril dvere na izbe, bez zaklopania. Chaz. Nezaujíma ma, čo chcel, hodil som po ňom prvé, čo mi prišlo pod ruku.

Sedel a ležal som na posteli, nado mnou dáke dve blondínky od Daely sa bozkávali v snahe vzrušiť ma. Boli pekné, jebavé, sexy ritka aj cecky, ale to, čo ma zvykne vzrušovať, nezaberalo. Kurva, čo sa to deje, že nemám náladu na trojku?

Prestali sa bozkávať, osahávať. Jedna mi stiahla trenky a vzala si môjho kamoška do pusy, čo ma prebralo. Pekne si ho dávala do pusy a von, pomáhala si rukou. Čistá práca. Druhá ma začala hladkať po bruchu a bozkávať na krku. Toto nemám rád... Daela ich mala upozorniť.

Skôr ako som ju stihol zastaviť, tá blondína dole si na mňa sadla. Teda, na vztýčeného Jerryho. Vzdychol som, rovnako ako to spravila ona. Trošku sa nadvihla, a pomaly si zas sadala. Zas sa vydvihla, a zas si sadla, ale tentokrát tvrdo, prudko. Zavzdychla rozkošou, alebo bolesťou. Zopakovala to. Dopadala na mňa tvrdo, drsne. Tá druhá blondína si mi obkročmo sadal na brucho a začala sa vlniť. Znovu sa začali bozkávať, na mne. Tá na Jerrym začala vlniť panvou, skoro som explódoval.

Mafia in the Blood (JBFF) SKKde žijí příběhy. Začni objevovat