To Leena bola tá vec, prečo som nechcela skočiť z toho mosta v sne/ realite. Chcela som byť s ňou, pomôcť jej vyrovnať sa so smrťou rodičov aj keď som s tým nebola vyrovnaná ja. Lenže som bola sebecká. Nebola v tom žiadna obeta. A asi ani nikdy nebude. Zrejme je pravda, že Vodnár je sebecké znamenie. ( http://www.zverokruh.sk/znamenie-vodnar / (ak to nejde otvoriť, tak to skopírujte (Povaha vodnára- vystihuje to Katleen :3 )))
Leene nedalo pokoj, ako som sa s mojou minulosťou mohla zmieriť, preto som jej to zas od znova rozpovedala. Už ma to fakt prestáva baviť.
Náhle ako som dopovedala posledné slovo poslednej vety, postavila som sa. ,,Poďme! Ide sa von, lebo ma tu jebne.“ povedala som Leene kráčajúc do mojej izby.
Zastavil ma jej nestranný tón hlasu. ,,Ja nikam nejdem.“
Na päte som sa otočila a pozrela som na ňu prekvapene. ,,Akože prečo?“ Zdvihla tú blonďatú hlavu od časopisu. ,,Akože preto, lebo je veľa hodín.“ A zas čítala.
Očami som prečesala miestnosť hľadajúc hodiny. ,,Ti drbe? Veď je len pol desiatej.“ nechápala som, aký má problém.
Nútene zdvihla pohľad ku mne. ,,Teta mi zakazuje chodiť von po ôsmej večer. Je to nebezpečné.“ mykla plecom.
Vyvalila som na ňu oči. ,,To nemyslíš vážne! Vidíš Tú Suku niekde tu? Nie! Takže počúvaš mňa. A ak nepôjdeš so mnou, tak budem nebezpečná ja, pretože byť celý deň zavretá v tomto malom priestore, je na samovraždu.“ bľabotala som.
Zamyslela sa. ,,Žiadne samovraždy, žiadne vyhrážanie,...“ Prerušila som ju. ,,Prr, moja milá, mňa vydierať rozhodne nebudeš!“ Zarazila sa a zas mlčala. Ani nezdvihla hlavu, len sa opýtala niečo, čo ma donútilo k úsmevu. ,,Požičiaš mi niečo?“ ,,Som rada, že si sa rozhodla riskovať, takže... áno.“ odpovedala som nenútené. Zdvihla hlavu, a poslušne cupkala za mnou do izby.
,,Ja viem, že pod dohľadom ,,tety“ si veľmi konzervatívna, no dnes ideme na lov.“ upozornila som ju a podala som jej jednotlivé kusy oblečenia, ktoré ona videla maximálne v tých časopisoch. Tento lov som brala vážne, preto som nedala na náhodu a obliekla som si kožený čierny korzet, ktorý mi nadvihol prsia ešte vyššie ako už sú. :3 K tomu som sa navliekla do kožených čiernych legín, a na nohy som si dala jedny z miliónu mojich topánok, biele na asi pätnásť centimetrovom opätku. Aby mi to s ničím ladilo, tak som na seba dala bielu koženú bundu.
Áno, viem, že je von teplo, ale to dáko pretrpím. A áno, viem, že sa mi budú opätky zarývať do piesku, lenže nejdem po pláži, ale smerom do mesta.
Vlasy som si nechala vo voľných vlnách padať na plecia. Šošovky som si dala zelené a dosť netrpezlivo som čakala na Leenu, kým konečne vyjde z tej vyjebanej kúpelne.
Keď vyšla, skoro som dostala infarkt. Biele rifle s vysokým pásom, tričko, ktoré jej odhaľovalo brucho (bralet) a zároveň vydvihlo prsia, a topánky, ktoré jej predĺžili nohy, i keď mali len päť centimetrový opätok. ,,Do piči! Čo to kurva je?“ nedokázala som myslieť.
,,Ja takto nejdem!“ zabila a mne sa takmer zlomil opätok.
,,To ma nezaujíma!“ povedala som a bez zbytočných otázok som ju sotila za dvere a zamkla za nami.
Nezmohla sa ani na slovo, len nemo hľadela na mňa a na dvere, no napokon sa pobrala mlčky za mnou.
Potichu kráčame po chodníku v meste hľadajúc nejaký podnik, kam takto oblečené zapadneme.
,,Ako si ho zabila?“ opýta sa Leena nečakane.
ČTEŠ
Mafia in the Blood (JBFF) SK
FanfictionMôžete okolo mňa postaviť múry do nebies, ale ja nájdem spôsob ako ich zdolať a pomstím sa. Môžete ma držať pri zemi stovkami rúk, no ja nájdem spôsob ako sa im vzoprieť a pomstím sa. Môžete mi prekaziť zábavu desaťročia, no ja zorganizujem zábavu s...