összezavaró sorok

19 2 0
                                    

- Kinyitod? - kérdezte Harry miután kimásztunk a vízből és felöltöztünk. Ott ültünk ismét a pokrócon és a kezeim között forgattam a könyvet.

- Igen. - néztem Harry szemeibe, amik ezúttal nyugodtságot árasztottak magukból. Szempárjában mindenféle zöld árnyalat megbújt. A sötét fenyőerdőtől az élénk gyep színén át, a ruhám méreg zöld árnyalatáig ott volt minden. Hirtelen el is felejtettem miért is vagyunk itt. Ám aztán megráztam a fejem és visszatértem a tárgyra.

- Nem kell felolvasnod. - mondta kedvesen mire biccentettem. Ránéztem a bőrkötésű naplóra és végigsimítottam az elején. Nagy levegőt vettem, aztán kinyitottam.

"Megszülettél! Annyira aranyos kisbaba vagy, el sem tudod hinni mennyire boldogok vagyunk édesapáddal. Alig várom, hogy a jövőben megtaníthassalak varázsolni. El fogsz bűvölni minden férfit a gyönyöröddel és a vörös hajaddal.

november 6."

Anya gyönyörűen írt. Hajtottam egy lapot.

"Járni kezdtél kicsikém! Olyan sebesen lépegetsz, hogy alig lehet utolérni. Ezt apádtól örökölted. Ő éppen altat téged, miközben én ide írok neked. Nagyon szeretünk téged Alice. Sose feledd, hogy örökre veled leszünk."

július 27."

Elmosolyodtam majd tovább lapoztam.

"Az első szavad alma volt. Logikusnak tűnik tekintve, hogy folyton azt a gyümölcsöt falod magadba. Soha ne hagyj fel ezzel a szokással!

szeptember 4."

Érdekes tekintve, hogy még mindig nagyon szeretem az almát.

"Egek! De régen írtam ide. Nagyon sajnálom Lissie. Valahogy elfeledkeztem erről a kis könyvről. Legutóbbi soraim óta megtanultál kimondani nagyon sok szót, csaknem beszélsz már! Hihetetlen! De sajnos itt kell hagyjunk egy kis időre Grace nénikédnél, mert apáddal kaptunk egy munkát északon. Majd leírom milyen volt! Nagyon szeretünk!

augusztus 12."

Nagy levegőt vettem. Ez már vészjoslóan hangzott. Rettegve olvastam tovább a sorokat.

"Nincs túl sok időm szívem! Lebuktattak minket és már a nyomunkban vannak. Balszerencsénkre meglátták, ahogy varázsolunk, szóval jelentettek minket a kormánynak.

Most olvass figyelmesen!
Soha, de soha ne vesd meg a halandókat. Vannak, akik kedvesek és nem gyűlölik a boszorkányokat. Sose félj nyitni feléjük, de mindenek előtt bizonyosodj meg arról, hogy fix helyen van náluk a titkod. Ha találsz ilyen embereket, sose engedd el őket. Még értékesek lehetnek.

A másik dolog. Ha esetleg nem élnénk ezt túl, tudd, hogy nálad szebb ajándékot sosem kaptunk. Te voltál a mi kis szerelmi gyümölcsünk. Tudom, hogy a jövőben még hatalmas boszorkány lesz belőled. Mindig hallgass a szívedre, rendben? Még akkor is ha őrültséget sugall. Vigyázz magadra! Végtelen sok puszit küldünk a pufi kis arcodra és mindennél jobban szeretünk!

- anya és apa
augusztus 12."

Könnyes szemekkel pillantottam fel Harryre. Úgy éreztem, mintha kitéptek volna belőlem egy darabot. Olyan üresnek éreztem magamat, abban a pillanatban, hogy arra nincsenek szavak.

Lángoló Félelem [H.S.] ✔︎Donde viven las historias. Descúbrelo ahora