köszönöm ^^

13 3 2
                                    

Helló mindenkinek, aki eljutott idáig! :D

El sem hiszitek, hogy mióta érlelgettem ezt a könyvet a draftjaim között. Több, mint 1 évig! Hihetetlen, nem?

Vicces az egész. XDD Tavaly, 2020-ban olvastam egy két részes boszis Harry ficit (Half Bad, Half Mad) és megihletett! Tartott az ihlet 2 napig és utána hagytam a francba az egészet. Jött a nyár, időm sem volt, de azért mindig bennem volt az írhatnék ((meg megnéztem a Chilling Adventures of Sabrinat is)) szóval őszig meg is írtam 4 borzalmas fejezetet. Utána jött a Loki őrületem, szóval kapott az a semmirekellő Isten 3 könyvet, azzal pedig 2 csajt magának ((kaphatnék valami díjat tőle)).  És addig is pihent a draftok között az eredetileg Red Fearnek elnevezett boszis-Harrys fici.

Aztán mikor már a 3. Lokis könyv végét írtam, megjött a kedvem ehhez a könyhöz. Gyorsan újítottam rajta kicsit; adtam új címet, borítót, meg fülszöveget és playlistet is és elkezdtem írni. Kitöröltem mindent, amit eddig alkottam és tiszta lappal indítottam az egészet. Felüdülés volt ismét egy badass csajszi bőrébe bújni egy ártatlan íjász karakter után. (bocsi Kara)

Szóval, ahogy szoktam, megírtam az egészet és mindig minden fejezetet elküldtem eziti24 - nek, aki gondosan átolvasta azokat és segített, hogy mit írtam rosszul meg hasonlók. Csórit már a halálba kergettem, annyira nem értettem, hogy néha mit akart, de végülis összehoztuk.

Az alap ötlet nekem jutott eszembe, de sok dolgot az Eszti talált ki és nézett utána. Hálás vagyok neki ezért, mert nélküle tényleg nem tudtam volna ezt összehozni. Eskü veszek neki valami ajcsit ezért. Úgyis ért neki, mert mindig csesztetem. (hihi bocsi)

A lovak neveivel megint játszadoztam egy kicsit, mint az előző könyvemben. Nem tudom felfigyelt-e valaki rá, de íme:
észtül: Pirn = izzó
Armastus = szeretet
latinul: Salus = jó (ami angolul Good, ergo Alice vezetékneve, csak latinul)

Egyébként eredeti tervek szerint kicsit más volt a sztori, de a fő történések ugyanazok maradtak. A változtatások csak a kiburjánzó kapcsolat lépéseiben voltak pl. a csók meg a stb. Ja, meg pluszban adtam a szereplőknek lovakat, mert amúgy gyalogoltak. Utólag rájöttem, hogy kicsit sok lett volna nekik. XD

Na mindegy, egy szó mint száz... Köszönöm, hogy elolvastad a kisregényem, amit 1 éven át nyúztam, s végül egy tavasz alatt megírtam a kedves barátnőmmel, Esztivel. Ha voteoltál és kommenteltél, akkor azért is nagyon hálás vagyok! Értékelem a visszajelzéseket, legyenek azok pozitív vagy negatív gondolatok. :D

Na szevasztok! :p

- Siri

P. S.: Streameljétek Istenünk zenéit mindennap! Ja és, alig várom, hogy lássam a Don't Worry Darlingban és a My Policemanben 😉 Meg persze idetolhatná a seggét már Magyarországra... 😎🤭

Lángoló Félelem [H.S.] ✔︎Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang