ne demişti o?
dağınık saçlarımı arkaya attığımda sordum. "ha?"
duruşunu bozmadı. aramızdaki mesafeyi koruyup rahat bir tavırla konuştu. "ne kadar boktan bir durum olduğunu biliyorum. bunu ben sebep olduysam ben düzeltmeliyim. göründüğü kadar vurdumduymaz biri değilim."
vurdumduymazlıktan bile öte, bence tam olarak sik gibi birisin. demek istedim ama ağzımı bu sefer tutmuştum.
açılmaktan dolayı yeşile dönmüş saçları duş aldığını belli edercesine hafif ıslaktı. lanet olsun ki çok güzel koktuğunu kabul etmek zorundaydım. bazı tutamları ise alnına yapışmıştı. nefesimin boynuna çarpacağı mesafeye gelip kaşlarını havaya kaldırmış, cevabımı beklerken bir aralı kalmış dudağıma bir de gözlerime bakıyordu.
yeni ağarmaya başlayan gün odayı tam olarak aydınlatamıyordu. bu yüzden gözlerinden ne geçirdiğini veya niyetini tam olarak anlayamıyordum. hem gördüğüm rüya dolayısıyla onu istiyordum bu yüzden bu işime gelirdi.
nefesimi bıraktım ve "pekala." dedim yavaşça.
hareketlerini izledim sonra, yorgana yaklaşmış ve aralamıştı. uzun boyundan dolayı koca elleri vardı ve bana nasıl zevk vereceklerini merak ediyordum.
eli siyah eşofmanıma değdiğinde irkildim ancak bunu göstermedim. sonra eli karnıma yavaş hareketlerle tırmandı, parmaklarını tenime sürtüşünü sessiz odada duyabiliyordum. ardından siyah eşofmanımın belini turladı ve elini içeri soktu. bedenim buna tepki olarak derin bir nefes alırken gitgide ateşim artıyordu. jaehyun bana ciddi anlamda dokunuyordu. sadece el işimi yapmayacak olması ona artı puan kazandırtmıştı.
sonra boxerımın içine nüfuz eden eliyle dudaklarımı dişlemiştim. ıslaklığı yüzde yüz hissetmiş olacaktı ki sırıtmıştı.
üyeliğimi kavramış ve yukarı aşağı çekiştirmeye başlamıştı. hareketiyle midem kasılmış ve parmaklarım kıvrılmıştı. rüyamda hissettiğimden daha farklı olduğu kesindi.
hareketini hızlandırdığında inlememi tutamadım. "ah," kulağına inlememden dolayı kendimle gurur duymuştum çünkü bu onu yüzde yüz tahrik edecekti.
jaehyun elini durdurmadı, sınırım gitgide yaklaşırken daha uzun sürmesi ve gelmemi ertelemek için uğraşıyordum. eli profesyonelce icabıma bakıyordu ve inlemelerim tamamen zevk doluydu. hayalini kurduğum cinsel ilişkiye girmemiştim ama bu hissettiklerim apayrı bir seviyedeydi.
elini yukarı çıkarken üyeliğimi hafif sıkmış ve bu diğer inlemelerime kıyasla daha şiddetli bir inleme olarak ağzımdan çıkmıştı. "ah!"
"sessiz ol." dediğiyle dudaklarımı kanatırcasına ısırdım. gözlerim kapalıydı ve jaehyun'un sıcak nefesi boynuma vuruyordu. "kardeşim uyanabilir."
nefeslerim düzensizleşmeye, aldığım nefesler az gelmeye başlamıştı. göz kapaklarım terlemişti. sikeyim, bunda nasıl bu kadar iyi olabilirdi?
inlemelerim odayı doldururken bana yaklaşan bir yüz görmüştüm.
dudaklarını dudaklarıma değdireceği zaman elim sertçe dudaklarını kapatmış ve kaşlarımı çatmıştım.
"öpmeni gerektirecek bir şey yok." dedikten sonra ekledim. "devam et."
afallayan bakışlarını görmemek imkansızdı. ne o? reddedilmeyi yediremedin mi kendine pussy magnet? demek istedim ama yeniden sustum çünkü eli hızlanmıştı.
bu sefer inadına sert yapıyor gibiydi ama bana her türlü zevk veriyordu. hızı arttıkça bedenim, saçlarım terliyordu. üyeliğim ise sızdırmaya başlamış ve zirveye gelmeme az kaldığını haber veriyordu. dudaklarımı dişledim, nefeslerim odayı doldurmaya devam ederken birden boşluğa düştüm.
elini üyeliğimden çekmiş ve ayağa kalkmıştı. suratında pişkin bir ifade vardı.
gülüşü sinirlerimi bozarken tam zirveme çıkacakken beni bırakmış olması orospu çocukluğundan başka bir şey değildi.
"sadece yardım edebileceğimi söyledim. getireceğimi değil." yan gülüşüyle odadan çıkarken sızlanmamı tutup içten küfür ettim.
sınavımın adı kesinlikle jung sikik jaehyun'dan başka biri değildi.
ve bu yaptığını ebediyen unutmayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
omegle // jaeyong
FanfictionOmegle aracılığıyla tanışan iki gençten biri homofobik bir spor hocası; diğeri ise tam anlamıyla asi ve kızışmış sokak artistinin tekiydi. ➖texting + story ➖yan şip: markhyuck ➖yetişkin içerik smut (m) içerir. #1 nct127 #1 markhyuck ©️JAEYONGOTMYB...