piercingli genç, telefonunu bırakmış ve haechan'ın anlattığı şeyler onu bir süre düşündürtmüştü.
dedikleri doğru muydu?
dağınık yatağından kalktı genç. aynanın karşına geçip siyah saçlarını dağıttı sonra. umrunda mıydı?
içindeki endişenin sebebi kaç gündür boş duran spreyleri ve ilhamsızlık mıydı yoksa jaehyun'un kötü durumda oluşu muydu?
mullet saçları önüne gelince küçük bir küfür çekip saçını topladı. kısa dizüstünde biten kot şortlarını ve oversize siyah hoodiesini giymiş, siyah botlarını ve bağcıklarını bağlamış haechan'ın attığı konuma tekrar göz gezdirmişti. ancak buna gerek yoktu bile. el işi aldığı yeri piercingli genç şüphesiz hatırlıyordu. ıslak rüyalarının baş kahramanının evini istese de unutamazdı.
"siktiğiminin işi niye bu kadar uzadı? altı üstü bir seks yaptık ve şu hale bak. doktor muyum ben amına koyayım. gitsem ne fark edecek?" dedi kendi kendine küfürleşerek yolda yürürken.
şimdi yarım saat yaya olarak yürümesi gerekecekti ve genç yürümekten nefret ederdi.
⛓
yarıladığı yolu neden acele ederek gittiğini bilmiyordu. hareketleri hızlanmıştı ve yoldan geçenlere istemeden omuz atıyordu. hatta birine sert bir şekilde çarpıp yoldan savurmuştu.
küfürleşerek uzaklaştığı kişiden sonra sonunda siteyi bulabilmişti.
"kartınız var mı?"
"hayır. birinin arkadaşıyım." dedi dişleri arasından asi genç.
güvenlik görevlisi bazı kağıtları karıştırdı ve önündeki gence yargılar bir biçimde baktı. "numara kaç?"
genç derin bir nefes aldı, bir yandan yumruğunu sıkıyordu.
"kardeşim bilmiyorum acelem var açar mısın?"
arkadaki iki görevli fısıldaştılar. "hırsıza benziyor."
öndeki güvenlik devam etti. genç ise bu sırada elinden bir kaza çıkmaması için sabır diliyordu.
"arkadaşınızın numarasını nasıl bilmiyorsunuz beyfendi? güvenlik gereği sizi içeri alamam."
öfkesini dindirmeye çalıştı piercingli genç. sabrının taşmasına ramak kalmıştı.
"seksen üç." dedi taeyong sallayarak.
güvenlik tek kaşını kaldırdı. "blok?"
genç durdu durdu, sonra öfkesini dizginleyemedi. bir anda beynine kan sıçrayıvermişti.
"şimdi seni siktim bloğu."
güvenlik neye uğradığını şaşırırken taeyong geçişlerden atlamış ve güvenliğe okkalı bir yumruk geçirmişti. diğer güvenlik onu tutmaya çalıştığında kasıklarına yediği tekmeyle yere serilmişti.
konuma doğru yeri inlete inlete yürüdüğünde neden bu kadar asabi olduğunu bilmiyordu.
gencin bugün şansı hiç yok gibiydi. on sekizinci kata çıkmak için asansör beklemiş ancak iki asansör de gelmemişti. genç yumrukladığı asansörü bırakarak merdivenlere yönelmişti.
pini çekilmiş bir bomba gibiydi şimdi.
kapının önüne geldiğinde konumu bile kontrol etme gereği duymadan ayakkabıyı salladı ve içindeki anahtarı bir hışımla çıkartıp kapıyı açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
omegle // jaeyong
FanfictionOmegle aracılığıyla tanışan iki gençten biri homofobik bir spor hocası; diğeri ise tam anlamıyla asi ve kızışmış sokak artistinin tekiydi. ➖texting + story ➖yan şip: markhyuck ➖yetişkin içerik smut (m) içerir. #1 nct127 #1 markhyuck ©️JAEYONGOTMYB...