03.03 a.m.
@.tae_xoxo
been dreamin' about you everynight
fuck it i can't take it anymore
come fuck me raw and rough, love♥️ 5,750 💬 yorumlar kapalı
•••
aylarca konuşmamıştık.
o cümleler ağzından çıktıktan sonra aylarca.
"sana bir erkekle nasıl sevişilir onu öğretebilirim."
spor salonuna eskisinden daha fazla gidiyordum ancak bu iyiye işaret değildi. bacak tendonlarımdan biri zedelenmiş, ayda üç kez hastaneye gitmemi gerektirecek kadar ağrı yapmıştı bana. yemek yemek içimden gelmiyordu, her ne zaman çatalı tabağa daldırsam...
aklımda onun güzel, eşsiz suratı beliriyor.
simsiyah saçları ve o istek dolu bakışı. koyu yanan gözleri... sonra yemeğimi bırakıp kalkıyorum ve yatağıma giriyorum. bu artık bir rutin haline geldi. aklıma geldiğinde ancak uyursam beni bırakıyor. sonra rüyalarıma girmesini saymıyorum bile...
geceleri onun ismini sayıklıyorum. vücudum ateşler içerisinde yanıyor. bu verdiğim tepkiler normal değil, bunu biliyorum.
ki onunla tanıştığımdan beri hiçbir şey normal değil. kalp atışım, bakış açım, düşünce tarzım...
taeyong gerçekten beni değiştirdi. iyi anlamda mı kötü anlamda mı bilmiyorum ama... kalbimin bir erkek için çarpması hâlâ çok tuhaf geliyor. ritmim değiştiğinde anlıyorum. aklıma o gelecek. geliyor da. öyle geliyor ki gitmek ne bilmiyor. spor salonuna her gidişimde anılarımız aklıma geliyor. her ne kadar içerisinde erotik olanlar bulunsa da ezberlerimi bozup birlikte olduğumuz günü unutamıyorum.
kızlarla fazla konuşmuyorum. hepsinin ağzında aynı söz, 'çok değişmişsin.'
haklı sayılırlar. saçlarım uzadı ve kendi rengine, koyu kahverengiye döndüler. saçımda bir bandana şimdi onun instagramdaki fotoğraflarına dalıyorum. taeyong fazla büyüleyici, o bu dünya için fazla. kalbim için fazla büyük bir deprem.
sonra mesaj atıyorum yürek yemiş gibi, kalbim ağzımda. hislerime engel olamıyorum. hücrelerim, tüm benliğim onu istiyor.
jaehyun:
seni özledim taeyong
sikeyim çok fazla özledim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
omegle // jaeyong
FanfictionOmegle aracılığıyla tanışan iki gençten biri homofobik bir spor hocası; diğeri ise tam anlamıyla asi ve kızışmış sokak artistinin tekiydi. ➖texting + story ➖yan şip: markhyuck ➖yetişkin içerik smut (m) içerir. #1 nct127 #1 markhyuck ©️JAEYONGOTMYB...