Beğenmeyi ve yükselmek için
Bolca yorum yapmayı unutmayın
Çikolatalarım 🍫❤️
1 ay sonraBelalı;
Sen!Belalı;
Sen beni delirtmeye mi
çalışıyorsun!Belalı;
Lütfen bana ceketin olduğunu
söyle!Siz;
Ne saçmalıyorsun yine!Belalı;
Yağmur yağacak
Ve sen incecik bir buluz
İlesin!Belalı;
Kafayı yedin herhalde
15.00
GörüldüSiz;
Ya! Bunu nasıl bildinSiz;
Yağmur yağıyor
20.23İyice yayılmış kafeterya canımın dan bakarken masaya bırakılan şemsiye ve kaban ile kaşlarımı çatarak gözlerimi simsiyah giyinen bedene çevirdim.
Koruma"bir daha dikkatsiz olursanız kendisi gelicekmiş"
Lafını duyunca bitirmesi ile kapıdan çıkarken artık alışmam gerektiğini düşündüm.
Resmen 1aydır jungkook evet o konferanstaki adam olan jungkook bana kafayı takmıştı. Bu kaçıncı iyiliği bilmiyordum.
Eve gitmem gerektiğini hatırladığım zaman masanın üstüne koyulan siyah kabanı giyerek önümü güzelce bağladım elime şemsiyemi de alarak kafeden çıktım.
Akşam faaliyet dersi olduğu için hava kararmıştı evime doğru hafif aydınlık yolda yürürken jungkook sayesinde takip edildiğimi bildiğim için korkusuzca ilerliyordum.
Geçen hafta evi arayarak kamera varmı diye bakmıştım bile.
Eve vardığım Zaman kapıyı kapatmadan yağmurun altında siyah şemsiyesi ile bekleyen korumaya baktım.
Ben kalpsiz değildim elim ile gelmesini işaret ederken o önce etrafa bakmış ardından yanıma gelmişti.
"Dışarısı çok soğuk gel"
Koruma"gerek yok lalisa hanım teşekkür"
Göz devirirerek olumuzca kafamı iki yana saladım.
"Bakın en fazla 33 yaşında olduğunuz belli oluyor sadece Lalisa yeterli. Ayrıca ben salak değilim kapıyı kapatdıktan sonra ışıkları söndürene kadar beklediğinizi biliyorum hemde her gün. Bu yüzden şimdi lütfen içeri girin"
O tereddüt ile içeri girerken ben gülümseyerek paltomu vestiyere astım. Adama dönerek çıkarması için işaret vermem ile onunda paltosunu asarak ben önce o arkada oturma odasına geldik.
"İstediğiniz gibi oturun geliyorum ben"
Mutfağa giderek dünden kalmış Gimbap ları güzelce iki tabağa koydum o sırada pişmesi için koyduğum noodle lerin kaynaması ile onlarında kaselere koyarak.
Tepsiyi elime aldım koruma bana şaşkınca bakarken önüne tabağını koyarak arkama yaslandım.
"Rahat olun lütfen"
Bende yemeğe başlarken oda başlamıştı.
"Neden sürekli peşimde adamlar var sen ayrı gün içinde beni takip eden ayrı oluyor.. bak bana lütfen dürüstçe cevap ver"
İçtiği su bardağını eski yerine koyarken derin bir nefes verdi.
Koruma"jungkook beyi hepimiz ilkez böyle gördük. Bilmenizi pek istemem ama ben nerdeyse 4 yıldır jeon beyin yanındayım. Ve birkez olsun böyle birşey yaptığını görmedim"
Hızlı geçiş oldu biliyorum. Ama asıl konuya gitmem gerekiyordu bu yüzden atlamam gerekti.
Jungkook acımasız bir mafya Evet ama küçük bir uyarı yapiyim sakin benden kadına şiddete yönelik birşeyler beklemeyin. Helede ikiside bir idol olduğu için asla yapmam.
Jungkook bu hikâyede hiçbir zaman lalisa'ya karşı şiddet uygulamayacak. Ama tabi diğer türlü konularda bolca acımasızlığını görürsünüz.
Kısaca konuyu diyemem ama kısa bir spoiler olsun; jungkookun iğrenç ailesi ve pisliklerinin içinde doğacak bir çocuk.
Bir bölümden sonra fazla cinsellik olabilir.
💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
obsession. /Lizkook
Fanfictionjeon Jungkook acımasız bir mafyaydı tabi Lalisanın gülüşüne takılına kadar.