21

2.1K 150 70
                                    


"Anlat desem anlatmıycaksın sadece şunu diyicem jungkook çocuğunu hafta sonu gelir görürsün boşuna tatsızlık çıkıp mahkeme ile uğraşmak istemiyorum"

Arabada giderken ona dönmeden sert sesimle konuşmuş son noktayı da koymuştum.

uçaktan inerek Kore'ye gelmiştik şuan ise araba ile gidiyorduk. Bunu öğrendikten sonra beni bırakmıycağını bildiğim için itiraz etmemiş benimle beraber jisooyu da getirmiş masum gibi arkada bize bakıyordu.

Jungkook
" Her hafta para-"

"Ne saçmalıyorsun tanrı aşkına. Ben sana senden nefret ediyorum dedikçe dibime girmeye kalkıyorsun! Ne paranı nede herhangi birşey istiyorum inanırmısın çocuğuma babalık bile yapmanı istemiyorum"

Ona dönmüş nefretle sesimi yüksektmiştim. Yeter artık bir hafta olmuştu hastaneden çıkalı ve bu haftada sürekli bana yardım etmeye kalkıyordu.

Jungkook
"O benimde çocuğum-"

"Gerçekleri yüzüme vurmayı kes zaten yeterince acı"

Sonunda evin önünde durunca birşey demesine izin vermeden arabadan inmiş. Direk içeri girmiştim.

Kendime yeni bir düzen oluşturmam gerekiyordu. Hayvan derneğinin bir üyesi olmayı düşünüp klinik açıcaktım. Artık kendi ayaklarımın üstünde durmam gerekiyordu. Bir çocuğum olucaktı sonuçtuq.

Jisoo
"Bebeğim biraz ağır olmadı mı"

"Ağır mı? Unnie iyimisin sen kalbi olamayan bir adama az bile diyorum"

Getirdiği bavulu elinden almış. Yatağa koyarak kıyafetlerimi çıkarmaya başladım.

Jisoo
"Belki sebepleri vardı"

Elimdeki kazağı güzelce dolaba koymuş derin bir nefes vermiştim. Arakama dönerek yatağa oturmuş jisooya umutsuzca baktım.

Suratım tamamen düşmüş yorulmuş bir ifade almıştı.

"Jisoo gelip bana en azından bir sebebim var gerisini sorma deseydi böyle olmazdı. Ben kötü veya şımarık bir kadın değilim anlardım onu. ama ben şuan onu hayatımdan çıkardım onu doğacak çocuğumun babası olarak bile kabul edemiyorum"

Jisoo;
"Pekâlâ planın ne. Ne yapacaksın"

"Bilmiyorum şuan tek önceliğim çocuk ama doğduktan sonra güzel bir planım olur"















2 yıl SONRA

"Ya mark hemen buraya geliyorsun!"

Sinirle çığırmış yukarıda hazırlanan oğluma bağırmıştım.

Jungkookla ayrılalı toplam 2yıl 6ay oluyordu bu süre boyunca oğlum doğmuş ve iki yaşına gelmişti. Jungkook hafta sonları gelir görürdü onu.

Hiç konuşmuyordum jungkook ile sadece son birkaç gündür mark'a uyurken. ' çok yakında' diye birşeyler dediğini duyuyorum.

Kazağımıda gelişi güzel bir şekilde eteğimin içine sokmayı başarmıştım.

Kazağımıda gelişi güzel bir şekilde eteğimin içine sokmayı başarmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İçeri giren oğluma gülümsemiş ve kollarımı açarak ona sarılmıştım.

Hiçbir şeyi hak etmiyordu.
Telefonuma gelen bildirim ile onu kucağıma oturtmuş. Jungkooktan gelen mesaja tıklamıştım.

Jungkook;
Bugün oğulumu ben kreşe
Bırakmak istiyorum

Ben;
İşin yok mu

Jungkook;
Yok

Ben;
İyi gel

Jungkook;
Lisa şöyle yapma

Ben;
Ne yapma jungkook
Bence mark monaban güzel
Olabilir değiştirme hakkım var
Biliyorsun değil mi?

Jungkook;
Üzgünüm ama yakında
Jeon lalisa olacağın için
Öyle bir şansın hiç
Olmayacak

Ben;
Boş yapıyorsun

Jungkook;
Tamam tamam

Ben;
Oğlunu akşam gel gör
Vaz geçtim

Jungkook;
Ne

Ben;
Sonuçta bugün cuma günü
Akşam gel gör oğlunu
Hafta sonu seninle kalıcak
Akşam alırsın

Jungkook;
Oğlumu at

Ben;

Ben;Çıkıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben;
Çıkıyorum

Jungkook;
Biliyorum bebeğim/
O etek fazla mı kısa/
Siktir/










Evet çocuklar öncelikle hikâye yazasım cidden gelmeyiyo. Kafes dövüşü çok güzel ilerlerken 1B okumayı geçmişti ama. Gözlerimi kısıtlanma yazısı ile açtım.

Yok şiddet içeriyor vb şeylerden dolayı kaldırıldı.  bu hikayeyide artık yazasım gelmiyor bu yüzden iki bölümün ikincisinde final olucak.

obsession. /LizkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin