Beğenip yorum
yapmayı unutmayın
Çikolatalarım🍫💕
Sinirle burnumdan sokarken kapının çalması ile sonunda diğerek ölümcül bakışlarımı kapıya çevirdim.
Lalisanın peşine taktığım koruma içeri girerken elerini önünde bağlayarak karşıma dikilmişti.
"BENİ TAM 1 SAAT ÖNCE ARAMAN GEREKİYORDU!"
adeta bir aslan gibi kükrerken o sadece başını eğmişti.
Koruma"efendim Lalisa hanım en başından beri herşeyin farkındaymış akşam beni büyük ısrar ile ısınmam amacıyla evine soktu. Zaten çok durmadan hemen evinden çıkarak ışıklarını söndürmesini bekledim telefonum yağmurda ıslanmış çalışmıyor.
Sinirli gözlerim bianda şaşkınlık ile büyümüştü.
"Nasıl en başından beri biliyor herşeyi"
Koruma"bilmiyorum"
Çıkmasını söylersek kendimi canım kenarında ki tekli koltuğa bıraktım.
Yağan yağmuru izlerken düşünüyordum.
Nasıl bu kadar zeki cesur hırslı olurken bir melekten farksız olduğunu anlayamıyordum. Normalde evine bir erkek girdiği için kızmam gerekirken ben bu 1 ayda onu fazlasıyla tanımıştım.
Büyük ihtimalle gerçekten büyük bir ısrar yapmıştı inatçı kız. İstemsizce yüzüme yayılan gülümseme kapının sertçe açılması ile son bulmuştu.
Anında bakışlarım kapıya yönelirken önce babamın sözde! Babamı ardından arkasından gelen annemin ve göz devirmemi sağlayacak o sürtük gelmişti.
Baba"minji bugün yanıma gelerek bana ne dedi biliyormusun!"
Sesi fazlasıyla yüksek çıkarken bakışlarımı tekrar babama çıkardım sakin olmam onu gerçekten çıldırtıyordu.
"Tanrı değilim Ne dediğini bilemem ama ne olduğunu soruyorsan bugün annemin arkasında sakalanan o sürtükten ayrıldım"
Yalandan ağlaması kulaklarımı zedelerken babam yanında bulunan içki bardağını sertçe yere atmıştı.
Baba"evlenip bir aile Kurucaksın! SEN BENİM OĞLUMSUN soyadımı devam etdirmek zorundasın!"
Annem anında babamın koluna girerken onu sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Beni öldürsende arkamdaki sürtük ile beraber olmam!"
Anne"düzgün konuş jeon"
Bakışlarım sinirle anneme dönerken dişlerimin arasından sertçe konuştum.
"Ne düzgün konuş babam onu sırf çocuğumu doğursun diye para ile o bardan satın almadı mı!"..
Sertçe oturduğum koltuktan kalkarken babamın karşısında dikildim hepsinden nefret ediyordum ve şuan bütün nefretim ile gözlerine bakıyordum .
"Sen soyadınını devam etdirmek istiyor olabilirsin baba ama ben senin gibi değilim çocuğumun bakıcıları değil sağlam bir annesi ve babası olucak onu her daim düştümü kaldıracak bir parası değil iyisinde kötüsü de her zaman yanında olacak bir annesi olucak ve bu çocuk bu kadından olmıycak!"
Kelimeleri anlaması ile tane tane sertçe vurgularken o sadece alayla kahkaha atmıştı.
Baba"aklında biri var senin"
"Evet var"
Üzgünüm Lalisa senin o temiz kalbini azda olsa leke sürücem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
obsession. /Lizkook
Fanfictionjeon Jungkook acımasız bir mafyaydı tabi Lalisanın gülüşüne takılına kadar.