10

3.2K 179 104
                                    

Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın🦋Sınır26 oy

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın
🦋
Sınır
26 oy. 20 yorum












Dün çıkardığım gelindiği ve jungkook'un kıyafetlerini güzelce kılıflarına geçirerek dolabın tutacağına astım.

Geri kendi kıyafet kısmıma giderek koşu için kendime uygun kıyafetler ayarladım.

Geri kendi kıyafet kısmıma giderek koşu için kendime uygun kıyafetler ayarladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçımı gine yukarıdan sıkı bir at kuyruğu yaparak aşağıya indim. Kapıdan çıkarken bir korumanın bana doğru gelmesi ile durmuş ona bakmıstım.

Koruma
"Efendim size eşlik etmemi istermisiniz"

"Gerek yok"

Diğerek demir kapıdan çıkarak yol boyu koşmaya başladım.

°°°°°°°°

°°°°°°°

Eve geldiğim zaman jungkook'un dahaden uyanmadığını görmüştüm. Dün aramızda birşey olmamış sadece jungkook bana sarılarak yatmıştık.

Odaya girerek telefonumu sehpaya bıraktım jungkooka doğru ilerleyerek onu sarsmaya başladım.

O birkaç mırıntı çıkarırken bu haline gülmüştüm ama bu gülüşüm sırtımın yatak ile birleşmesine kadar sürmüştü.

Üstümdeki jungkook ağırlığını vermesede dün akşam çıkardığı üstü sayesinde gözlerim kaskı vücudunda geziyordu onun sırıtmasını duyarken büyük bir zorluk ile gözlerimi yüzüne çıkardım.

Derin bir yutkunmanım ardından onu iteceğimi anlamış gibi elerimi yatağa birleştirmişti.

Jk"bunu Herzaman yapmak istemiştim"

Kaşlarım havalandırken ne dediğini anlamaya çalışıyordum. Eğilmeye başlaması ile anlamış ve gözlerimi kapamıştım.

Dudakları dudaklarım arasında ezilirken pat diye içeri giren adam yüzünden ayrılmış utanç ile kafamı  eğmiştim. Jungkook'a kısa bir bakış atarken üstümde kalkmamış korumaya ateş eder gözler ile bakıyordu.

Sinirlendiği gerilen çene kaslarından fazlasıyla belli olurken sanki git gide daha çok kasılıyordular. Bu şekilde bana baksa büyük ihtimalle kafama silah dayasalar bu kadar kormazdım.

Jk"DÖNSENE LAN!"

Bianda kükremesi yüzünden irkilirken korumaya bakmıştım bana baktığını gördüğüm. Aanında üstümden kalkan jungkooka ne yapacak diye telaşla bakarken adamın yakasından tutarak geriye doğru itmişti.

Jungkooktan falza kalıplı olmasına rağmen bedeni uçuşmuştu. Adam dinlenirken kısa da olsa gine bana bakmıştı. Salak mı lan bu!

Jungkookun şuan çıldıracak seviyeye gelmesi beni daha çok korkurturken ayağa kalmış ve hızla kapıyı adamın suratına kapatmıştım. Jungkook'a dönerken sakinleşmek için gözlerini kapatdığını gördüm.

Ne kadar doğru olurdu bilmiyordum ama yanına giderek beline koyduğu elerini tutarak belime koymuştum.

O gözlerini açarken kafamı çıplak göğüse koyarak elerimi sırtında birleştirdim. Oda belimdeki elerini sıkıştırırken saçlarıma öpücük kondurmuştu.

Jk"ben şimdi her zaman hayal etdiğim şey bölündü diye mi o adama sıkayım yoksa benim olan şeye dikkatle baktığı için mi!"

Dişlerinin arasından kendu kendine konuşurken ondan ayrılmış elerim ile yüzünü avuçlamıştım.

"1 ben eşya değilim 2 daha çok sabahımız olucak istediğini yapabilirsin 3 onu öldürmiyceksin kov ama benden dolayı öldürdüğün için sen çekmesen bile ben vicdan azabı cekerim"

Kelimelerimi bastırarak söylerken kafasını geri atarak sinirle Gülmüştü.

Jk"bak güzelim evet sen bir eşya değilsin ama benimsin o sadece sıradan bir koruma sana özel değil yanımızda bize ait kadın varken dönüp bakmazlar bunun sonu ölümdür "

Uzun bir of çekerek geri giderken beni belimden tutarak kendine bastırmıştı ona göre küçük olan vücudum gövdesine sığınıyordu.

Jk"seni istiyorum~"

Kulağıma fısıldarken öpücük koyarak boynuma inmişti.

"Saçmalama derse gitmem gerekiyor"

Beni anlaması gerekiyordu bu ilkimdi ve ben 19 yaşında hamile kalıcaktım kendimi bunu iyice hazırlamam gerekiyordu.

Jk"dediğin gibi olsun"

Benden ayrılırken yanağına küçük bir öpücük kondurmuş ve sessizce teşekürler etmiştim.

Bunu iyi bil lalisa bu adamın en büyük zaafı sensin

iç sesime hak verirken jungkook bana küçük bir tebessüm etmiş eski haline geri bürünmüştü.

Jk"düğünden dolayı gelen dayımların işe yaramaz çocukları ile akşam kendi barıma gidicem gelmek zorunda değilsin"

O giyinme odasına doğru giderken şaşkınlığımı bir kenara bırakarak peşinden gitdim kendine kıyafet bakıyordu bende kedimi dolaba yaslamış ona bakıyordum.

"İşe yaramaz derken jiminler ile iyi anlaşıyorsun ayrıca senin barın mı var"

Sona doğru kaşlarım havalanmış ve ağzım merakla açılmıştı.

Jk"jiminlerden bahsetmiyorum diğerlerinden ayrıca evet bir Barım var"

Dediği şeye yüzüm buruşturken o kombinini ayarlıyordu.

Lalisa sakın yanlız bırakma bu taş gibi çocuğu bak gördün o kızın ona nasıl baktığını.

İç sesime bu sefer hak versem mi diye düşünürken bir yandan haklılık payı vardı Jackson aslında babasının yiyeniymiş haliyle düğünde o kızda vardı.

Sülalesinin yarısı bis işlere bulaşmıştı ve fazla kalabalıktılar anladığım kadarıyla bu jeon soyadının başında jungkookun dedesi varmış onun sözünün üstüne söz denemiyormuş. Dedesinden sonra babası geldiği için Galiba jungkook erkenden çocuk istiyordu.

Babasının tahtına geçmek

Dedesini hiç görmemiştim ama jungkook'un az çok anlattığına göre Jennie den başka kimseyi öyle sevmezmiş sebebini sorduğum zaman ise bana sadece aramızda en temizi Jennie çünkü demişti.

Jk
"Lalisa çıkmayı düşünüyormusun yani çıkmasan çokta sorum olmazda"

Düşüncelerimi bölen şey jungkook'un dediği olurken utanç ile başımı eğerek direk çıkmıştım

obsession. /LizkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin