Sınır 20 beğeni 15 yorum
Jungkook çocuk odası için birkaç model görmeye giderken o kadın ile yanlız kalmıştım bakışları beni ezmek istemişcesine bakarken onu takmadan çantamdan telefonumu çıkararak uğramaya başladım.
Lara"evlenir evlenmez çocuk mu yapıcaksın"
Sesine karşı kafamı kaldırırken bu bardağı taşıran son damlaydı.
"Belkide çocuk çoktan olmuş ve bu yüzden eşya seçmesini babasına bırakmış olabilir miyim"
Anında o iğrenç sırıtışı bozulurken ben gülmüş ve telefonumu bırakmıştım zorlada olsa kendini topamıştı- sadece çalıştı çünkü değişen bir şey yok!
Lara"şaşırdım jeon tek gecelik severdi onun için evlenmek zor olmalı aslında senin için daha zor olmalı pek ideal tipine uymuyor"
Beni süzerek sonunu vurgulaması ile dudağımı yalandan büzerek omuz silkmiştim.
"Bence etrafında çok fazla senin gibi kadın gezdiği için bana aşık olmuştur ayrıca ben onun tek geceliği değil ilk aşkıyım ve sen biraz daha bu tavrın ile devam edersen büyük ihtimalle benim neden sinirli olduğumu sorucak ve ben hiç çekinmeden senin bu tavrını ona söyliyicem"
Sırtımı yaslarken bu sefer alayla gülen ben olmuştum.
"İşte o zaman benim onun için ne kadar değerli olduğumu anlarsın Ayrıca"
Ona doğru eğilirken sanki önemli bir şey diyormuş gibi sessiz bir şekilde konuştum.
"Jungkook büyük göğüs ve kalça sevmiyor boşuna gözüne sokmaya çalışma ve işte en büyük farkımız sen vücudunu ona sunarken ben onu tek bakışım ile yakıyorum"
İçeri jungkookların girmesi ile daha deminki pozisyonu almıştım. Jungkook bir bana birde kadına bakarken aradaki gerginliği anlamış olucaktı ki kadına sert bakışlarını sunmuştu.
Jackson"düğünü nasıl hayal ediyorsun"
꧁꧂
Sonunda bütün işlerimiz biterken avme gelmiştik şuan akşam 6 civarı olurken çoğu dükan açıktı.
Gelinlikçinin önünde durduğumuz zaman içeri girerek bize selam veren Çalışlara kısa bir selam vermiştik.
Jackson gibi bir adam gelerek bize selam vermiş ve jungkooka sarılmıştı biraz konuştuktan Sonra adam elime bir gelinlik vererek kabine yollamıştı.
Gelinliği giymiş ama arkasındaki fermuarlı çekemediğim için perdenin ardından beni bekleyenlere hafif perdeyi aralayarak baktım.
"Jungkook bir baksana"
Adam işi anlamış olucaktı ki 'ben halederim gelinliği görme' demişti benim gözlerim anında büyürken jungkookun da sinirlendiğini gözlerinden anlamış ama adamın kalbini kırmak istemediği de belliydi.
"Ha yok yok jungkook gelse daha iyi olur"
Adam kala kalırken kafa salayarak geri oturmuş ve jungkook'un içeri girmesini izlemişti arkamı ona dönerken derin bir nefes verdiğini duymuştum.
Elerini sırtımda hisederken kalbim hızlanmıştı fermuarı çekmiş olmasına rağmen arkamdan çekilmeyerek açık olan boynuma dudaklarını bastırmıştı.
Jk"beni bu kadar iyi anlaman iyi mi kötü mü bilmiyorum ama sen bu gelinlik ile fazla iyi duruyorsun!"
Sona doğru sesi sinirli çıkarken onu itdirerek dışarı çıkmıştım oda peşimden gelirken. Aynada kendimi süzüyordum.
Adam"mankenim olabilir misin"
Oda bana ağzı açık bakarken gülümsemiştim.
"Üzgünüm ama kıskanç bir sevgilim var"
Aynadan jungkooka bakarken bana kızgınca bakıyordu.
Eteği fazla kabarıktı güzeldi ama istediğim bu değildi.
"Güzel daha sade hatta tamemen sade bir şeyler istiyorum."
Adam kafası ile beni onaylarken tekrar kabine girerek getirdiklerini gelinliklere baktım.
Gözüme bir tanesi çarparken onu alarak giyindim hiç dışarı çıkmadan direk üstümden çıkararak eski kıyafetlerimi giydim.
Beğendiğim gelinliği yan askıya koyarak dışarı çıktım. Bana ikiside şaşkınca bakarken gülümsedim.
"İçeride sol askıya aştığımı beğendim sadece göğüs kısmında olan desteği çıkaralım korse ile daha iyi durur"
Adam kafası ile beni onaylarken sonunda herşeyi haletmiştik AVM'de olan bir kafeye gelerek oturmuştuk.
Ben elimdeki menüye bakarken garson gelmişti jungkook kendine söylerken sıranın bana geldiğini anlamıstı.
"Tavuklu salata yanında da soslu mandu istiyorum içecek olarak az alkolü kırmızı şarap"
Adam giderken oflamıştım. Öldüm bugün ya resmen gözlerim uyku diye bağırıyordu.
Jk"bugün eşyacılar gereken eşyalarını aldı bu yüzden bende kalıyorsun"
Ah doğru ya unutmuştum Allah'tan bu süreçten hayvanlar etkilenmesin diye bambam a bırakmıştım.
Jungkooku kafam ile onaylarken gelen yemeklerimizi yemeğe başladım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
obsession. /Lizkook
Fanfictionjeon Jungkook acımasız bir mafyaydı tabi Lalisanın gülüşüne takılına kadar.