Çok özür dilerim 🥺 ama final...
"Neden söylemedin jungkook herşey güzelce halede bilirdik neden böyle birşey yaptın!"
Bağlandığım sandalyende tepiniyor hıçkırıklarımla beraber bağırıyordum.
Şuan onun yüzünden kaçırılmıştık. O gün bana herşeyi anlayacağı sırada silah sesleri gelmeye başlamış jungkook direk beni ve markı evden çıkarmıştım saatlerdir ondan haber gelememişti merak etmiştim. Telefonuma gelen mesaj sayesinde de burdaydım gelmeseydim mark a zarar vericektiler.
Minso
" Cevap ver eski karına jeon... Mesala karımın hamile olmasına rağmen nasıl öldürdüğünü söyle burda olmasının nedeni"Gözlerimden akan yaşlar eşliğinde
Bir adama birde jungkook'a bakmıştım."D-doğrumu bu"
Sesim kısık çıkmıştı şuan aciz zavallı bir kadından farksızdım.
Minso
"Ama üzülme jeon ben senin kadar şerefsiz değilim tabiki çocuğuna veya bir kadına zarar veremiycem"Sevinsem mi acaba
Birkez daha jungkook'un yüzüne o yumruğu indirmiş bu sefer sandalye ile beraber geriye düşmesini sağlamıştı.... Ve işte bu an sanki dünyanın durmasını sağlayan o ses...
6 yıl sonra(gine geçiş özür dilerim 🥺)
Aradan geçen koskoca altı yıl jungkook'suz geçen altı yıl.
Jennie
"Nasıl dayandın lisa ben b-bile"Jennie lalisa acıyan gözlerle bakmıştı. Bugün jungkook'un ölüm yıl dönümüydü hepsi siyah kıyafetlerini giymiş mezarlığa gitmeleri için zamanı bekliyordular.
Lalisa ne kadar güçlü görünmeye çalışsa da jungkook'un o kalpsiz annesi lalisanın bu haline hayran kalmış onu kızı saymış jeon soyadını geri vermişti bu altı yılda mark yedi yaşına gelmiş bazı şeyleri iyice anlamıştı.
Üzülmüştü ama lalisa gerçekten onu iyi büyütüyordu biliyordu bir baba olmıycağını ama kardeşi Lucas bu konuda ona sürekli destek oluyor evlenmesine rağmen günün çoğunu marka ile geçirip ona bir kaç saate olsa babasıymış gibi ilgilenirdi.
Lalisa
" Dayanamadım Jennie dayanamadım her tanrının günü ben dua ettim bir mucize olsun diye ama olmuyor bir çocuğum varken ben sevdiğim adam için ağlayamıyorum"Haklıydı bu süreçte mark lalisaya yapışmış okul çıkışında bile iş yerine giderek lalisayı bekliyordu.
Ama bunların hiçbirini buradaki insanlar bilmiyordu. Hiç biri gece lalisa uyuduktan sonra mark ın nefes alıyor mu diye baktığını bilmiyor. Ama lalisa biliyordu oğlu uyumadan hayatta uyuyamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
obsession. /Lizkook
Fanfictionjeon Jungkook acımasız bir mafyaydı tabi Lalisanın gülüşüne takılına kadar.