-
"Eeee Lalisa. Partiye geliyorsun değil mi?"
"Bilmiyorum."
"Ne? Gelmezsen Jennie çok kırılır."
"Ah, pekala. Geleceğim Chaeyoung. Ama doğum günü için giyebileceğim tek bir kıyafetim yok."
"Ya bir tane şort falan giy işte salak mısın?" sonra bıkkın nefes verdi ve devam etti. "Hala bebek gibisin."
"Kes sesin-" diyemeden telefonu kapatmıştı. Cidden sinir bozucu.
Sonra gardırobuma yöneldim. Siyah baya bol, hafif uzun bir sweet aldım. Altıma da ünlü siyah şortlarımdan giydim.
Saçlarımı hergün yapmaya üşendiğim için kısa kestirmiştim. Bu nedenle bir kahkülümü tarasam yeterdi. Ki ona bile gerek yoktu. Hemde buna da üşenmiştim. Evet, kesinlikle yaşıtım olan kızlardan çok farklıyım.
Her neyse.
Uhm. Sırada makyaj.
Annemin odasına gittim, makyaj eşyalarını kurcaladım. Küçük bir rimel sürdüm ve hazırdım!
Üşenmeden hazırlandığıma hala inanamıyorum. Cidden kendimi tebrik ettim.
Hazırlanmak gibi bir işsizlikten kurtulduğuma göre artık kutsal telefonumu elime alabilirdim.
Whatsapp'dan 50 bildirim vardı. Yok artık.
13 Mesaj Jisoo'dan!
Jisoo:
Lisa
hazır mısın
yarım saate seni alacağım
kız
Lisa
aloooo
piştttt
uyudun mu
pırtt
hediyeyi al gel
hadi
sizin evin önüne gelince ararım seni
bblalisa:
okeyyy17 mesaj okul gurubu'ndan!
bayan park FIZIKCI:
*fotoğraf*
*fotoğraf*
*fotoğraf*
*fotoğraf*
*fotoğraf*
*fotoğraf*
*fotoğraf*
*fotoğraf*
*fotoğraf*
*fotoğraf*
*fotoğraf*
*fotoğraf*
*fotoğraf*
*fotoğraf*
*fotoğraf*
*fotoğraf*
bu ödevlerin hepsi yapılıyor.20 mesaj Jungkook'tan!
jungkook:
Lalisss
partiye geliyorsun değil mi
çok heyecanlıyım
harika olacak
beni ilk defa bunca yıl aradan sonra yüz yüze göreceksin
çok heyecan verici
acaba sende heyecanlanıyor musundur
aaayyy partiye sadece yarım saat kaldı
çok güzel olacak
çok mutluyummm
(18:42)jungkook:
yaşıyor musun?
(18:46)jungkook:
baksana artık mesajlara
yaşadığından şüpheleniyorum
(19:00)jungkook:
lalisa
partiye sadece yarım saat kaldı
eğer acele etmezsen geç kalacaksın
umarım hazırsındır
eh
her neyse
orada görüşürüz!Aman tanrım. Gerçekten telefonuma şok olmuş bir biçimde bakıyordum. Hem piskopat hoca 16 sayfa ödev atmış, hemde Jungkook yaklaşık sadece 15-20 dakikada 20 mesaj atmıştı. Garipti. Neyse, çocuk bana bu kadar yazmış, cevap vermezsem ayıp olur.
Aslında bana bu kadar yazmasını anlamıyorum. Son derece sakin, katlanılmaz, üşengeç, boş bir kızım. Ve onun ailesi zengin ve o bir klişe olarak pLaY bOy olmalı. Ama mal mal benle uğraşıyor. Aslında bu iyi bir şey, ama yanan ben oluyorum.
Ve ona ara sıra kendimi kaptırıyorum. Aslında ilk konuşmak istemediğim için soğuk davranmıştım. Ama sanırım eğlenceli. Sadece bazen sinir bozucu -çoğu zaman- olabiliyor. Ama o iyi bir arkadaş.
Neyse, cevap yazsam iyi olur. Ben birine bu kadar yazsam ve bana görüldü atsa aşırı sinirlenirdim.
lalisa:
selam jungkook
evet geleceğim
görüşeceğizMesajım anında mavi tik olmuştu. Bu kadar hızlı olmasını beklemiyordum.
(jungkook yazıyor...)
jungkook:
selamm
istersen seni ben alabilirim(lalisa yazıyor...)
jungkook:
lütfen kabul et lütfen |
?lalisa:
Jisoo ile gideceğim özür dilerimjungkook:
intahar edeceğim |
o kadar hazırlanmıştım |
kapıyı nasıl açacağıma dair prova bile yaptım |
peki :)lalisa:
o kadar yazıp yazıp ne siliyorsun
keşke bilsemjungkook:
keşke..|
boşver ksmdkskxkd
eee neyse
görüşürüz o haldelalisa:
görüşürüz kookie💆🏻♀️(görüldü 19:07)
Bana trip mi atıyordu o?
---
Jisoo, kapının önünde beni bekliyordu. Sade bir elbise giymişti. Visual olarak gerçekten çok güzel duruyordu.
"Uff unnie! Yaktın resmen." dedim ön koltukta yerimi alırken.
"Teşekkür ederim Lali, sende çok güzelsin sade halinle bile." gülümsedim. Devam etti. "Chae'yi alıp gidiyoruz."
"Dur ben arayayım." dedim ve kişilerden Rosé'yi seçtim. Telefonu kulağıma koydum. İkinci çalışta açıldı ve Chaeyoung'ın sesi geldi. "Aloo"
"Chae aşağı in geldik biz."
"Tamam geliyoru- ay!"
"Ne oldu!"
"Topuklu ayakkabımın topuğu kırıldı! Artık o bir topuklu ayakkabı değil."
Kıkırdadım. "Salak, işsizlik yapma da gel hadi. Bekliyoruz."
-devamını yazdım ama sonra paylaşacağım neyse bye🤭👍🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my old friend ✿ liskook
FanfictionJeongguk, eski çocukluk arkadaşı, ilk aşkı olan Lalisa'ya yazar. Ama Lalisa onu hatırlamıyordur bile. fanfiction for liskook.