Jeongguk'tan,
Söylediğimi duymasıyla gözlerini kocaman açtı. Sonra geri kapattı gözlerini. Duymamış gibi yapıyordu sanırım, emin değildim.
Yaklaşık 15 dakika sonra uyumuştu.
Melek gibiydi. Onunla beraber uyumak, aklıma gelecek son şeydi muhtemelen. Ama şuan bu gerçekleşiyordu. O yanımda, küçücük bir bebek gibi küçük nefeslerle uyuyordu.
Yanağını yavaşça okşadım. O güzel kokusunu içime çektim. Uyuduğundan emin olduktan sonra, başını yavaşça öptüm. Ve sonra bende kendimi uykuya bıraktım. Onun yanında...
--
Lalisa'dan,Jungkook’un kollarındayken ne kadar zaman geçmişti bilmiyordum. Dediğinden beri uyuyamamıştım. Sadece uyumuş gibi yapmıştım. O da yarım saat uyumamıştı. Sadece bana bakmıştı...
"Seni seviyorum." demesini duymam ile gerçekten şok olmuştum. İlk defa birinden aşk itirafı almıştım, garip. Özellikle Jungkook gibi birinden almak. Çok daha garip.
Aslında aşk mıydı bilmiyordum. Belki sadece o an söylemek istediği birşeydi? Lanet olsun, kimi kandırıyorsun Lisa? Apaçık duydun. Aptalı oynama.
Hâlâ uyuyordu. Her yerim uyuşmuştu. Çok sıkışmıştık. Şaka gibi ama küçücük koltukta beraber uyudumuştuk. Onun yanında, onun yanında, onun yanında...
Neden bu harika hissettiriyor?
Aşırı derecede şuan ona sarılmak istiyordum. Neden bunu istediğimi bile bilmiyorum. Ama sanırım, kendimi ona kaptırdım.
Ben Jeon Jungkook'a aşıktım.
Ya da, kendimi kandırıyorum.
Gerçekten beni seviyor muydu? Her onu kırdığımda bundan dolayı mı bu kadar üzüldü? Geldiğimde arkadaşlarımdan önce bile yazmasının sebebi de mi buydu?
Evet, evet buydu.
O harika biriydi. Gerçekten harika. Kesinlikle Jeon Jungkook'u bana aşık ederek hayatımdaki tüm şansı kullanmışımdır.
Gülümsedim. Hayaller kurdum. Ve sonra yüz üstü yatan Jungkook'a sarıldım. Sarılmam ile uyku haliyle hafif kıpırdadı, sonra gözlerini açtı. Bana bakmaya başladı. Yaklaşık 30 saniye salak gibi bakıştık. O bana dik dik baktı. Bende ona dik dik baktım. Bu eylemi de ben ona sarılırken gerçekleştirmemiz iyice rezil olduğumun kanıtı. Jeon, nasıl benim gibi birine aşık olabiliyorsun? Cidden!
Sonra hafifce haraketlenip beni koynuna aldı. Siktir gerçekten. Nefesini bile hissedebiliyordum şuan.
Onunla yatarken bir yandan saçlarımı okşuyor, ara sıra öpüyordu. Kalbim ise- ah onu söylemek bile istemiyorum. Kalbim o kadar hızlı atıyor ki göğüs kafesimi kırabilir.
"Lisa, iyi misin? Kalbin çok hızlı atıyor."
Uzun bi aradan sonra ortamda geçen ilk konuşmaydı. Daha doğrusu, benim rezil olduğumu kanıtlayan bir konuşma.
"Maalesef Jeon Jungkook'un etkisi altına girdim. Beni büyüledin sanırım çünkü çok güzel ve garip hissediyorum."
Evet Jungkook. Her zaman aşktan kaçan bir kızı aşık ettin sen.
Şuan Jungkook'un gülümsediğini hissedebiliyorum. Yüzünü görmeme gerek yok, anlayabiliyorum.
Bir süre daha yattıktan sonra kalktım. Koltuğa, Jungkook'un yanına oturdum. Yüzünü okşadım. O güzel, pürüzsüz yüzünü... Gerçekten büyü, rüya gibi.
Yüzümü yüzüne yaklaştırdım. Şuan istese kolaylıkla beni öpebilirdi. Yüzlerimizi daha da yaklaştırdım.
Nefesimi yüzüne vererek konuştum. "Kalkalım mı?"
Onun da kalbi çok hızlı atıyordu. Tıpkı benimki gibi.
Sonra tüm cesaretimi toplayıp onu öpecektim ki beni kucağına aldı.
Olsun kucağında da olur.
Lan n'oluyor bana?
Kucağında olmak daha çok kalbimin atmasına sebep olmuştu. Kucağındayken onu öpsem bu iş daha kötü yerlere giderdi. Aslında sadece kucağında durmak bile beni korkutuyor çünkü Jungkook şuan bana beni yiyecek gibi bakıyor.
Sonra ilk hamleyi o attı. Beni öptü. Dudaklarımız birbirine deyiyordu. Ama ben öpüşmeyi bilmediğim için nasıl karşılık vereceğimi bilmiyordum. Karşılık vermediğim içinde beni bıraktı ve telaşlı bir sesle, "Özür dilerim, b-ben bi' an kendimi tutamadım. Lisa ben gerçekte-n" derken sözünü ağlayarak kestim. Bu kadar ağlak olmak... Jungkook gerçekten beni severek hayatının en büyük hatasını işlemiş. Bunu düşünmek daha çok canımı yaktığı için ağlamam hızlandı.
Hıçkırıklarımla, "Ben- nasıl k-karşılık vermem gerektiğini b-bilmiyorum."
Dediğime karşılık olarak güldü. Gülünecek bişey değil ki bu.
"Bebeğim ağlama." diyip beni koynuna yasladı.
"Kook-" dedim. "Shh sakinleş biraz."
"Jungkook, bende seni seviyorum." diyip onu bu sefer ben öptüm. Göz yaşlarım dudaklarımızı ıslatıyordu.
O harikaydı.
Jeon Jungkook, harikaydı.
Uzun zamandır bölüm atamadım derslerimden dolayı, özür dilerim.💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my old friend ✿ liskook
FanfictionJeongguk, eski çocukluk arkadaşı, ilk aşkı olan Lalisa'ya yazar. Ama Lalisa onu hatırlamıyordur bile. fanfiction for liskook.