Y.N: Oh, ohh how i am gonna blow your mind and leave you hanging for another week waiting restlessly for a new chapter, can't even describe the pleasure it gives me.
***
Sıcak su saçlarına karışıp gerginlikten kasılmış kasları üzerinden geçerken, muggle filmlerindeki derbeder başroller gibi ellerini duvara dayamış; gördüğü rüyanın etkisinden sıyrılmaya çalışıyordu. Gözlerini kapatıp sırtından beline, kalçalarına ve bacaklarından ayak bileklerine kadar akan haddinden fazla sıcak suya odaklanmak istediyse de, kesinlikle başarılı olamıyordu. Vücudundan geçen sıcaklık sanki su değildi de..."Ah.. Kahretsin!"
Mutfak tezgahı ve ona göz süzerek sıcak şarap servis eden Draco Malfoy'un görüntüsü kapanan göz kapakları ardında oldukça canlı olarak hafızasını istila etmeye devam ediyordu. Yere doğru eğdiği başını sağa sola sallayıp gözlerini açtı.
Oldukça uyanık, fazla gerginliği yüzünden oldukça hassas vaziyetteki organına çaresizce bakıp iç çekti. Son iki gündür rüyalarına sızan adamı,-Ateşi çıkan Lily'nin ağlayışına uyandığında bahsi geçen mürebbiyi üstsüz gördüğü ilk ve son gündü bu- uyku diyarının sonsuz yaratıcılığında her türlü isteğine boyun eğerken izliyor, hissediyor ve hormonlarının pençesindeki zavallı bir okul çocuğu gibi aldığı zevk yüzünden nemlendirdiği çarşaflara uyanıyordu. Dün geceki rüyası ne kadar zihninden itmeye çalışsa da fırtınayla köpüren bir deniz gibi sonunda onu ayrıntılarla boğdu ve;
Malfoy kadehi uzatıyor. Dalga geçer gibi geri çekiyor.
Bir anda yanında beliriyor.
Nedense hiçbir şeye itiraz edemeyen Harry, şokla dumur olmuş halde yaslandığı tezgahla Malfoy arasında kapana kısılıyor.
Malfoy sıcak şarabı- portakal ve tarçın kokusunu çok net hatırlaması da farklı bir ayrıntıydı tabi- Harry'nin beyaz gömleğine döküyor.
- rüyanın sahneleri aklında aktıkça sıcak su giderek daha da boğucu bir hale gelmeye başladı. İçindeki okul çocuğuna boyun eğerek elini erkekliğine götürüp küfretti Harry, "Morgana'nın kara kazanı! Ah sikeyim!"
Malfoy; gri gözleri cıva misali dalgalanırken ukala bir gülüş atarak bir şeyler- gömleği çıkarmakla alakalı bir şeyler olmalıydı, çünkü bu kısımda Harry'nin kulakları uğuldamaya başlamıştı.-söyledikten sonra; zarif parmaklarının görüntüdeki nazikliğin aksine tüm düğmelerini patlatarak açtığı gömleği omzundan sıyırıp açıkta kalan boynuna dudaklarını kapatıyor.
Erkekliğini biraz daha fazla kararlılıkla kavramış, okşarken Harry içindeki kavgaya tamamen son vermiş ve uyandığından beri üzerinde asılı kalmış gerginliğin, elinin her hareketiyle biraz daha yükselmesini memnuniyetle karşılamaya başlamıştı bile.
Malfoy; boynunda biraz oyalanıp torsosunda şarap değmiş her noktayı öpücük diyerek basitleştiremeyeceği kavurucu bir eylemle adonislerine kadar talan ediyor.
Malfoy; diz çöktüğü yerden Harry'nin eşofmanının bağcıklarıyla oynarken kafasını kaldırıp ona kızarmış bir yüzle ve belli bir açlıkla bakıyor.
"Ah-mm-Dra-!"
Malfoy; zahmetsizce ellerini Harry'nin ortaya çıkardığı erkekliğinde gezdiriyor ve derin bir nefes çekip dilini pembe dudaklarında gezdirip hafifçe aralıyor. Ve tam ağzına alırken; aynı anda hem yaramaz hem de masum olmayı başaran bir bakışla ona bakıyor-!
"Siktir!Mhh!" Hala duvarda olan eline yüklenerek, kasılan bedeninin emriyle başını geriye savurup gözlerini daha da sıkı kapatarak aklındaki görüntüye kitlendi. Her okşayışta daha da gevşerken; bir kaç saniye önce ağzından dökülemeyen isim soluksuz bir fısıltıyla kurtuldu dudaklarından; "Draco.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh!? Bay D.! (Drarry)
Fanfic[Tamamlandı] (fluff+aile+{+16}yetişkin içerik) Emekli hayatını yaşamayı hak etmiş Andromeda, Harry'yi çaresizce dadı/mürebbiye arayışıyla baş başa bıraktığında tüm adaylar onu hayal kırıklığına uğratır. Aradığının işinin ehli bir mürebbiye olduğunu...