Prvo poglavlje

961 40 1
                                    

Tri meseca ranije

Okružena zagušljivim vazduhom, znojavim telima i glasnom muzikom , probijala sam se preko glavnog podijuma kluba Kocka, pokušavajući da održim balans sa ajncerom u jednoj ruci i kiblom punom leda sa šampanjcem, u drugoj. Klub je ovog vikenda bio dupke pun jer je vlasnik dobio premiju u poslu. Vlasnikovi klubovi su i inače puni i radnim danima, a kamoli vikendom, međutim, Nikolas Gregor je ovoga puta imao više od jednog razloga da ovog vikenda počasti svoje saradnike u poslu. Što je meni, kao konobarici ostavilo pune ruke posla.

Uvežbano i taktično, u mini suknji i vrtoglavim štiklama popela sam se do VIP zone kluba, koji je osvetljavao neoska svetla disko kugle. Čuvari, koji su stajali sa veoma vidljivim pištoljima zapasanim u pojaseve pantalona, propustili su me u uži krug opasnih ljudi kriminalnog podzemlja. Srećom po mene, imala sam veliki bakšiš i brata koji će me čuvati. Nesrećom po mene, radila sam za jednog od tih ljudi. Mada nisam sigurna da bi se Nikolas Gregor trebao opisati kao jedan od tih ljudi kada je on zapravo vođa istih. Ali da, od iste je sorte.

Okružena lešinarima najgore sorte okorelih priminalaca, postavljala sam pića na sto, dopuštajući ljudima koji sebe nazivaju gangsterima u skupim odelima da mi bacaju bakšiš na sto. Jedna od prljavih ruku zalutala je do mog dekoltea, gurnuvši mi popriličnu sumu bakšiša. Kada je u sledećem momentu neka ruka zalutala do moje zadnjice, nisam stigla da odreagujem jer je notorno odreagovao moj brat, a situacija se u sledećem momentu zaoštrila.

Dejv je izvukao pištolj iz pojasa, narepetirajući ga. U sledećem momentu ga je uperio u čoveka čija je ruka zalutala do mene. Mrak separea sakrio je lice čoveka u koga je Dejv uperio svoje oružje ali sam osetila napetost. Cela grupa ljudi u trenutku je zastala i potegla svoje oružje I situacija je odjednom postala veoma napeta.

"Dejve", promrmljala sam, stavljajući mu ruku na grudi i pokušavajući da ga umirim, međutim moj brat mene nije čuo. Narogušio se poput risa, posmatrajući čoveka u odelu, preko mog ramena. Telo mu se ukočilo i bio je spreman na sve.

"Dejvide", prosiktala sam, a on me je u sledećem trenutku privukao sebi. Nije me obgrlio jer bi time pokazao ranjivost sebe i mene ovoj ekipi ali sam videla koliko je hteo da me zaštiti, iako meni zapravo nije trebala zaštita.

"Vidi, vidi, šta se to dešava ovde", začuo se glas Nikolasa Gregora u dnu separea. Nikovu sjajnu kosu je na trenutak obasjalo svetlo disko kugle, te se primetilo kako stavlja skupocenu flašu šampanjca nazad u led, odvaja se od polugolih striptizeta u njegovoj kožnoj fotelji i ustaje.

"Dejvide, prekini. Otkrićeš nas", šapnula sam mu na uho i to kao da je delovalo, Dejv se opustio.

"Ovaj kreten se dešava", pokazao je na čoveka koji je malo pre posegnuo ka meni.

''Kome ti kažeš da je kreten?", čovek u odelu je krenuo ka Dejvu ali pre nego što se išta dogodilo, Nikolas se uključio.

"Gospodo, prekinite ovaj šou pre nego što nastane haos", upozorio je i to je očigledno delovalo na ovog u odelu jer je povukao ramena. Dejv pored mene je spustio pištolj i vratio ga u pojas crnih pantalona. "Hajde, ne kvarite mi zabavu. Večeras smo svi postigli dogovor sa Spajdersima i vreme je da to proslavimo", dodao je Nik, pogledavši u Dejva, a zatim u ovoga preko puta, "Dejv je moja desna ruka, a Majkl je moj verni saradnik. Svi trebamo zajedno funkcionisati, ali večeras se trebamo zabaviti, hoćemo li?", završio je, te se veselo okrenuo ka devojkama koje su ga čekale. I samo tako ostatak gangsterske ekipe se vratio svojim zabavama, odnosno striptizetama na stolu ispred nas. Svi osim Dejva, dotičnog Majkla i mene.

Nisam nameravala da se sklonim dok se Dejvid i Majkl ne ohlade.

"Dejve", upozorila sam, pokušavajući da ga odgurnem ali stajao je kao ukopan.

DILAJLAWhere stories live. Discover now