2.BÖLÜM:GECE

28 3 0
                                    


       Sabah uyandığımda kendimi mutlu hissediyordum ve şimdi bir seansa girecektim . Gelecek olan hastanın ilk seansıydı bu ve ben yeni bir hikayeyle tanışacağım için heyecanlıydım . Odanın kapısı iki kez tıklatıldı aynı anda ben duruşumu dikleştirdim ve içeri sarı dalgalı saçlı , mavi renkte gözleriyle bakan, uzun boylu, benimle yaşıt gibi görünen bir adam girdi.

Adama gülümsedikten sonra elimle koltuğu göstererek oturabileceğini anlattım.Adam da bana gülümsedi ve oturdu.

"Merhaba,ben Işık. Sizinle ben ilgileneceğim. Kendinizi tanıtmak ister misiniz?"diye sordum.Adam gülümsedi .

"Merhaba,ben de Gece."

Adamın adı bana çok garip gelmişti böylesine sarı saçları ve mavi gözleri olan birinin kim niye adını Gece koyardı ki. Ama adını çok sevmiştim .Gece.Tam dudaklarımı araladım ve adının nereden geldiğini soracaktım ki Gece konuşmaya başladı.

"Biliyorum niye adımın Gece olduğunu merak ettiniz.Annem ve babam geceyi çok severlermiş ve ben de bir gece doğmuşum."dedi.

"Çok güzel bir hikayesi varmış.Peki Gece kendini tanıtmaya devam eder misin?"dedim. Başını salladı.

"24 yaşındayım bu kadar."dedi.Sonra devam etti.

"Aslında benim herhangi bir sorunum yok. Ben kendimi tamamen birine tanıtmak için randevu aldım."Söylediklerine anlam vermeye çalışırken ekledi:

"Ben kimseye tamamen açık ve dürüst olamadım.Bu yüzden de böyle bir yöntem seçtim."Dediğinde aklıma bir fikir geldi.Onun gibi 4 hastam daha vardı.O sorununu anlamasa da sorunu buydu.Kendini başkalarına ifade edemiyordu.

"Akşam saat tam 20:00da telefonunuz açık olsun,bu günlük bu kadar yeter haftaya aynı saate randevualın.Neden öyle bir şey yaptığımı anlatacağım size ." dedim. Gece banagülümsedi iyi günler diledikten sonra odadan çıktı.

***

Aslında yarın paylaşacaktım bölümleri ama kendimi tutamadım.Bu benim ilk tecrübem olacak.Umarı beğenirsiniz.

KARANLIKTAKİ AYDINLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin