-Işık'ın anlatımıyla-
Saat 4 .Gece'den gelen bir bildirimle okuduğum kitabın sayfa sayısını işaretleyerek kitabı kapattım ve kitabı elime aldım.Benim yazdığım mesajla ilgili hiç bir şey söylememişti.Sadece sabah konuşmak istediğini yazmış.Madem sabah konuşacağız artık uyumalıyım o zaman diye düşündüm.Gece'nin hediye ettiği gece lambasının ışığını açtım ve odamın ışığını kapattım.
Uyandım.Saat 11 olmuş hızlıca üstümü giyindim.
Müsaitse bana gelebileceğine dair Gece'ye mesaj attım.Kısa bir süre sonra zil çaldı.Tekerlekli sandalyemin tekerlerini ilerlettim ve kapıyı açtım.Gece bu sefer bir değişiklik yapıp siyah dışında bir şeyler giyinmişti.Normalde hep simsiyah giyinirdi.
"Merhaba,hoş geldin."dedim.
"Merhaba,hoş buldum."
-ışık'ın evi-
(dışarıdaki denizi saymazsak)
Oturduk ve hızlıca konuşmaya başladı.
"Neden en başında anlatmadın arkadaşının durumunu.Bana güvenmiyor musun?"
"Hayır.Sana çok güveniyorum ama hazır değildim.Buket ortaokuldan beri yazımda olduğu için biliyordu.Bide Kuzey biliyor.Ama başka kimseye hiçbir zaman anlatamadım.Yani seninle bir ilgisi yok.Sen ne konuşmak istiyordun?"dedim.
"Bir kaç gündür annem ve babamın yaşadığı kabuslar görüyorum."dedi.Şaşırmadım çünkü normal bir şeydi bu.
"Ben de ne zaman olacak diyordum.Bir kaç aydır seanslarda geçmişinle uğraşıyorsun ve bu da onları daha net hatırlamana sebep oluyor.Yani kabus değil,rüya görüyorsun."Anladığını göstermek için başını salladı.Sonra devam ettim.
"Arkadaşlıklar için yeni başlangıçlar aramalıyız belki de."
"Belki de..."dedi.
Telefonum çaldı.Bir arkadaşım arıyordu.Tereddütsüzce aramayı açtım.
"Efendim Beril.Olur.Yok işim yok.Ya ne olacak.Tamam gel sen evdeyim gel.Görüşürüz."
Telefonu kapatıp sehpaya koydum.
"Bir sorun mu var.Biri mi gelecek?Ben gideyim."diyerek ayağa kalktığında omuzlarından tutup geri oturttum.
"Arkadaşım işi olduğu için bebeğini bırakacak oturabilirsin biri gelmiyor."dedim.
"Tamam o zaman."
Yaklaşık 15 dakika havadan sudan bahsettik.Sonra kapı çaldı.Beril'den Mahinur'u alıp Gece'nin yanına geldim.
"Mahinur' bu abi Gece.Gece Gece Bu tatlış 'da Mahinur."
Gece,Mahinur'un elin tuttu ve öptü.
"Merhaba Mahinur."dedi gülümseyerek.
***
Bu bölümlük bu kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAKİ AYDINLIK
Teen FictionKendi karanlıklarının içindeki aydınlığı birbirinde bulan altı arkadaşın bağlılık hikayesi.