19.BÖLÜM:BEN YILDIZ...

14 3 0
                                    

En sevdiğin ...?

-Gece'nin anlatımıyla-

"Işık soğumuş bu kek, dilimliyorum." Işık cevap vermeyince salona gittim.Yok.

"G-Gece ..." Işık'ın sesini duyduğumda koridora doğru ilerledim.Işık kapıda bizden  küçük gibi görünen bir kızla konuşuyordu.Kız bana öyle bir baktı ki neredeyse ağlayacaktı.

"Ne oldu Işık?" Işık biraz korkuyor gibiydi.Kız, Işık farklı kelimeleri toparlayamadan söze girdi.

"Merhaba, ben Yıldız.Bunu söylemenin daha kolay bir yolu yok sanırım.Ben senin kız kardeşinim ..." Karşımda duran sarı saçlı, mavi gözlü ikizim gibi görünen kız benim kardeşim olduğunu söylüyordu.Işık tekerlekli sandalyesini geri çekti ve kıza, pardon Yıldız'a içeri geçmesini söyledi.Yıldız içeriye girdi.Ayaklarım benden izinsiz ilerledi ve Yıldız'a yaklaştı,kollarım benden izinsiz sarıldı ona.Yıldız da bana sarıldı.Saniyeler sonra ondan uzaklaştım.

"En sevdiğin renk,kitap,şarkı?"Sorusuna karşılık hızla cevap verdim.

"Sarı,James Dashner'in Labirent serisi,Shawn Mendes'in Stiches şarkısı.Senin?"Çok kötü bir haldeydik.

"Lacivert,Veronica Roth'un Uyumsuz serisi,Duncan Laurence'nin Arcade şarkısı."Birkaç saniye bana baktı.

"Yalnız tanıştığımız anda bu soruları sormamız çok mantıklı."dedi gülerek.Çok güzel gülüyordu.

"Evet..."

***

Yıldız?

KARANLIKTAKİ AYDINLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin