💦2💦

830 32 10
                                    

Czekałem na tych idiotów z 10 minut no, ale w końcu jak przyszedłem prawie pół godziny przed czasem to co się dziwić.

Przyszedł już pikaczu i zaczął mi gadać o tym jak z minetą podglądają dziewczyny. Ja nie mogę ale zboki jebane, ale mimo to mineta jest najgorszy. mały zboczony skurwiel.

10min. Later

Pod szkołą było już połowę klasy, więc ruszyliśmy na miejsce. Kirishima uczepił się mnie jak rzep psiego ogona, ale nie jest najgorzej shitty hair jest w miarę spoko. W MIARĘ.
Po 30 minutach chodzenia byliśmy już nad jeziorem, wszyscy odrazy rzucili się do pływania tylko ja i icy-hot zostaliśmy. Usiadłem sobię na mostku nad wodą a młody todoroki usiadł obok mnie.

-hej... Czemu nie pływasz...?- zapytał todoszmata.

-huh... Nie lubię pływać... A ty?- odpowiedziałem

-ja też, czyli mamy jedną wspólną cechę- powiedział z lekkim uśmiechem na twarzy.

Resztę czasu siedzieliśmy w ciszy  może wymieniliśmy parę zdań raz na jakiś czas, patrząc się jak reszta pływa lub bawi się w piasku. Było nawet fajnie.

Gdy nagle...


























Cdn
Słów sama nwm ile
Hahahahahhahahahahhahahahhahahahhahahaha
Hej dzisiaj wrzócę może jeszcze. Jedną część ale nie obiecuję      ⊂(´・◡・⊂ )∘˚˳°

Dziękuje za wszystkie wyświetlenia (つ≧▽≦)つ

(No i nwm czy wspomniałam w pierwszym rozdziale ale Bakuś♥️ bierze tabletki żeby nie było można wyczuć jego  zapachu )

Chyba zrozumiecie no to do zobaczenia╰(⸝⸝⸝´꒳'⸝⸝⸝)╯

Razem Na Zawsze /todobaku/Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz