Zanim zaczniemy pytanka do was
1. Jak podoba wam się nowy sezon?
2. I czy tylko moim zdaniem jest on mega fajnie zrobiony?😍
Dobra nie będę was męczyć😔💚 zapraszam do rozdziału↓
-Sory za nią- powiedział taśmociąg, drapiąc się po karku.
-nic się nie stało- odpowiedziałem czarnowłosemu.
-a tak pozatym jak się czujesz bakubabe?- zapytał katsukiego kaminari
-może być, nie narzekam.- powiedział znudzonym głosem blondyn.
-kiedy wyjdziesz ze szpitala?- zapytał rekinozębny.
-jeszcze niewiem ale chyba pod koniec tego tygodnia...- odpowiedział mu katsu, podciągając nogi do siebie.
-to my juz nie przeszkadzamy- sero uśmiechną się lekko i wziął niekontaktującą ashido z podłogi na ręce.
-pa- powiedział na dowidzenia kirishima,a denki powtórzył po nim, po czym pokierowali się do wyjścia.
Gdy wyszli już z sali wstałem i podszedłem do katsu.
-ja już muszę lecieć...-
Pocałowałem go w czułko i odwróciłem się w stronę drzwi.
-dozoba- powiedział katsuki na odchodne, a po chwili nie było mnie już w sali.
Per. Bakugo
Gdy mieszaniec wyszedł z sali, wyprostowałem nogi i położyłem się na plecach. Chciałem coś poczytać bo miałem przy sobie swoje mangi yaoi ale do pokoju wszedł Hakayuke.
H = Hakayuke
K = katsukiH -Hejka katsu!- powiedział entuzjastycznie
K -hej..
H -jak się czujesz?- uśmiechną się lekko
K -jest ok.-
H- pamiętasz te stare czasy zanim zerwaliśmy?- poszerzył uśmiech i podszedł do mnie bliżej siadając na metalowym krześle.
...
"Śmiech"
-ale tu ślicznie...- odparł blondyn-może i tak...-
-ale wiesz co jest piękniejsze?- powiedział niebiesko-włosy chłopak naprzeciwko-nie a co?- bakugo zakłopotany ale i tak lekko uśmiechnięty nie wiedział co krąży po głowie chłopka
-ty- uśmiechną się szeroko chłopak
-ty- jesteś moim najpiękniejszym i jedynym skarbrm- pocałował blondyn w policzek"Śmiech"
-uroczy jesteś- westchnął Hakayuke (tak ten niebiesko włosy to on)
-D-dzięki...- powiedział katsu
"Hakayuke daje katsukiemu buziaka w usta"
-kocham cię blondynku mój malły- powiedział spokojnie z uśmiechem na ustach Hakayuke
...
Cdn
Słów sama nwm ileKrótkie przedstawienie nowej postaci:
Hakayuke hitashi:
Hakayuke = H
Wiek: 21lat
Status: wolny (były chłopak katsukiego)
Charakter: miły, skromny, troszczący się o innych, zazdrosny, jak się wkurwi to przyjebie.
Wygląd: niebiesko włosy przystojniak( ͡° ͜ʖ ͡°)Jest to postać wymyślona przeze mnie na potrzebę sensu (którego i tak nie ma) opowiadania.
CZYTASZ
Razem Na Zawsze /todobaku/
Contoopowieść o todobaku omegaverse shoto-top/alfa katsuki-bottom/omega resztę dowiecie się jak przeczytacie(・∀・)