Mostmár 2 hónapja randizok Liam-el. A legtöbbször együtt töltjük a szabad időnket. A suliban is folyton együtt lóktunk. Igen még néha csókolóztunk is. Bár, mondjuk nem voltunk együtt, azt éreztem, hogy szerelmes vagyok. Hosszú idő óta először. Ma éppen haza indultam amikor a suli bejáratánál Kira állított meg.
-Sophie! Most azonnal jönnöd kell! - a hangjából ítélve nagy baj lehet.
-Mi történt?
-Csak gyere! - kapta el a karom. A lacrosse pályára vitt ahol éppen Liam-et vitték el a mentővel. Egyből Scott-hoz és Stiles-hoz rohantam.
-Fiúk mi az isten történt?! - egyikük sem válaszolt csak nézték rám.
-Mondjatok valamit!
-Scott kicsit durvábban szerelte le Liam-et a kelleténél, és eltört a lába.. - mondta Stiles.
-Micsoda?! - teljesen kiakadtam.
-Sophie hidd el nem direkt volt. - mentegetőzött.
-Nem érdekel. Stiles siess! Elviszel a kórházba! - jelentettem ki ellentmondást nem tűrő hangon.
-Indulok. - mondta Stiles.
Gyorsan átöltözött, majd a jeep-be beszálva írtó gyorsan elindultunk a kórházba.
-Ne aggódj. Biztos minden rendben van vele. - simogatta meg a kezem Stiles.
-Remélem.
10 perc múlva beértünk a kórházba, én pedig szinte berontottam az ajtón,és Melissa-hoz rohantam.
-Szia Melissa. Liam Dunbar-hoz jöttem. - hadartam.
-A folyósó végén balra lesz, drágám. - mondta.
-Köszönöm. - szinte rohantam. Nem érdekelt, hogy Stiles lemaradva vagy nem csak azt akartam tudni, hogy Liam jól van e. Amint oda értem a szobához, kopogás nélkül benyitottam. Liam és az apja beszélgettek.
-Jónapot Dr. Geyer. - köszöntem.
-Szia Sophie. - mosolygott.
-Magatokra hagylak egy kicsit. - ment ki a szobából én pedig oda rohantam Liam ágyához.
-Hogy érzed magad. - fogtam meg a kezét.
-Már jobban. - kezdte el símogatni a hüvelykujjával a kezem.
-Már holnap haza engednek. Csak nem játszhatok a meccsen. - mondta szomorúan.
-Én attól függetlenül még büszke vagyok rád. - mondtam.
-Sophie...
-Igen?
-Ha már úgy is ilyen rohadt közel kerültünk egymáshoz.. És randizgatunk már egy ideje.. Nem lehetnék hivatalosan is a barátod?
-Hogy érted, hogy hivatalosan?
-2 hónapja volt az első csókunk... Az első csóktól számoljuk a kapcsolatot. - mondta.
-Szóval akkor én már 2 hónapja kapcsolatban vagyok?
-Ha úgy nézzük.
-Akkor mostmár legyen hivatalos is. - Mosolyogtam.
-Gyere ide. - nyújtotta ki a kezeit, hogy odabújjak hozzá. Én pedig meg is tettem. Befeküdtem mellé. Órákig beszélgettünk, majd haza kellett mennem. 1 nyugodt órám volt otthon amikor is Stiles elrontott mindent. Átjött hozzám, azzal, hogy muszáj átmennünk Scott-hoz. Nagy nehezen belementem. Bár amikor megérkeztünk eléggé nyugtalannak látszott.
-Scott?! - szólongattam egyfolytában.
-Gyertek fel! - rohant a lépcsőn,mi pedig rohantunk utána. Scott csak üllt az ágyán 10 percen keresztül és szótlanul a padlóra meredt.
-Scott mondj már valamit! - járkáltam fel-alá.
-Rendben. Gyertek utánam. - állt fel és vezetett minket a fürdőszobájába. Majd elhúzta a zuhanyfüggönyt. Liam volt megkötözve a fürdőkádban.
-Scott.. Mit tettél? - kérdezte aggódalmasan Stiles.
-Ezt ne előtte. - mondta. Vissza mentünk a szobájába, és mindent elmesélt.
-Megharaptad! - akadtam ki amikor abbahagyta a történetét.
-Ha nem teszem leesik és meghal.
-Megharaptad! - teljesen kiborultam.
-Nézd, csak így tudtam megmenteni.
-Nézd Scott. Felvázolom a szitut. Te megharaptad a barátomat, aki nem sokára vérfarkas lesz, és ha ez nem lenne elég, a fürdőszobába van megkötözve, és bezárva teljesen megzavarodottan.
-Tudom.
-Elkell neki mondanunk, hogy mi fog vele történni. - mondta Stiles.
-Hülyének fog minket nézni. - aggodalmaskodtam.
-Lehet. - mondta Scott.
-Sokat segítesz. - vettem egy gúnyos pillantás rá.
-Mondjuk el neki. - Mondtam a fiúknak. Minél előbb túl akartam ezen esni. Kihozták Liam-et a fürdőből és egy székre ültették.
-Nézd Liam. Elég furán fog hangzani amit most hallasz, de ez lesz az igazság. - kezdte el Scott.
-Amikor a tetőn megharaptalak igazából megajándékoztalak. - mondta.
-Hogy mivan?! - nem értette a dolgot.
-Liam.. Mi mostmár testvérek vagyunk.
-Te meg miről beszélsz?! Megharaptál!
-Majd én! - mondtam.
-Nézd Liam, mikor először hallottam ezt én sem hittem el, de vérfarkassá fogsz változni, mert Scott megharapott. - ültem le az ölébe, és mondtam el neki az igazságot.
-Megbolondultál?!
-Liam. Tudom, hogy hihetetlen de igen léteznek vérfarkasok. Az apám is az. Sőt Scott egy igaz alfa. Mutasd meg neki a szemed Scottie. - mondtam, majd Scott meg is tette.
-Figyelj ez fogd fel úgy, hogy ez jó dolog. Mostantól ha megsebesül gyorsan meggyógyulsz. - próbáltam meggyőzni a dologról. 2 óra mese után megértette és felfogta a dolgokat.
-Tehát, vannak banshee-k, kicune-k és vérfarkasok és még egy prélifarkas is van? - értelmezte a dolgokat.
-Igen. Sőt az anyám az ilyenekre vadászik. - Mondtam.
-És én mostmár vérfarkas vagyok?
-Igen.
-Tudom, hogy nehéz elhinni de muszáj. - Mondtam.
-Rendben.. Elhiszem.. - mondta.
-Komolyan?!
-Igen.. Kicsit fura, de elhiszem.
-Jó hír. Szombaton játszhatol a meccsen. - csókóltam meg.
-Nem akartok elengedni? - kérdezte.
-Ohh, bocsi. - álltam fel, hogy kikötözzem.
-Ha ez is megvolt akkor hazaviszlek titeket. - mondta Stiles.
-Azt megköszönnénk. - mondtam.
Amikor hazaértünk. Liam megkért, hogy aldujak nála. Szóval felhívtam anyut, hogy ne várjanak,majd felmentünk Liam szobájába.
-Tudod azért egész jó, hogy vérfarkas leszek. - kezdett el játszani a hajammal.
-Gyorsabb és erősebb leszek. Ez tök jól jönn a lacrosse-hoz. - mondta.
-Te leszel a sztár játékos. - adtam neki egy puszit.
-Akarsz valami filmet nézni? - vette elő a távírányítót.
-Persze. - mosolyogtam. Gyorsan kiválasztottunk a filmet és elkezdtük nénzi. Nem jutottunk sokáig, mert a felénél már mindketten aludtunk. Annyira jó érzés volt, ahogy átölelt. Biztoságban éreztem magam, és ez jó okott adott arra, hogy otthon érezzem magam és elaludjak.
YOU ARE READING
Stay With Me ! || Liam Dunbar ||
Romance!! Ez a történet a Teen Wolf sorozat alapján íródik, de a történések nem egyeznek, vagy is nem mindenhol!! (Első "sztori" amit írok, remélem jó lesz:))