bab 19

2.8K 115 29
                                    


Wahai miska dan ukhti sekalian WARNING SIAPKAN MANTEL KALIAN!!!

Kepada masih suci plis jangan baca bawah2. Aku kehel kepala kau terserliuh sampai ke kaki.

You know its about 18+ 😏💅 WAHHAHAHAAHAHAHAHHAHAHA😈😈

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨





Ali masuk ke bilik rudy dan terkejut sebab riusd dan rudy tengah baring tengok cerita. Cerita ape lagi kalau bukan cerita tu.

"abang ali cepat la mandi" kata riusd "ye tau" kata ali sambil ambik tuala. "cepat tau...cepat habis cepat kita buat" kata rudy sambil smirk. Ali terus masuk bilik air.

"hishh macam mana niii... Aku nak buat ape..maleh aku mesti dia buat bukan2 nanti heeeeeeeeeeeee aku tanak. Bayang kan kalau dia buat EGEHEHEHEH GELI AKU. PAPE AKU NAK MANDI STOP OTAK" bisik hati ali. Maka ali pun mandi....tengah2 mandi dia dapat idea

"apa kata aku...pura2 sakit perut heheheh" bisik hati ali kerana nak lari dari agenda aluminium. Maka dia duduk dalam bilik air hampir 30 minit.

Jadi rudy pun pergi depan pintu tandas. "aliii oh ali kenapa lama" tanya rudy. "sakit perut laa 'weh aku harap berjaya'" kata ali. "ye ke tadi elok je" kata rudy. " 'hish mamat ni dapat bau2 pulak' ha ahh aku sakit perut" kata ali.

"ali ko takyah menipu keluar sekarang aku dengar kau kata ape" kata rudy. "ish yela2..lupa kau vampire terpilih" ali pun buka pintu. "harum wangi cantik berseri hari ini aku nak makan ali~~" kata rudy sambil smirk. "ish jangan merepek la sana la" kata ali dan pakai baju cepat2.

Dah siap tu ali tak tau nak buat ape. "abang sini la baringgg" kata riusd suruh baring sebelah dia. Ali pun nak tanak ikut jela baring sebelah riusd. Dorang tengok kat tab.

Jadi mereka sedang menonton korean bl

(wait should i do 18+ ?)

Mereka pun lihat sampai ke agenda dating. ali hanya layan tak layan sebab bukan bidang dia💃. Layan tak layan last ali terlayan skali. Dorang semua kecoh lebih2 lagi rudy.

"KISS JE KISSSS TAKDE ORANG" kata rudy. "diam la" riusd tepuk mulut rudy. AKWKAAKAKAK. "okok...." mereka pun sambung tengok. Last2 riusd tetido. Ali tengah syok dia terperasan riusd tido jadi...dia bagi tau rudy.

"weh...riusd tido la" kata ali. "hah? Jap..." rudy bangun dari katil lalu angkat riusd pergi ke bilik nya. "huhhh nasib keluar aku harap takde pape berlaku kat aku..." kata ali sorang2.

"hehehe sekarang masa aku pulak" kata rudy yang dapat idea nakal😩.

Clingg!

Rudy muncul. "okehhh my dear~~ lets do it~~" kata rudy. "hah? ......JAP APE?!" ali baru tersedar. Tiba2 rudy muncul atas ali. "hi nak lari ke~" kata rudy sambil pegang dagu ali. "weh kau nak buat ape ni... Jangan... aku ade basic gusti" kata ali. "so look i care? No right. I will kiss you" kata rudy sambil mendekatkan mukanya dengan muka ali.

"rudy jangan macam2 aku tumbuk kang RUDY AKU KIRA SAMPAI 5 KAU TAK STOP AKU TENDANG DICK KAU" kata ali. "sooo?....." rudy terus gigit leher ali. "erghhh!!...okok stopp" kata ali. "lambat..aku dah keluarkan cecair biar kau mabuk" kata rudy. "apa! Sanaaa!" ali tolak rudy lalu bangun ingin keluar ke bilik baru lari tak sampai kat pintu dia macam pening lalu terduduk.

"aauu.... Aku tak nampak" kata ali yang penglihatan nya samar2. Nampaknya cecair tu merebak dengan cepat tapi hanya sampai 1 jam. "ali~~ meh sini~" rudy terus angkat ali. "hah??....nak buat ape?" tanya ali yang mula menerima kesan mabuk.

"dont worry i want to do the best thing and tasty~" kata rudy sambil usap kepala ali. "hah?? .....ta-nakkkk.....aku tanak...jangan b-buatt...." kata ali. "nooo you should try it dear~~" kata rudy dengan suara menggoda :v

Patu what the next step nyah?busbsjshsjsju

"aku tanaakkkkk--......mmmphmmmm......hahhh .. Hmhhpppmmmm!....Lepas la!" ali di kiss. " aaouuuu~ aliii~ jangan laa hahahaahahahah.  Mhmphmmm... Hahh... Mmmmphhphhmmm ur lips so sweet" Rudy kemudian buka baju ali dan sambar ke semua badann ali.

"arrghhhhmmm~....rudy stop.... Arghhhh~" mula la aksi moan ali😩☝
"NOOO~ kita baru nak start ni. Let i started first....mmhpmmm ahh~" kata rudy.

Jap iklan MEMANG KALAU BAHAGIAN NI AKU SLOW TYPE BENGENG😭😭😭✊🔫 Cepat la punde keluarkan je idea potong line la.

"start apeee? A-aku..mm aku takleh fikir lagi..." kata ali. "takpe2 biar aku uruskan....kau nikmati je~" kata rudy dan mula bukak seluar ali dan boxer.

Tak aku maleh la nak buat detail😭 skip2!

Tapi tak mengapa nak jugak😭☝. Kemudian rudy mula pegang d*ck ali dan start gosok. You know?🙂 PARA LELAKI KO JANGAN MACAM2 BACA JE TENDANG SEK MU SENAK 7 KETURUNAN SAMPAI KERAJAAN LANGIT.

Astaga author tak relek. "eerghhhhh~~ jangan usik situuu....aarghhhh~" kata ali berserta moan. Wkwkwk. Kemudian rudy buka semua pakaiannya satu persatu. Dia pun pusingkan ali. "ali readyy~.... 1...2....3" rudy masukkan **** ke dalam **** ali.

"ARGH SAKIT.... Aaaouu~...slow lagi" kata ali. "ouuu you like it? ~~alright honey~" kata rudy. Maka dia push out push out sampai klimaks.

"ARGHHHH~~ lajuhhh laju lagii~....errm aku...aku tak tahann" kata ali. "releks... Aku tanak awal2 habis~~ kalau boleh aku nak lama lagi.... Mmhhphmmpmm" kata rudy. "hah hah hah.....kita buat ape~~.....kenapa sedap~" kata ali.

After 30 min.

"AAAAAA LAGII.... Lagiiii~ hah hah ahhhhrghh~~ na-n-nak keluar" ali. "ye-yessm...aku pun.... Mhjmmpphmm hah ali...ali erghh! aaahhhhhh~ergh! heh ...hahahahaa sedap?" mereka dah berhadas besar💅.

"hah sedapp....mm" ali terus tidur. Rudy pun keluarkan d*ck nya dari TUTT dan betulkan pembaringan ali lalu baring sebelah ali.

Maka mereka tidur dalam kenikmatan. TETAPI SELAMA DORANG BUAT aksi itu di dengar oleh melissa.

"magaydd. Aku nak pensan. Comfirm bangun lambat ni" kata melissa

Bersambungg.....

Weh asal author baca balik sekejap je WALHAL NAK BUAT KEMAIN LAMA😭😭😭. Er hiraukan

Gimana ehwudbehebehehhe gue malu buat bab ni. DAHHHH CUKUP😭☝

Bos Miang BxB  [DONE]Where stories live. Discover now