Rudy tido sekejap je. Lepastu dia angkat ali masuk kedalam bilik air.
"hee...ali2 kenapala kau senang terpedaya dengan godaan aku. Ni kalau laki lain try dia....ish3 to be honest kau comel..." rudy letakkan ali di tub mandi.Lupa nak citer bilik air rudy. Dia ade tub ade mangkuk tandas ade singki. Ade cermin halah macam hotel 5 bintang tu.
Rudy pun bukak paip air tub.dia pulak mandi shower. Para readers sila imagine bandan saxy rudy AKAKAK baru ade feeling2 betul2. Dah siap mandi tu dia sabunkan badan ali. Memang tak sedar la kira nya ali ni. Dah siap semua dengan bilas badan ali. Rudy teringat yang tuala tak ambil. Jadi dia keluar ambil cepat2.
Lalu dia lap la muka ali bila masuk balik dalam tandas. "wahh lembuttt" kata rudy dan kemudian dia pendekkan gigi taringnya lalu gigit pipi ali. "squishii" rudy pun lap2 badan ali lalu dia angkat bawa keluar dan letak atas katil. Rudy pun cari baju dia 2 pasang sebab lagi sepasang dia nak bagi ali pakai idk why.
Dah siap pakai baju rudy dan ali, rudy lap rambut ali yang tengah baring. Kemudian rudy baring balik dan tido sambil peluk ali.
*siang hari di vampire world*
Ali mencelik kan mata nya sambil pegang kepala. Then dia baru perasan pinggang dia ade something. "ish mamat ni" ali pun duduk dari pembaringan. Kemudian dia turun kan kaki dari katil untuk diri. Baru nak bangun sikit dah...
"aerghh sakit nya...." kata ali. Ali pun cuba bangun lagi. "aauuu weh asal sakit ni...jap sejak bila aku pakai baju ni" ali terus pandang rudy. Then setelah itu ali teringat satu kejadian malam tadi. Terus muka ali panas
"laki miang. WOI BANGUN" ali baling batal kat kepala rudy. "yee nak ape?....huaarghh" jawab rudy dan duduk dari pembaringan. "KAU BUAT APE MALAM TADI" tanya ali dengan suara keras.
"ape?? Amende? Ouhh...ouhhh~~" rudy mula smirk dan dekatkan dirinya pada ali. "kau nak buat ape hah?!!" ali cuba bangun lalu terjatuh. "ehhh! Kau tu takleh jalan sekarang ni" tiba2 ali menagiesszz.
" aku..hiks d-dah ingat da-ah...aku tau aku murah...hiks...." kata ali sambil menahan. Rudy pun duduk terus sebelah ali. "takk aku serius suka kau" kata rudy. "hiks...tapi takpayah la s-sampai buat BENDE TU" gebush. Ali tumbuk perut rudy.
"ouhk... ALI!" rudy tiba2 tunjuk rupa sebenar dia. Tanduk agak tajam dan panjang. Gigi taring bertambah panjang dan kuku dia dah macam kuku kucing. Tak lupa juga keluar sayap. Ali cepat2 mengensot ke pintu tandas even kesakitan di h*le nya.
Tiba2 riusd dengan gembira telah buka pintu😀. "abanggg....EHHH ABANG BUAT APE NI! "jerit riusd. "DIAM JANGAN SEBOK" kata rudy. Ali makin teresak menangis. Rudy makin dekat ngan ali. Ali pun takleh gerak lagi sebab h*le nya sakit.
Riusd pun lari pada ali. Baru nak dekat ngan ali, badan rius di angkat menggunakan kuasa rudy. "ABANG KATA JANGAN SEBUK KANN" riusd seolah2 di peluk kuat sampai lemas. "RUDY DAH CUKUP" ali terus bangun dan lari pada rudy dan peluk dari depan.
Maka rudy pun jadi sedia kala dan letakkan adik dia. Lepas tu ali jatuh terduduk sebab dah tak mampu nak diri. Rudy seperti terkaku seketika. Ali pun terus mengensot pergi pada riusd
(kenapa lawak eh mengensot😭)
"ADIKK OK TAKK" tanya ali. Riusd terus peluk ali sambil nangis. Tiba2 melissa datang. "Ehh! Nape ni?!!" Terus melissa pergi pada ali dan riusd. " hiksd...a-abang tadi hegks marah a-abang hiks heksg abang ali. Le-lepastu adik da-h nak lemass heeeghh" teresak2 riusd nangis. Kebetulan khai pun datang.
"kenapa ni?" khai pun masuk. Tiba melissa muncul sebelah rudy lalu tampar. "kau buat ape hah?!! Nak bunuh adik ke?!" tanya melissa. Rudy still terkaku dengan ape yang jadi.
"akak dah la... semua salah saya sebab tumbuk perut dia" kata ali yang tengah lap air mata. Satu lagi tamparan kene kat muka rudy. "ENGKO DAH TAU BUAT SEX MALAM TADI TAKYAH LA KACAU DIA LAGI. TAKKAN KAU TAK TAU DIA ADE BASIC PERTAHANAN DIRI?!!" marah melissa. Khai terus pandang ali. Ali hanya pandang tempat lain sebab malu sambil2 tu dia gosok belakang riusd.
"WEYH diaaa tu pekerja kau kalau dia lari gi tempat lain tak menyesal??. Cakap suka dia tapi Buat hidup tak tenteram.nak sweet2 agak2 la tibai kang" kata melissa. Khai pun datang pada melissa. "akak dah2 la tu..aunty ade kat luar berkebun tu"
Melissa terus keluar dari bilik tu. "khai bawak riusd keluar biar aku pujuk rudy" kata ali. riusd terus pergi kat khai dan keluar. "rudy....?" panggil ali. "kau suka la kan?" kata rudy. "takk aku tak terniat pun.." kata ali "DAH LA sia2 je aku suk--" ali terus tolak rudy sampai mereka terbaring atas katil sambil kiss.
"sorry... Aku tak sengaja..." kata ali. "kau tipu kan?!" marah rudy. "sebagai bukti kau minum la darah aku banyak mana" kata ali. Rudy tersentak. "gigit...cepat" arah ali yang berada atas badan rudy. Lalu rudy peluk ali dan gigit kat bahagian leher ali"
Dia punya syok hisap darah sampai 50 saat. Di sebabkan itu muka ali terus pucat. "ali?" panggil rudy. "ye?" jawab ali. "sorry terhisap banyak" kata rudy. "err...takpe2 ni salah aku so aku kena bagi ganti rugi" kata ali yang macam terkena tekanan darah rendah.
Rudy pun letak ali kat sebelah. Rudy hadap ali. "ali sorry sangat2......mmphmm" rudy kiss bibir ali. "ish jangan la... Rudy lepasni.. Tak payah kot marah adik kau...kesian dia" kata ali dan duduk.
"EHH ADIK WEH AKU...AKU TAK SENGAJA" kata rudy. "walau pun macam sengaja pegi minta maaf sebelum dia report kat mak kau" kata ali.
Rudy pun bangun. "JAP. Kita balik bila?" tanya ali. "7 gansi. Kau siap2 la nanti aku pegang kau" kata rudy. "ape ni tuan rusyaidi tak payah kot" kata ali. "aliii~~" rudy smirk. "okok pegi la cepat" kata ali.
Rudy pun keluar pergi ke bilik adiknya
Bersambungg.....
UUUWAAHHH dah nak penghujung plis la jwvdvddbvd.
Yang baca this story ni kebanyakannya laki ke perempuan?.
Happy lockdown✨✨
YOU ARE READING
Bos Miang BxB [DONE]
Mistério / Suspenserudy x ali detect WARNING! ADA UNSUR BXB. YANG MASIH SUCI JANGAN BACA. Ali mencari sebuah pekerjaan yang akan terimanya berkerja. Akhirnya dia telah dapat menjadi pengurus hotel hide sun. Encik rusyaidi atau dipanggil oleh pekerjanya Rudy sahaja mer...